AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Har møtt en mann, vært på et par dater. Han er veldig hyggelig, vi ler sammen og har det egentlig veldig fint. Men han har en kriminell fortid, vært flere ganger i fengsel, rusmiljø.. gjort innbrudd flere ganger. Men alt det er mange år siden. Han sier han aldri ville gjort det nå. Og jeg håper og tror han mener det. Likevel kjenner jeg at det gjør meg litt usikker. Kan jeg stole på han er helt ferdig med det livet? Noen med tips, eller som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 56cae...83c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Har møtt en mann, vært på et par dater. Han er veldig hyggelig, vi ler sammen og har det egentlig veldig fint. Men han har en kriminell fortid, vært flere ganger i fengsel, rusmiljø.. gjort innbrudd flere ganger. Men alt det er mange år siden. Han sier han aldri ville gjort det nå. Og jeg håper og tror han mener det. Likevel kjenner jeg at det gjør meg litt usikker. Kan jeg stole på han er helt ferdig med det livet? Noen med tips, eller som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 56cae...83c Hvor gammel er han og hvor lenge siden er det etc? Jeg har selv en fortid men det er over 20 år siden jeg har gjort noe ulovlig.... Anonymkode: 9305a...344 1
annebanane Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 (endret) . Endret torsdag kl. 19:15 av annebanane 2
Anonym-bruker Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er han og hvor lenge siden er det etc? Jeg har selv en fortid men det er over 20 år siden jeg har gjort noe ulovlig.... Anonymkode: 9305a...344 Han er i 30- årene. Er vel 6 år siden han har gjort noe. Har veldig lyst å gi han en sjanse og stole på han.
Anonym-bruker Skrevet 29. januar 2019 #5 Skrevet 29. januar 2019 29 minutter siden, Moonwalker skrev: Du må jo bare velge å stole på at det er fortid dersom han ikke gir deg grunn for annet og du virkelig liker mannen. Viss ikke er det lite å bygge videre på etterhvert. For min del hadde det nok stått på hvor mange år siden det er, holdningene til fortiden sin, hvordan han snakker om fortiden, hvordan livet hans er i dag, og delvis hva han har gjort. Jeg er vel skeptisk av natur, men det skal ikke så mye til for å fjerne den skepsisen ved at en person viser det jeg ser etter i dag. Jeg er og skeptisk av meg, redd for å bli dratt i noe.. men må bare stole på at han mener det når han sier han er ferdig med den tiden i livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #6 Skrevet 29. januar 2019 Du bør i alle fall ikke stifte familie med fyren, før du ser hvordan han fungerer over tid (5-6 år). Rusmisbruk er vanskelig, veldig vanskelig. Anonymkode: af2aa...f24 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #7 Skrevet 29. januar 2019 Hvis han har en A-4 hverdag med jobb og bolig så ville jeg gitt han en sjanse. Dersom innbruddene var for å få penger til dop så hadde jeg ikke vært så bekymret for at det skulle skje igjen. Har han noe som erstatter suget etter rus så ville jeg tatt det som et faresignal. (Røyk, snus, alkohol...) Anonymkode: 73684...672 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #8 Skrevet 29. januar 2019 10 minutter siden, Anonym-bruker said: Han er i 30- årene. Er vel 6 år siden han har gjort noe. Har veldig lyst å gi han en sjanse og stole på han. Ok. 6 år er jo lovende. Men hva slags venner har han? Hvis han har brutt 100% med det gamle miljøet så er det bare å kjøre på. Men hvis han fortsatt har kontakt ville jeg vært særdeles skeptisk. Anonymkode: 9305a...344 2
Gjest Warrior Skrevet 29. januar 2019 #10 Skrevet 29. januar 2019 Alle fortjener en sjanse til å vise at de har skjerpet seg.
Anonym-bruker Skrevet 29. januar 2019 #11 Skrevet 29. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han har en A-4 hverdag med jobb og bolig så ville jeg gitt han en sjanse. Dersom innbruddene var for å få penger til dop så hadde jeg ikke vært så bekymret for at det skulle skje igjen. Har han noe som erstatter suget etter rus så ville jeg tatt det som et faresignal. (Røyk, snus, alkohol...) Anonymkode: 73684...672 Han har egen bolig hvertfall. Og jobb. Han røyker, men sier han ikke drikke lenger.
Anonym-bruker Skrevet 29. januar 2019 #12 Skrevet 29. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. 6 år er jo lovende. Men hva slags venner har han? Hvis han har brutt 100% med det gamle miljøet så er det bare å kjøre på. Men hvis han fortsatt har kontakt ville jeg vært særdeles skeptisk. Anonymkode: 9305a...344 Han sier han har brutt med miljøet. Snakker ikke med noen av dem lenger.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #13 Skrevet 29. januar 2019 1 minutt siden, Anonym-bruker skrev: Han har egen bolig hvertfall. Og jobb. Han røyker, men sier han ikke drikke lenger. Er han veldig avhengig av røyken da? Anonymkode: 73684...672
SoWhat? Skrevet 29. januar 2019 #14 Skrevet 29. januar 2019 2 minutter siden, ikkevoksen skrev: Trash. Du har ihvertfall et passende brukernavn. Det skal du ha. Selvinnsikt er fint. 5
SoWhat? Skrevet 29. januar 2019 #15 Skrevet 29. januar 2019 Fortid er fortid, men at du er litt skeptisk er forståelig. Det mener sikkert han også. Syns selvfølgelig at du skal gi ham en sjanse! Folk kan fint forandre seg.
Era Vulgaris Skrevet 29. januar 2019 #16 Skrevet 29. januar 2019 Gi han en sjanse. De som slenger ut av seg "trash" og dømmer folk de ikke engang kjenner, er ikke noe å bry seg om. Denne mannen har vært åpen og ærlig med deg om fortiden sin, og det er positivt.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #17 Skrevet 29. januar 2019 Håper ikke han er fra en by som begynner på bokstaven V. Anonymkode: eabb9...ba8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2019 #18 Skrevet 29. januar 2019 Jeg stemmer på ny sjanse. Det er en ting jeg synes en ser altfor lite av i samfunnet. Anonymkode: 75ecc...f6a 1
T-Rex Skrevet 29. januar 2019 #19 Skrevet 29. januar 2019 3 hours ago, Superjanne said: Man kan forandre seg ja. Vært der selv, på den gale sia. Så bra! Men det er alltid en mulighet for tilbakefall. Det er ugreit om det inntrer i det du selv har mista jobben, sliter, og fyren går tilbake til rusen. Vær forsiktig med å få barn i en slik situasjon. Je sier ikke at rusmisbrukere er fæle folk. Ikke på noen som helst måte. Men det er nesten umulig å leve med en rusmisbruker. Det må du være klar over allerede fra start. Blir det signaler på rusmisbruk, så løp. Fort. 1
Gjest Dødningehode Skrevet 29. januar 2019 #20 Skrevet 29. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en mann, vært på et par dater. Han er veldig hyggelig, vi ler sammen og har det egentlig veldig fint. Men han har en kriminell fortid, vært flere ganger i fengsel, rusmiljø.. gjort innbrudd flere ganger. Men alt det er mange år siden. Han sier han aldri ville gjort det nå. Og jeg håper og tror han mener det. Likevel kjenner jeg at det gjør meg litt usikker. Kan jeg stole på han er helt ferdig med det livet? Noen med tips, eller som har vært i liknende situasjon? Anonymkode: 56cae...83c Jeg kunne datet, hatt sex med og elsket en fortsatt kriminell kvinne. Det finnes ikke juss i hjertet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå