Gå til innhold

Ville du godtatt at mannen hadde elskerinner dersom han var rik?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Damer: Hvor rik måtte mannen deres være, altså hvor luksuriøst måtte du ha det, for at han skulle fått lov til å ligge rundt? Og du måtte selvsagt være trofast.

Anonymkode: d607f...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Damer: Hvor rik måtte mannen deres være, altså hvor luksuriøst måtte du ha det, for at han skulle fått lov til å ligge rundt? Og du måtte selvsagt være trofast.

Du kjeder deg på en lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sånt forhold hadde jeg ikke gått inn i uansett hvor rik på penger denne fyren var. 

No, sir.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har penger med saken å gjøre? 

Anonymkode: 5b010...dc9

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt åpent forhold ville basert seg på andre verdier og årsaker enn penger.

Men nå liker jo jeg moralske prinsipper.....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, O.G. skrev:

Du kjeder deg på en lørdag?

Ettersom du gikk inn her for å skrive et totalt ubrukelig innlegg så antar jeg at du også kjeder deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har åpne forhold, så mannen kan alltid ligge rundt slik han vil. Men skal sies at i de få forholdene jeg har hatt, så er det sjelden mannen har gjort nettopp det. Jeg liker tydeligvis menn som er relativt monogame i oppførsel, samtidig som de er åpne og fleksible i hvordan de tenker og er. Skal sies at jeg selv ikke er interessert i ONS og sjelden møter andre mennesker jeg kunne tenke meg være i forhold med/ ha sex med også. 

Enveis monogami ville nok vært uaktuelt, da menn som ønsker dette er menn jeg aldri ville vært kombatibel med til å begynne med. Det vitner om en type egoholdning der man er mest opptatt av seg selv og sitt. Det går imot alt jeg ønsker i en partner. Å ønske det beste for hverandre, omsorg og omtanke er noe av det viktigste jeg ser etter i forhold

Endret av magikeren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ettersom du gikk inn her for å skrive et totalt ubrukelig innlegg så antar jeg at du også kjeder deg.

Hvorfor laget du tråden?

Anonymkode: a62c2...7df

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen går ved cirka to hundre tusen i inntekt og seksti milliarder i formue.

Anonymkode: 9ea73...4f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enveis monogami er uaktuelt uansett hvor mye penger han har. 

Anonymkode: 3196f...446

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Alle vil selvsagt nekte her , det er vel forventet.

Men flytte ut av herskapelig bolig på Nesøya og inn i 2 roms på Bjølsen. Begynne å jobbe i butikk igjen isteden for shopping med venninner i London på en tirsdag, bytte ut Porschen med Skoda Fabia, charter til Mallorca istedenfor Dubai. Alpint i Hurdal skisenter isteden for St.Moritz. McDonalds isteden for restaurant.

Se barna hver 14 dag, resten av tiden var de sammen med far og 25 år gamle trofedama?!

I den virkelige verden hadde nok mange svelget kamelen medhårs for å beholde livsstilen og miljøet.

Anonymkode: b1499...075

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men flytte ut av herskapelig bolig på Nesøya og inn i 2 roms på Bjølsen. Begynne å jobbe i butikk igjen isteden for shopping med venninner i London på en tirsdag, bytte ut Porschen med Skoda Fabia, charter til Mallorca istedenfor Dubai. Alpint i Hurdal skisenter isteden for St.Moritz. McDonalds isteden for restaurant.

Se barna hver 14 dag, resten av tiden var de sammen med far og 25 år gamle trofedama?!

I den virkelige verden hadde nok mange svelget kamelen medhårs for å beholde livsstilen og miljøet.

Enveis monogami er uansett ikke påkrevd i de fleste tilfeller. Stordalen og Spetalen ser jo like mye andre vei som konene gjør. Og Hagen var jo i et fasadeekteskap. 

Og hva vet du om de som svarer her?

Selv har jeg vokst opp i et ressurssterkt hjem så det er uansett ikke snakk om å "flytte inn i en toroms på Bjølsen og jobbe i butikk". Det er primært jenter fra litt dårligere kår som har en fantasi om rikmannslivet som er villige til å se andre vei på disse tingene. 

Anonymkode: 3196f...446

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ingen interesse av den livsstilen der. Aner du hvor mye jobb det er å ta vare på et enormt hus? Føles heller ikke riktig å ansette mennesker for å vaske min dritt. Selv om jeg kan leve i mer luksus, så appellerer det ikke til meg. Shopping med venninner i London? Lol, jeg tror venninnene mine hadde ledd om jeg hadde foreslått noe så tacky. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor virker det som du har som utgangspunkt at alle kvinner er «golddiggers»? 

Det er ikke min manns inntekt som gjorde at vi bodde på 160 kvadratmeter på Frogner, og nå har et stort hus i et «pent» strøk i en annen by.

Anonymkode: 9ea73...4f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du innbiller deg at alle kvinner jobber i butikk? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, magikeren said:

Jeg har ingen interesse av den livsstilen der. Aner du hvor mye jobb det er å ta vare på et enormt hus? Føles heller ikke riktig å ansette mennesker for å vaske min dritt. Selv om jeg kan leve i mer luksus, så appellerer det ikke til meg. Shopping med venninner i London? Lol, jeg tror venninnene mine hadde ledd om jeg hadde foreslått noe så tacky. 

Det er ingen jobb, for de tjenestene betaler man for. At det ikke føles riktig for deg forteller mer om deg og din oppvekst.

Hva er tacky med det? Mye mer tacky å fly charter til spania, bo på all inclusive og ligge direkte på sanda...

Anonymkode: 68117...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen jobb, for de tjenestene betaler man for. 

Hva betyr denne setningen? Mangler det noen ord der?

Å vaske andres dritt er en jobb, men det betyr ikke at jeg liker å betale andre mennesker for å varte meg opp og vaske dritten min. Det fordi jeg ser på andre mennesker som likeverdige og å bruke andre mennesker for å ta vare på mine private, unødvendige behov byr meg imot. 

Fint for mennesker som liker å jobbe med det, men det betyr ikke at jeg er nødt å like bruke den type tjenester.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er tacky med det? Mye mer tacky å fly charter til spania, bo på all inclusive og ligge direkte på sanda...

Anonymkode: 68117...d54

Å reise til utlandet for å shoppe må være noe av det mest bortkastede man kan gjøre. Det er også relativt hjernedødt. Å shoppe som del av en tur til utlandet der man gjør andre ting er helt greit, men å fly utlands kun for å shoppe? Det er det ultimate consumer mindset. 

Å reise til spania handler i det minste om å få en litt annen hverdag, oppleve noe positivt og gjerne givende for personen det gjelder. Å reise utlands kun for å shoppe handler kun om å fylle materialistiske behov. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...