Gjest Sweet Ingrid Skrevet 27. januar 2019 #1 Del Skrevet 27. januar 2019 Føler meg låst i strikkegenser/slacks/parkas/støvler. Har så lyst til å se litt fin ut, men er det mulig å få en fin stil når det er tjukk vinter der ute? Hva gjør du for å føle deg fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg bruker kåpe, fine skjerf, lave støvletter, tykke svarte strømpebukser og kjoler. Får jo tak i tykke gode kjoler og. Nå bor jeg et sted hvor det ikke blir så kaldt på vinteren heller. Anonymkode: a4c18...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Del Skrevet 27. januar 2019 Ullstrømper og skjørt. Fora støvletter. Ullundertøy blandet med silke og blonder, en fin topp/genser over. Smykker over strikkegenseren. Ullkåpe og foret skinnhansker. Ullhatt, ikke lue. osv. Anonymkode: fee0a...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Del Skrevet 27. januar 2019 Bruker kjoler/skjørt med strømpebukse. Har også tjukke nok vinterjakker og bra nok innetemperatur de stedene jeg vanligvis er til at jeg kan bruke litt finere bluser og sånt til skjørt eller bukse, det hjelper mye 😊 Og så passer jeg på å ordne håret litt ekstra fint og bruker litt ekstra tid på sminken hvis jeg vil føle meg fin men må ha litt hverdagslige klær. Hjelper mye for meg i hvert fall! Anonymkode: fe088...00b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Del Skrevet 27. januar 2019 Bruker vanlige skoletter, men med lav hæl. Har brodder som lett kan festes på etter behov. Har et utvalg av lange ullkåper, og også to lange parkaser som er ganske pene. Ullskjerf som passer til og pynter opp. Singletter i tynn ull som innerste lag. Ullskjerfene eller lang ull-cardigan om jeg vet det er kaldt inne. Er det så kaldt at jeg må ha noe på hodet fikser jeg håret deretter, enkelte frisyrer ser ikke ut om du har hatt noe på hodet. Og har en liten børste og litt hårspray i veska i tilfelle håret blir veldig statisk. Anonymkode: 2580c...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 27. januar 2019 #6 Del Skrevet 27. januar 2019 Inspirerende! Hvilke hodeplagg bruker dere når det er kaldt, om det ikke skal være lue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Del Skrevet 27. januar 2019 Pleier ofte å bruke strikkekjoler med litt tykk strømpebukse og kanskje ha håret oppsatt. Pluss en fin kåpe over.. En basic skjørt med genser.. Du trenger ikke ha en pyntete overdel men vanlig tynn genser sammen med skjørtet kan også være fint. Og kanskje en cardigan over hvis det blir for kaldt.. Anonymkode: 30a7e...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Del Skrevet 27. januar 2019 Jeg går med samme klær året rundt, forskjellen er når det er kaldt har jeg dunparka og støvletter. Støvlettene er nette og funker fint til kafébesøk, kino, jobb osv... og jeg bruker ulltrøyer under gensere/bluser og ullstilongs under jeans/skinnbukse ved behov. Har gjerne termosåle (dersom plass) i ankelstøvletter uten for og bruker tynne ullstrømper. Anonymkode: 2b20b...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 27. januar 2019 #9 Del Skrevet 27. januar 2019 (endret) Jeg bruker kjoler året rundt, strømpebukser, 50-tallskåper i alle mulige farger (men foretrekker min mørkeblå), lange og kortere støvletter, fine hansker, luer/hatter og skjerf. Gjerne med en fin veske til som passer skjef/hansker. Endret 27. januar 2019 av SPOCA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #10 Del Skrevet 27. januar 2019 5 timer siden, Sweet Ingrid skrev: Inspirerende! Hvilke hodeplagg bruker dere når det er kaldt, om det ikke skal være lue? Synes alpelue er fint, ellers liker jeg hatter type cloche. Anonymkode: 8c28a...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #11 Del Skrevet 27. januar 2019 Kle deg lagvis. Er ikke vanskelig å kle seg fint om vinteren om man bare vil. Jeg gidder ikke, men hadde kunnet om jeg hadde villet. Haha. Anonymkode: de6f5...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 27. januar 2019 #12 Del Skrevet 27. januar 2019 (endret) 5 timer siden, Sweet Ingrid skrev: Inspirerende! Hvilke hodeplagg bruker dere når det er kaldt, om det ikke skal være lue? Har tre hatter som ligner på denne: Og noen alpeluer. Samt lue som ligner denne: Endret 27. januar 2019 av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå