AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Væsla er nå 5 mnd, og hun sover og koser seg fortsatt i liggedelen, men bare når hun er trøtt. Føler det er litt tidlig å bytte, spesielt når vi går turer nå om vinteren er det bra og kunne pakke henne ned i liggedelen, mens når hun er våken og vi er på shopping, kunne jeg tenkt meg noe annet.. Hva gjorde dere? Anonymkode: 5d25a...aa5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Vi byttet da sønnen var akkurat 4 mnd. Hadde masse plass, men det ble mer praktisk med liggedel, også reisetrille (kun i helt horisontal posisjon). Anonymkode: c936b...59c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Like over 6 mnd. Baby sov som deres godt i vogna, men nektet å ligge våken i den. Nå har hun nesten uendelig tålmodighet, selv om vi nesten bare bruker nederste nivå. Anonymkode: 189a7...4ba
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Vi har buffalo, men byttet rett rundt åtte måneder.. han trivdes bra i liggedelen, og jeg syntes det var så praktisk, så vi brukte den til han ble så nysgjerrig at vi måtte bytte.. sover bra i sittedelen også, og hater kjøpesentre like høyt som i liggedel (og bæresele og bilstol og på armen.. genetisk shoppingmotstander tror jeg 😂) Anonymkode: f6b4d...ea4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå