Cr@sh Skrevet 8. april 2005 #1 Del Skrevet 8. april 2005 Har tenkt på en ting... Hadde ikke Paven noen familie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. april 2005 #2 Del Skrevet 8. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273135 et par slektninger i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. april 2005 #4 Del Skrevet 8. april 2005 Sorry at jeg bare linket, jeg var litt opptatt på jobb, skjønner du! Men altså; han hadde noen slektninger, men noen kone og barn har han vel naturlig nok ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. april 2005 #5 Del Skrevet 8. april 2005 Sin aller nærmeste familie mistet han tidlig i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. april 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 8. april 2005 Sorry at jeg bare linket' date=' jeg var litt opptatt på jobb, skjønner du! Men altså; han hadde noen slektninger, men noen kone og barn har han vel naturlig nok ikke..[/quote'] Fint med oppklarende linker da... Har ikke så mye peiling på den katolske kirke - men han var liksom for munk å regne, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 9. april 2005 #7 Del Skrevet 9. april 2005 Paven mistet sine foreldre og sin bror før han var 25 år gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #8 Del Skrevet 9. april 2005 Sorry at jeg bare linket' date=' jeg var litt opptatt på jobb, skjønner du! Men altså; han hadde noen slektninger, men noen kone og barn har han vel naturlig nok ikke..[/quote'] Prioriterer du virkelig å være her når du er opptatt på jobb?? :o Vær glad jeg ikke er sjefen din... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå