Gå til innhold

Ville du godtatt at mannen hadde elskerinner dersom han var rik?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del; nei. Verdiene mine ovenfor familieverdier osv er for høye. Dessuten er jeg avhengig av at når jeg er i forhold, er det trofasthet som gjelder og det begge veier. Kunne aldri satt meg selv i den situasjonen, ville heller aldri utsatt noen for det. Men hvis begge parter er enige, ser jeg ingen grunn til at det ikke skal gå bra! 

Anonymkode: e3e52...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem er disse mennene som til tross for masse penger absolutt skaffer seg damer de er så ufornøyde med at de må ligge rundt med andre? Skjønner ikke greia, enten er man singel og gjør som man vil eller så sørger man for å finne ei dame man liker så godt at trangen til å ligge rundt blir kraftig redusert eller borte.

Dette svaret var selvfølgelig også helt forventet. Det er standard i sånne tråder ;)

Anonymkode: 6f060...5ee

Det handler jo ikke om at de rike mennene er ufornøyd med kona! Romantikk og lyst vissner etter noen år. Se f.eks så mange tråder det er om at ting ikke fungerer på soverommet lenger, ''jeg tenner ikke på mannen min lenger'', osv hver eneste dag.

Om en vanlig mann blir tatt i utroskap kan det ta tid å finne ny dame, for en rik mann vil han kunne velge og vrake med en gang. Hvis kona forlater den rike mannen vil hun miste den luksuriøse livsstilen, så de blir ofte i forholdet.

Anonymkode: 82e86...940

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2019 den 9.27, O.G. skrev:

Så hvorfor siterte du meg igjen da, da?

O.G  jeg er veldig ofte uenig med deg. men jeg liker veldig godt din ærlighet og din sarkastiske humor. Ikke ta deg nær av person angrep. for det opplever vi alle, men forsett og vær deg selv og utrykk hva du mener. Vi kan ikke alle være enige på et diskusjons forum, det ville blitt altfor kjedelig og ensidig, så derfor er det viktig at alle respektere at vi debattanter er uenige og at vi kan være enige om det uten å gå til person angrep.

Anonymkode: 86517...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...