ANONYM X Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 (endret) Skal på vorsh med jobben for første gang, men er usikker på hva som et vanlig å drikke når man er med kollegaene. Liker ikke øl eller vin men føler kanskje det blir litt rart å ha med sprit på et sånt vorsh. Noen som har noen tips?😆 Endret 27. januar 2019 av ANONYM X
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Vors eller vorspiel Anonymkode: c48c0...7bb 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Samme her. Bruker å ha med en falske «sourz apple» å blande med sprite brus, er faktaik veldig god smak på det. Anbefales!! Anonymkode: 7a5a6...0d0
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bruker å ha med en falske «sourz apple» å blande med sprite brus Åh gud. så jævlig. Anonymkode: c48c0...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 22 minutter siden, ANONYM X skrev: Skal på vorsh med jobben for første gang, men er usikker på hva som et vanlig å drikke når man er med kollegaene. Liker ikke øl eller vin men føler kanskje det blir litt rart å ha med sprit på et sånt vorsh. Noen som har noen tips?😆 Hvor gammel er du, TS? Du virker ganske ung, men siden du spør om alkohol så regner jeg med at du er over 18 år. Hvis du ikke liker øl og vin, og helst ikke vil drikke sprit, så anbefaler jeg å kjøpe cider. Søtt og godt, men ikke alt for høy prosent. Anonymkode: 29167...9e4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Og forresten! Det skrives vors, og uttales fors Anonymkode: 29167...9e4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 Cider, eventuelt en flaske musserende? Anonymkode: b3b5b...58e
ANONYM X Skrevet 27. januar 2019 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du, TS? Du virker ganske ung, men siden du spør om alkohol så regner jeg med at du er over 18 år. Hvis du ikke liker øl og vin, og helst ikke vil drikke sprit, så anbefaler jeg å kjøpe cider. Søtt og godt, men ikke alt for høy prosent. Anonymkode: 29167...9e4 Er 18 men har ikke drukket med jobben før, har derimot drukket i godt over to år så vet hva jeg liker og ikke liker😬 Men tenker at å drikke med kollegaene ikke er det samme som å drikke med venninner. Derfor trengte jeg noen tips til hva som kunne vært greit å erstatte med sprit🙂 Tusen takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå