Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Skal på vorsh med jobben for første gang, men er usikker på hva som et vanlig å drikke når man er med kollegaene. Liker ikke øl eller vin men føler kanskje det blir litt rart å ha med sprit på et sånt vorsh. 

Noen som har noen tips?😆

Endret av ANONYM X
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vors eller vorspiel

Anonymkode: c48c0...7bb

• Liker 5
Skrevet

Samme her. Bruker å ha med en falske «sourz apple» å blande med sprite brus, er faktaik veldig god smak på det. Anbefales!!

Anonymkode: 7a5a6...0d0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bruker å ha med en falske «sourz apple» å blande med sprite brus

Åh gud. så jævlig.

Anonymkode: c48c0...7bb

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, ANONYM X skrev:

Skal på vorsh med jobben for første gang, men er usikker på hva som et vanlig å drikke når man er med kollegaene. Liker ikke øl eller vin men føler kanskje det blir litt rart å ha med sprit på et sånt vorsh. 

Noen som har noen tips?😆

Hvor gammel er du, TS? :) Du virker ganske ung, men siden du spør om alkohol så regner jeg med at du er over 18 år.

Hvis du ikke liker øl og vin, og helst ikke vil drikke sprit, så anbefaler jeg å kjøpe cider. Søtt og godt, men ikke alt for høy prosent.

Anonymkode: 29167...9e4

Skrevet

Og forresten! Det skrives vors, og uttales fors ;) 

Skrevet

Cider, eventuelt en flaske musserende? 

Anonymkode: b3b5b...58e

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du, TS? :) Du virker ganske ung, men siden du spør om alkohol så regner jeg med at du er over 18 år.

Hvis du ikke liker øl og vin, og helst ikke vil drikke sprit, så anbefaler jeg å kjøpe cider. Søtt og godt, men ikke alt for høy prosent.

Er 18 men har ikke drukket med jobben før, har derimot drukket i godt over to år så vet hva jeg liker og ikke liker😬 Men tenker at å drikke med kollegaene ikke er det samme som å drikke med venninner. Derfor trengte jeg noen tips til hva som kunne vært greit å erstatte med sprit🙂 Tusen takk for svar!

Skrevet

Helflaske tequila. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...