Gå til innhold

Kriminell fortid

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 29.1.2019 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Er han veldig avhengig av røyken da? 

Anonymkode: 73684...672

Ja det er han nok. Røyker ganske ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man røyker pleier man ofte være avhengig av røyk. Jeg ville selv vært forsiktig med å ekstrapolere noe spådommer om at det kommer til å utarte seg 

Anonymkode: 75ecc...f6a

• Liker 1
Gjest Nina1975
Skrevet

Angrer han på det han har gjort, eller er det ‘alle andres feil´? Bli kjent med hans venner og familie, se de ann. Hvordan er reaksjonsmønsteret hans og frustrasjonsterskelen når noe skjer? Oppfarende, hissig, hevngjerrig? Mange tilbakefall?

Hvor lenge har han hatt jobben? Er han stabil der? Eier han bolig? Eller er han full av kredittgjeld?

Er alle svarene her positive hadde jeg nok gitt mannen en sjans, men jeg hadde vært på vakt de første årene ja. En fortid med narkotika er ikke å kjimse av. 

Lykke til

Skrevet
14 timer siden, Nina1975 skrev:

Angrer han på det han har gjort, eller er det ‘alle andres feil´? Bli kjent med hans venner og familie, se de ann. Hvordan er reaksjonsmønsteret hans og frustrasjonsterskelen når noe skjer? Oppfarende, hissig, hevngjerrig? Mange tilbakefall?

Hvor lenge har han hatt jobben? Er han stabil der? Eier han bolig? Eller er han full av kredittgjeld?

Er alle svarene her positive hadde jeg nok gitt mannen en sjans, men jeg hadde vært på vakt de første årene ja. En fortid med narkotika er ikke å kjimse av. 

Lykke til

Han sier han gjorde det han måtte for å overleve. 

Han er litt bråirritert. Ikke sint, men kan fort bli litt frustrert. Vet ikke om han har gjeld. Han leier bolig. 

Skrevet
På 29.1.2019 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Har møtt en mann, vært på et par dater. Han er veldig hyggelig, vi ler sammen og har det egentlig veldig fint.

Men han har en kriminell fortid, vært flere ganger i fengsel, rusmiljø.. gjort innbrudd flere ganger. Men alt det er mange år siden. Han sier han aldri ville gjort det nå. Og jeg håper og tror han mener det. 

Likevel kjenner jeg at det gjør meg litt usikker. Kan jeg stole på han er helt ferdig med det livet? Noen med tips, eller som har vært i liknende situasjon?

Anonymkode: 56cae...83c

Nei, det tror jeg ikke jeg hadde orket, med mindre jeg allerede var involvert og forelsket.

Skrevet

Jeg var dum og gav min en sjangse for 12 år siden..  likevel klarte han ikke takke nei til natkotika, siste for 2 år siden. Så mye var den lille familien hannes verdt. Visste jeg skulle hørt på magefølelsen jeg hadde den gang. 

Anonymkode: 4c8a5...ebf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...