Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2002 #1 Del Skrevet 24. august 2002 Er det noen som har vunnet en storgevinst i Lotto her? Da mener jeg over 1 mill kroner. I så fall, hva er deres erfaring? Hva har dere brukt pengene på? Min bestemor vant 6 mill for et par år siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 24. august 2002 #2 Del Skrevet 24. august 2002 Ja, jeg har vunnet 45 kroner! Forøvrig så har jeg ei venninne som nettopp vant litt over 80 000. Jeg synes det er mye jeg (å vinne altså)... :blunke: Hva skulle bestemoren din med så masse penger??? Hva har du brukt de på (for du har vel fått/arvet en del)?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 24. august 2002 #3 Del Skrevet 24. august 2002 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. august 2002 #4 Del Skrevet 24. august 2002 Jeg har veldig lyst til å vinne 9 mill i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå