Gå til innhold

Ville du godtatt at mannen hadde elskerinner dersom han var rik?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmmm jeg ville følt meg kjøpt og betalt, så svaret er nei.

Anonymkode: 5dd80...812

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser innlegg her (de fleste) hvor jeg ikke har noen interesse av å svare på spørsmålet, så poster jeg ingenting. Du derimot virker å være en av de som tror de eier forumet, og alle som poster noe du ikke liker blir fortalt at de "kjeder seg". Du må jo kjede deg utrolig, ettersom du gidder å lage titusenvis av poster, hvor mesteparten er den type innlegg. Om temaet i denne tråden ikke interesserer deg inviteres du herved til å gå videre i stillhet.

Anonymkode: d607f...306

Og hva tror du at du virker som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Og hva tror du at du virker som?

Hvorfor er du i denne tråden? Du er ikke interessert i temaet, og jeg er ikke interessert i å underholde deg. Så flott for deg om du er for god for det det spørres om, nå vet vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du i denne tråden? Du er ikke interessert i temaet, og jeg er ikke interessert i å underholde deg. Så flott for deg om du er for god for det det spørres om, nå vet vi det.

Så hvorfor siterte du meg igjen da, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om han har ei krone på konto eller en million. Det endrer ikke forholdet vårt. Dersom vi har en avtale på at å ha åpent forhold er det greit, hvis ikke er det ikke greit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner mange, som finner seg i mye, så lenge de kan leve et liv uten tanke på økonomi. 

Jeg kunne nok gjort det selv også, for det ville nok blitt sånn over lang tid, og da venner mann seg gradvis til... 

Anonymkode: 61f9e...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sannsynligvis godtatt et sidesprang, uavhengig av om mannen var rik eller ei. Elskerinne(r) hadde vært uaktuelt. For øvrig ville jeg neppe bodd sammen med/vært gift med en rik mann uansett. Jeg vil ha en mann som er på mitt nivå  - også finansielt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte jeg vært medeier i villaen han har betalt for, månedlige lommepenger på minst 15 000.

Monogami er ikke viktig for meg, så jeg kunne lagd en avtale uansett hvor rik eller fattig min partner var.

Men det er lov å drømme om the good life😏

Vet ikke hvorfor, men min rike fantasimann er dritstygg av en eller annen grunn😂 

Anonymkode: 348ad...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da måtte jeg vært medeier i villaen han har betalt for, månedlige lommepenger på minst 15 000.

Monogami er ikke viktig for meg, så jeg kunne lagd en avtale uansett hvor rik eller fattig min partner var.

Men det er lov å drømme om the good life😏

Vet ikke hvorfor, men min rike fantasimann er dritstygg av en eller annen grunn😂 

:skratte:

Verdsetter du ikke deg selv høyere enn det? Hvor er ambisjonene?

15 tusen i måneden kunne en hvilken som helst bussjåfør klart. Og har han arvet villaen etter bestemor så har han sjans på deg?

Anonymkode: eaa4e...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet. Jeg har egne penger og er sånn sett ikke avhengig av mannen for å beholde livsstilen min, men selv om jeg hadde vært det hadde jeg vært altfor stolt til å gå med på noe sånt. Da hadde jeg heller levd i fattigdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:skratte:

Verdsetter du ikke deg selv høyere enn det? Hvor er ambisjonene?

15 tusen i måneden kunne en hvilken som helst bussjåfør klart. Og har han arvet villaen etter bestemor så har han sjans på deg?

Anonymkode: eaa4e...e71

Jeg sa minst, og dette er penger jeg skulle fått uten å jobbe og bare kostet mannen å være i livet hans. Syns det var mye å be om. Jeg er ikke et bruk-og-kast menneske så jeg vet ikke hva jeg skulle brukt de 15 000 på uansett. En tredjedel hadde sikkert gått til junkfood og restaurantbesøk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at min egenverdi er mye større enn alle pengene i verden. Det er vanskelig å ha dårlig råd, men det er verre å la seg selv bli kjøpt. For meg er selvrespekt, verdier, moral og ære viktigere enn penger. Jeg ville heller aldri hatt en slik mann til mine barn. Og å konstant være utsatt for kjønnsykdommer? Huff. Har ikke spart meg for å bli behandlet slik. Har et alt for idealistisk syn på kjærlighet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer: Hvor rik måtte mannen deres være, altså hvor luksuriøst måtte du ha det, for at han skulle fått lov til å ligge rundt? Og du måtte selvsagt være trofast.

Hvem er disse mennene som til tross for masse penger absolutt skaffer seg damer de er så ufornøyde med at de må ligge rundt med andre? Skjønner ikke greia, enten er man singel og gjør som man vil eller så sørger man for å finne ei dame man liker så godt at trangen til å ligge rundt blir kraftig redusert eller borte.

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Alle vil selvsagt nekte her , det er vel forventet.

Anonymkode: b1499...075

Dette svaret var selvfølgelig også helt forventet. Det er standard i sånne tråder ;)

Anonymkode: 6f060...5ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lett. Nok til at jeg ikke måtte jobbe. Penger til shopping, skjønnhetsbehandlinger og at vi kan dra på reiser sammen. Han måtte hatt en pen enebolig/leilighet. Om så skulle jeg lukket øynene helt, bare ikke ta med damer hjem.

Det er mange kvinner som får denne type livsstil av mannen sin som later som ingenting.

Anonymkode: 82e86...940

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sier nei bare fordi de ikke får muligheten. Sjefen min gjør det, og det er deilig for jeg får knulle kona hans. 

Jobben min er lett og chill. Reiser rundt i jorda som tjener for denne familien.

Anonymkode: 072ca...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med en utroskapskontrakt der jeg fikk 50% av formuen om jeg busta han i utroskap så hadde jeg "godtatt" det om han var god for mer enn 10 milliarder sånn at det resulterte i at jeg fikk 5 av dem :)

Anonymkode: 5724f...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi kunne begge levd i åpent forhold men da skulle det vært åpent og rettferdig.

Jeg har ingen stor interesse av rike menn og luksus. Lar meg heller ikke kjøpe eller presse til ting jeg ikke står inne for.

Anonymkode: 29fd7...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er disse mennene som til tross for masse penger absolutt skaffer seg damer de er så ufornøyde med at de må ligge rundt med andre? Skjønner ikke greia, enten er man singel og gjør som man vil eller så sørger man for å finne ei dame man liker så godt at trangen til å ligge rundt blir kraftig redusert eller borte.

Anonymkode: 6f060...5ee

Jeg har lurt på det samme. Svaret er muligens at enkelte menn simpelthen ikke synes det er tilstrekkelig å ha sex med en kvinne over tid. Samtidig finnes det fremdeles menn som besitter en tydelig dobbeltmoral hva seksualitet angår. Denne dobbeltmoralen kan fint få han til å føle seg berettiget til å ha elskerinner, samtidig som han ikke ville akseptert at hans kome hadde elskere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...