AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #21 Skrevet 26. januar 2019 Jeg ser eldre ut UTEN sminke, i motsetning til andre. Folk blir satt ut når jeg sier jeg er 31, men jeg ser så innmari godt at jeg begynner å dra på åra. Vet ikke helt hva folk reagerer på, men jeg er litt "lav" og sjenert. Foretrekker menn på samme alder eller yngre. Anonymkode: 75ceb...2a5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #22 Skrevet 26. januar 2019 Føler med deg. Er selv snart 26. Niesen min er 17, og vi ser like gamle ut. Har mange i familien som ser yngre ut enn det de er, så jeg antar det ligger der. Men det er positivt da! Vi kommer forhåpentligvis til å se yngre ut hele livet, ikke alltid dumt det. Anonymkode: be4fc...036 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #23 Skrevet 27. januar 2019 Alltid hatt det sånn selv. Nå er jeg 36 og ser minst ti år yngre ut. Nå er det bare gøy Anonymkode: b9ec1...a3f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #24 Skrevet 27. januar 2019 Du er veldig heldig, og kommer til å få mye igjen for det når du går over i 30 åra og mange av de andre kvinnene forfaller. Jeg har det slik som mann, og er veldig glad for det nå.. Anonymkode: 94bc0...79d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #25 Skrevet 27. januar 2019 Jeg er 28 og blir fremdeles spurt om legg. Her om dagen skulle jeg kjøpe ibux men de skulle se legg først 😛 Kler meg ikke barnslig så aner ikke hva grei er. Men det plager meg ikke da. Samma det liksom. Anonymkode: 45b3f...080 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #26 Skrevet 27. januar 2019 Stakkars ts.. Jeg er mann i 40 årene som fortsatt må vise leg på enkelte 18 steder..f.eks. når jeg kjøper alkohol med litt mer prosent enn i butikken. I sommer ble jeg så lei at jeg kommenterte dette for vedkommende som krevde leg. Da fikk jeg høre så dum jeg var at en som nærmet seg 50 ikke forsto at man måtte vise leg for 18 års grense🔞 Anonymkode: 21be9...b03 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #27 Skrevet 27. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Kler dere dere veldig ungt og dropper sminke, eller oppfører dere dere veldig ungt? Eller har dere heftig babyface? Anonymkode: f6dba...39b Jeg prøver alt jeg kan å kle meg voksent, bruker ikke sminke og er blond, lav og veldig tynn med babyface. Ts Anonymkode: de92c...6c1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 #28 Skrevet 27. januar 2019 I feel you. Jeg er 40, og folk tror fortsatt jeg er i 20- åra! På jobb tror folk jeg er i praksis og fortsatt går på skole. Folk får hakeslepp når jeg sier at jeg har barn og at jeg er 40. Syns nesten det kan bli ubehagelig, og føler meg teit iblant. Unge menn prøver seg på meg, fordi de tror jeg er så ung. Da er det nesten flaut å si alderen min. Jeg har alltid blitt sett på som yngre, jeg var alltid den i venneflokken som måtte vise leg. Vet det er luksusproblem, men noen ganger kan det faktisk bli awkward. 😳 Kan få kommentarer som at ‘du som er så ung’, folk kaller meg for jente, osv.. og så tenker jeg inni meg at jeg er jo egentlig ikke det. Haha. Komiskt. Anonymkode: 6d162...c8c 1
Gjest Lexie Grey Skrevet 27. januar 2019 #29 Skrevet 27. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver alt jeg kan å kle meg voksent, bruker ikke sminke og er blond, lav og veldig tynn med babyface. Ts Anonymkode: de92c...6c1 Hva med å gå innom Vita eller Kicks og spørre om de kan vise deg en enkel og hverdagslig sminkelook som får deg til å se litt eldre ut? Hvis du ikke har noe imot å bruke sminke såklart. Hilsen ei på 21 som også ser ung ut, ble tatt for å være en 16 år gammel utplasseringselev for ikke lenge siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå