Gå til innhold

Hva er vitsen med å brenne av mye penger på klær, når det ikke ser pent ut på deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du hører nok dessverre ikke fra meg. Hvorfor skal du det?  Det virker som at folk som opplever det du skriver vil at alle andre skal oppleve det og. 

Jeg kommer ikke til å gidde å gi kroppen min omsorg dersom den blir som beskrevet. Den kroppen du beskriver er en udugelig kropp. Plutselig blir tung og dvask??  Hva skjedde liksom?  Med mindre jeg har begynt å overspise. Igjen, en udugelig kropp som plutselig fant ut den måtte få smerter her og der. Legge på seg og bli så stygg som mulig. Da kommer den ikke til å få mat eller noen ting bra. 

Anonymkode: 37a8d...25a

Du tror ikke du kommer til å bli eldre du eller? At du er såpass unik at kroppen din genererer en egen ungdomskilde som vil holde deg ung og yppig for alltid? "Det som skjedde"... Alderen skjer, skjønner du. Huden mister elastisitet, forbrenningen din blir tregere, musklene svinner. Men for all del, hvis du er unntatt for dette trenger vi ikke høre fra deg - da kommer du nok på nyhetene 🙌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, etnavn skrev:

Du tror ikke du kommer til å bli eldre du eller? At du er såpass unik at kroppen din genererer en egen ungdomskilde som vil holde deg ung og yppig for alltid? "Det som skjedde"... Alderen skjer, skjønner du. Huden mister elastisitet, forbrenningen din blir tregere, musklene svinner. Men for all del, hvis du er unntatt for dette trenger vi ikke høre fra deg - da kommer du nok på nyhetene 🙌

Huff. Var ikke aldring som var problemet. MÅ man oppleve alt det der fordi man blir eldre?  Kroppen er så dårlig skapt at jeg kan ikke tro det. Man MÅ ikke bli dvask, få smerter osv. 

Anonymkode: 37a8d...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig morsomt at dere tenker "overvektige"  så fort jeg nevner "ser mindre bra ut"  😛

Anonymkode: 37a8d...25a

Tja, siden du selv fremhever hvor slank du er, og ellers bruker dvask/lubben, så er det nærliggende. Men la oss si at vi bytter ut "overvektig" med "dvask/lubben" - hva svarer du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2019 den 16.08, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker mye på miljøet, er slank men shopper så og si aldri likevel. 

Men det er noe jeg har lurt litt på.... mennesker som har en kropp som ser mindre bra ut, hvorfor pokker kjøper de seg nye klær? Jeg ser ikke vitsen i å kjøpe seg såkalte kule klær når man ikke har en kropp som ser bra ut i dem? Prøver de gjøre seg finere enn hva de egentlig er? 

Anonymkode: 37a8d...25a

Hahahaha, like greit at du ikke gidder å investere i så mye klær, for med personligheten din blir det som å pakke bæsj inn i silke; det ser kanskje tilsynelatende pent ut på utsiden, men etterhvert siver den riktige fargen gjennom og avslører det uappetittelige på innsiden! ;)

Anonymkode: ea8fd...5d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2019 den 16.08, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker mye på miljøet, er slank men shopper så og si aldri likevel. 

Men det er noe jeg har lurt litt på.... mennesker som har en kropp som ser mindre bra ut, hvorfor pokker kjøper de seg nye klær? Jeg ser ikke vitsen i å kjøpe seg såkalte kule klær når man ikke har en kropp som ser bra ut i dem? Prøver de gjøre seg finere enn hva de egentlig er? 

Anonymkode: 37a8d...25a

De som har en kropp som ser mindre bra ut, kan gjøre noe med det. I motsetning til de som ikke har så mye intelligens, de får ikke gjort så mye med det......

Anonymkode: a4c5e...d15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.1.2019 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Siden du forsvarer disse så betyr det at du til en viss grad skjønner hva jeg mener. 

Du kan synes jeg er drittsekk, men jeg gidder ikke fornekte fakta bare fordi sannheten er for brutal. 

Jeg hadde ikke giddet å gått på shopping om jeg hadde en kropp som var dvask/lubben, eller former på "feil sted". Klær bør man ha, men enkelte ser ut som desperate wannabees når de går i enkelte ting.

Anonymkode: 37a8d...25a

Din individuelle mening er ikke fakta. Hvis du er usikker på betydningen av ordet anbefaler jeg en ordbok. 

Resten gidder jeg ikke kommentere for det er for døve ører som nok bare ønsker å provosere litt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som har en kropp som ser mindre bra ut, kan gjøre noe med det. I motsetning til de som ikke har så mye intelligens, de får ikke gjort så mye med det......

Anonymkode: a4c5e...d15

Ok. Da er jeg unnskyldt da.

Anonymkode: 37a8d...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars ts, har du sett noen i din lmgangskrets med dyre klær og er noen størrelse større enn deg? Ble du sjalu på den personen og fikk behov for å komme med oppgulp? 😂 

Anonymkode: 11d96...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars ts, har du sett noen i din lmgangskrets med dyre klær og er noen størrelse større enn deg? Ble du sjalu på den personen og fikk behov for å komme med oppgulp? 😂 

Anonymkode: 11d96...fde

Hvorfor ønsketenker du alltid sjalusi?  Nei, dessverre for din del ikke sjalu.

Anonymkode: 37a8d...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye surmuling fra folk som trolig er både overvektige, utrente og som uansett klesplagg ikke finner noe komfortabelt.

Men det er jo noe i at overvektige er mer egoistiske og mindre fokusert på miljøet, mener jeg. Man fråtser i mat uten å tenke på konsekvenser, verken for miljøet rundt seg eller egen kropp. Jeg gremmes litt når jeg ser sykelig fete mennesker i alt for trange klær eller som viser for mye hud, spesielt av mine medkvinner... er det virkelig ingen som har fortalt dere det at dette ikke er pent?

Anonymkode: 56e81...c8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man stygg er det viktig å understreke det med stygge klær!

🙄

... said noone ever! 

Anonymkode: ddeac...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke til å gidde å gi kroppen min omsorg dersom den blir som beskrevet. Den kroppen du beskriver er en udugelig kropp. Plutselig blir tung og dvask??  Hva skjedde liksom?  Med mindre jeg har begynt å overspise. Igjen, en udugelig kropp som plutselig fant ut den måtte få smerter her og der. Legge på seg og bli så stygg som mulig. Da kommer den ikke til å få mat eller noen ting bra. 

Anonymkode: 37a8d...25a

Så når du blir eldre, eller om du skulle bli syk, så kommer du ikke til å gi kroppen din omsorg fordi den er "udugelig"?? Good luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig morsomt at dere tenker "overvektige"  så fort jeg nevner "ser mindre bra ut"  😛

Anonymkode: 37a8d...25a

Var da du som i ditt innlegg la opp til at dette og skulle være en slags "debatt" om overvektige når du kommenterte hvor "slank" du er. 

Tipper du er en halvgammal ekkel gris som sitter hjemme og sturer for Kari nede på remaen takka nei, atter en gang.

Anonymkode: d721f...65f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg som dvask og stygg gå naken fordi du mener at klærne mine er stygge på meg? Dumt vi bor i et kaldt land som man dessverre må bruke penger for å holde seg varm. Eller - tar gjerne mot penger for å flytte til varmere land.

Anonymkode: 872bc...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.1.2019 den 16.08, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker mye på miljøet, er slank men shopper så og si aldri likevel. 

Men det er noe jeg har lurt litt på.... mennesker som har en kropp som ser mindre bra ut, hvorfor pokker kjøper de seg nye klær? Jeg ser ikke vitsen i å kjøpe seg såkalte kule klær når man ikke har en kropp som ser bra ut i dem? Prøver de gjøre seg finere enn hva de egentlig er? 

Anonymkode: 37a8d...25a

:skratte: 

Sett et eksempel. Gå naken!

Anonymkode: 2b061...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...