Leonetta Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 (endret) Hei! Noen fortalte meg at Hallgeir Kvadsheim i Luksusfellen selv var en av de første deltakerne i programmet, stemmer det eller er det en røverhistorie? Jeg har mine tvil.., Endret 27. januar 2019 av Leonetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiamiNice Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Nei. Nå har jeg hørt det og. 🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 27. januar 2019 #3 Del Skrevet 27. januar 2019 Det tviler jeg sterkt på, men vet ikke. Tviler på at en med økonomiske problemer og har måttet ha hjelp fra luksusfellen selv kan hjelpe andre, høres helt ulogisk ut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mittnavnergjest Skrevet 27. januar 2019 #4 Del Skrevet 27. januar 2019 Haha, nei, det stemmer ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 27. januar 2019 #5 Del Skrevet 27. januar 2019 13 minutter siden, Leonetta skrev: Hei! Noen fortalte meg at Hallgeir Kvadsheim i Luksusfellen selv var en av de første deltakerne i programmet, stemmer det eller er det en røverhistorie? Jeg har mine tvil.., Da var han i tilfelle både ekspert og deltaker: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/zLrpW4/luksusfellen-10-aar-totalslakt-endte-i-tv-suksess 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 27. januar 2019 #6 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg husker den aller første episoden av luksusfellen og trodde først at det bare var en parodi. Kvadsheim var med, men som ekspert. Se link: https://www.dagbladet.no/kultur/hvorfor-stiller-de-opp-pa-tv/66434285 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro Smo Konosoro Skrevet 1. februar 2019 #7 Del Skrevet 1. februar 2019 Hvis noe er for godt til å være sant, så er det gjerne det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. februar 2019 #8 Del Skrevet 1. februar 2019 Det er en røverhistorie. Han har aldri deltatt som deltaker. Kun som ekspert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg