AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Av diverse grunner ser jeg mye yngre ut enn jeg er. Er 20 år og må krangle med de på polet for å få de til å forstå at det er mitt faktiske legg. Jeg ser typ 13 år ut. Har også opplevd at menn har vært interessert i meg og så mistet interessen når de hører alderen min. Dette går ut over datinglivet mitt, de mennene som viser interesse regner jeg med er pedofile. Vet at jeg sikkert kommer til å være glad for det når jeg er 40, men det er ikke kult å se så mye yngre ut! Anonymkode: de92c...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av diverse grunner ser jeg mye yngre ut enn jeg er. Er 20 år og må krangle med de på polet for å få de til å forstå at det er mitt faktiske legg. Jeg ser typ 13 år ut. Har også opplevd at menn har vært interessert i meg og så mistet interessen når de hører alderen min. Dette går ut over datinglivet mitt, de mennene som viser interesse regner jeg med er pedofile. Vet at jeg sikkert kommer til å være glad for det når jeg er 40, men det er ikke kult å se så mye yngre ut! Anonymkode: de92c...6c1 Hadde og har det sånn selv. 27 nå og ser 10 år yngre ut, så det er ofte jeg blir sjekka opp av menn på rundt 20 😂 Like ofte eldre menn også altså. Liker det bedre nå enn for 7 år siden, håper det fortsetter å holde seg slik også. Anonymkode: ab0bf...73b 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: Dette går ut over datinglivet mitt, de mennene som viser interesse regner jeg med er pedofile. Anonymkode: de92c...6c1 Greit, du set ung ut, men du er 20 år. Mennene som viser deg interesse er ikke pedofile. Pedofili er såpass alvorlig at det ikke er noe som skal sammenlignes med menn som tenner på 20 åringer som må krangle litt for å kjøpe sprit på polet. Anonymkode: 32915...403 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Greit, du set ung ut, men du er 20 år. Mennene som viser deg interesse er ikke pedofile. Pedofili er såpass alvorlig at det ikke er noe som skal sammenlignes med menn som tenner på 20 åringer som må krangle litt for å kjøpe sprit på polet. Anonymkode: 32915...403 de mister jo interessen når hun sier hun er 20. Anonymkode: ff375...9e4 16
SoWhat? Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Greit, du set ung ut, men du er 20 år. Mennene som viser deg interesse er ikke pedofile. Pedofili er såpass alvorlig at det ikke er noe som skal sammenlignes med menn som tenner på 20 åringer som må krangle litt for å kjøpe sprit på polet. Anonymkode: 32915...403 Lær deg å lese? Hun skriver at de mister interessen når hun sier alderen sin, og at hun ser ut som 13. 6
SoWhat? Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Skjønner problemet Ts. Var der selv, og det er ikke så ok når en er så ung og ser enda yngre ut! Du vil nok se yngre ut enn du er i en del år fremover også. Bruk kommunikasjon. Ordlegg deg på en voksen måte. Ikke jatt med noen og si hva du mener. Det kan hjelpe mye. Verre om en er av den milde og mer defensive typen i tillegg. Sett deg i respekt.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #7 Skrevet 26. januar 2019 Har samme problemet. Er 25 år men mange tar meg for å være 16-17. Ufattelig irriterende, i allefall når jeg er på jobb og folk tror jeg går på ungdomskolen og er i praksis. Anonymkode: d46f1...f77 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #8 Skrevet 26. januar 2019 Det gjorde jeg også når jeg var på din alder. Så yngre ut. Ikke 13 når jeg var 20, men 15-16. Men hadde aldri problem med menn, de ble bare overrasket at jeg var eldre enn jeg så ut for. Anonymkode: 489cc...00e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har samme problemet. Er 25 år men mange tar meg for å være 16-17. Ufattelig irriterende, i allefall når jeg er på jobb og folk tror jeg går på ungdomskolen og er i praksis. Anonymkode: d46f1...f77 Samme her, bare at jeg er tretti! Anonymkode: 28c8a...6d4 2
Gjest Made4u Skrevet 26. januar 2019 #10 Skrevet 26. januar 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av diverse grunner ser jeg mye yngre ut enn jeg er. Er 20 år og må krangle med de på polet for å få de til å forstå at det er mitt faktiske legg. Jeg ser typ 13 år ut. Har også opplevd at menn har vært interessert i meg og så mistet interessen når de hører alderen min. Dette går ut over datinglivet mitt, de mennene som viser interesse regner jeg med er pedofile. Vet at jeg sikkert kommer til å være glad for det når jeg er 40, men det er ikke kult å se så mye yngre ut! Anonymkode: de92c...6c1 Slapp av, du kunne vært rammet av kreft eller hatt mer gjeld enn du kunne håndtert... Mye verre ting som kunne rammet deg, og de fleste damer rundt min alder ville gjort hva som helst for å se yngre ut enn de er - ergo har du noe å se frem imot.
Gjest Made4u Skrevet 26. januar 2019 #11 Skrevet 26. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har samme problemet. Er 25 år men mange tar meg for å være 16-17. Ufattelig irriterende, i allefall når jeg er på jobb og folk tror jeg går på ungdomskolen og er i praksis. Anonymkode: d46f1...f77 Om noen år så blir du møtt på en annen måte du også, blir tatt mer seriøst...
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #12 Skrevet 26. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit, du set ung ut, men du er 20 år. Mennene som viser deg interesse er ikke pedofile. Pedofili er såpass alvorlig at det ikke er noe som skal sammenlignes med menn som tenner på 20 åringer som må krangle litt for å kjøpe sprit på polet. Anonymkode: 32915...403 De tenner på noen som ser ut som et barn, og flere reagerer negativt når de hører jeg er 20, eller forteller meg hvor fantastisk det er at jeg ikke ser ut som jeg er 20🤮 ts Anonymkode: de92c...6c1 9
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #13 Skrevet 26. januar 2019 Kler dere dere veldig ungt og dropper sminke, eller oppfører dere dere veldig ungt? Eller har dere heftig babyface? Anonymkode: f6dba...39b 1
SoWhat? Skrevet 26. januar 2019 #14 Skrevet 26. januar 2019 4 minutter siden, Made4u skrev: Slapp av, du kunne vært rammet av kreft eller hatt mer gjeld enn du kunne håndtert... Mye verre ting som kunne rammet deg, og de fleste damer rundt min alder ville gjort hva som helst for å se yngre ut enn de er - ergo har du noe å se frem imot. Ingen logikk i det du skriver. Da hadde ingen hatt noen problemer, fordi det fins alltid noen som har det verre. Alltid. 3
Gjest Made4u Skrevet 26. januar 2019 #15 Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, SoWhat? skrev: Ingen logikk i det du skriver. Da hadde ingen hatt noen problemer, fordi det fins alltid noen som har det verre. Alltid. Logikken er vel at noen skjebner er verre enn andre og når man ser hva som plager andre, ja da får man mer medlidenhet for noen og mindre for andre.
Rimfrost92 Skrevet 26. januar 2019 #16 Skrevet 26. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har samme problemet. Er 25 år men mange tar meg for å være 16-17. Ufattelig irriterende, i allefall når jeg er på jobb og folk tror jeg går på ungdomskolen og er i praksis. Anonymkode: d46f1...f77 Samme her.. jeg blir alltid spurt om jeg er elev, og de behandler meg annerledes frem til de vet at jeg er 27! Også får de sjokk når jeg forteller at jeg er gift og har barn, flere ganger har folk trodd jeg snakket om hunder istedenfor barn, for en 17-18 åring pleier ikke ha bran i flertall 😛 4
SoWhat? Skrevet 26. januar 2019 #17 Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, Made4u skrev: Logikken er vel at noen skjebner er verre enn andre og når man ser hva som plager andre, ja da får man mer medlidenhet for noen og mindre for andre. Ja det er helt greit å reflektere. Tror noen bare trenger forståelse og ikke nødvendigvis medlidenhet noen ganger. En får jo kunne ta opp mindre problemer også uten å bli arrestert tenker jeg? 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #18 Skrevet 26. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kler dere dere veldig ungt og dropper sminke, eller oppfører dere dere veldig ungt? Eller har dere heftig babyface? Anonymkode: f6dba...39b Jeg ser lik ut som da jeg var 15, da såg jeg forøvrig eldre ut for alderen, men sjelden noen tror jeg er over 20. Er 27, men ikke noe rynker og slikt, de venninnene mine som ser ut som sin alder har begynt å få litt mer markerte "smilerynker". Jeg kler meg etter alder, og sminker jeg meg, så ser jeg bare yngre ut. Anonymkode: 1570d...01c
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #19 Skrevet 26. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kler dere dere veldig ungt og dropper sminke, eller oppfører dere dere veldig ungt? Eller har dere heftig babyface? Anonymkode: f6dba...39b Har babyface. Rundt ansikt, store øyne ja... 1 minutt siden, Rimfrost92 skrev: Samme her.. jeg blir alltid spurt om jeg er elev, og de behandler meg annerledes frem til de vet at jeg er 27! Også får de sjokk når jeg forteller at jeg er gift og har barn, flere ganger har folk trodd jeg snakket om hunder istedenfor barn, for en 17-18 åring pleier ikke ha bran i flertall 😛 Hahaha! 😂😂 Sliter med det samme. Jeg er 25 år og er komt i den alderen der jeg begynner å tenke på barn. Lurer på hva andre kommer til å tenke den dagen jeg går rundt med en baby på et par mnd. De må tro at det er lillesøsteren min ellernoe. Anonymkode: d46f1...f77 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2019 #20 Skrevet 26. januar 2019 Samme problem her også! Og jeg er blitt 35... Var vikar for samboeren på ungdomsskolen hans, og elevene trodde jeg var en ny elev, haha. Det jeg etterhvert fant ut, var at det hjalp veldig å endre klesstil. Merker at i det jeg drar på meg hettegenser, så er det frem med legitimasjonen overalt. Anonymkode: 4bf31...f82 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå