Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #21 Del Skrevet 16. april 2005 synes det er syn vis forumet skal brukes til å kritisere personers tro. Det er en grunn til at det heter "tro" Slike eksempler som dette på "tro" gjør at det heller burde hete "galskap", så kanskje disse stakkars menneskene kunne få den hjelpen de burde få til å våkne opp til virkelighetens verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KR Skrevet 17. mai 2005 #22 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg har kikka litt på hva dere har skrevet i dette innlegget. Vet ikke hvor utsagnet kommer fra, men det er jo helt utrolig da at dere tror at vi kristne tror på en puslete Gud som ikke engang kan reparere en mikrofon. Jeg for min del tror på en Gud som har laget hvert eneste materiale som er brukt både i mikrofonen og PC-en, en Gud som har skapt hele universet. Hva slags puslete gud eller kraft er det dere tror på? Hvis dere i det hele tatt tror på noe som helst da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 18. mai 2005 #23 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg har kikka litt på hva dere har skrevet i dette innlegget. Vet ikke hvor utsagnet kommer fra, men det er jo helt utrolig da at dere tror at vi kristne tror på en puslete Gud som ikke engang kan reparere en mikrofon. Jeg for min del tror på en Gud som har laget hvert eneste materiale som er brukt både i mikrofonen og PC-en, en Gud som har skapt hele universet. Hva slags puslete gud eller kraft er det dere tror på? Hvis dere i det hele tatt tror på noe som helst da. Hva i alle dager får deg til å tro at Gud, skaperen av universet, himmel og jord, ville brukt sin uendelige kraft på å reparere en mikrofon skapt av et menneske? Synes det blir å håne Guds kraft.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KR Skrevet 18. mai 2005 #24 Del Skrevet 18. mai 2005 Superlammet Hvor mye av sin uendelige kraft tror du egentlig at Gud trenger for å reparere en liten ting som en mikrofon? Og hvorfor skulle han ikke gjøre det? Gud har skapt oss, så hvorfor skulle Han ikke bry seg om hvordan vi har det i hverdagen? Det er utrolig hvilke vrangforestillinger mange av dere har om Gud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 18. mai 2005 #25 Del Skrevet 18. mai 2005 Superlammet Hvor mye av sin uendelige kraft tror du egentlig at Gud trenger for å reparere en liten ting som en mikrofon? Og hvorfor skulle han ikke gjøre det? Gud har skapt oss, så hvorfor skulle Han ikke bry seg om hvordan vi har det i hverdagen? Det er utrolig hvilke vrangforestillinger mange av dere har om Gud. Så om noe bra skjer, uansett hva det er, så mener du at det må være Guds verk? Hva når noe vondt skjer? Er ikke det like mye Guds verk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattsol Skrevet 18. mai 2005 #26 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg har kikka litt på hva dere har skrevet i dette innlegget. Vet ikke hvor utsagnet kommer fra, men det er jo helt utrolig da at dere tror at vi kristne tror på en puslete Gud som ikke engang kan reparere en mikrofon. Jeg for min del tror på en Gud som har laget hvert eneste materiale som er brukt både i mikrofonen og PC-en, en Gud som har skapt hele universet. Hva slags puslete gud eller kraft er det dere tror på? Hvis dere i det hele tatt tror på noe som helst da. Du, hvis gud ikke er så puslete som jeg tror; Kan du hilse han fra meg og spørre pent om han er allmektig nok til å øke saldoen på kontoen min? Evt. bare betale strømregninga? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå