Gå til innhold

Hva har du på pinnene/kroken/nåla nå?

Stueloff

Anbefalte innlegg

Har mistet heeelt piffen når det gjelder strikking😭, tror jeg har strikket meg mett. Så nøyer meg med å se alt det fine andre har laget isteden:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Sizz- said:

Har mistet heeelt piffen når det gjelder strikking😭, tror jeg har strikket meg mett. Så nøyer meg med å se alt det fine andre har laget isteden:) 

Kanskje denne tråden kan inspirere deg til å plukke opp garn og pinner igjen etter hvert :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Stueloff skrev:

Kanskje denne tråden kan inspirere deg til å plukke opp garn og pinner igjen etter hvert :nigo:

Ja håper det...men tror jeg må prøve å fullføre prosjektet jeg begynte på i jula først. Skikkelig tiltak er det🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg snart ferdig med Pia-genseren fra Klompelompe. Jeg har også noen så vidt påbegynte Ulla-votter fra samme boka på pinnene. Siste prosjekt er et par ullsokker jeg strikker på bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Kruset said:

Akkurat nå er jeg snart ferdig med Pia-genseren fra Klompelompe. Jeg har også noen så vidt påbegynte Ulla-votter fra samme boka på pinnene. Siste prosjekt er et par ullsokker jeg strikker på bestilling.

Åh! Er så mye fint i de Klompelompe-bøkene 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikker bunad til yngste basert på ,min egen som det ikke finnes strikket versjon av, så det er litt telling og prøving og feiling 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Stueloff said:

Åh! Er så mye fint i de Klompelompe-bøkene 😍

Ja, jeg er veldig glad i de oppskriftene. Jeg har "Strikk til hele familien"-boka, og har strikket en del plagg fra den. Som nybegynner er også mange av oppskriftene lette å strikke, noe som er helt topp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturteppe, som humper og går gjennom hele året.

image.png.e534d99e2507c93052fa146f5aedd2b4.png

Sjal til mamma (tunisisk hekling):

5865akl_small2.jpg

Skal straks begynne på denne, så snart jeg får garnet i hus (Drops Andes)

image 0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novice sweater av Petit Knit, men i annen farge/delvis annet garn. Vurderer Oslolua mohair edition, men ble ikke fornøyd med originalen så har ikke startet enda. Og verdensenklestehals fra eielleranna (som jeg ikke husker navnet ppå på Insta fra Pickles). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, ^^Belle^^ said:

Sjal til mamma (tunisisk hekling):

5865akl_small2.jpg

Skal straks begynne på denne, så snart jeg får garnet i hus (Drops Andes)

image 0

Pleddet blir råfint! Og den genseren fikk jeg lyst til å hekle selv :hakeslepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.1.2019 den 8.11, ^^Belle^^ skrev:

image 0

Temperaturteppe hadde jeg tenkt å begynne på også, men glemte det ved årsskiftet. Det er likevel ikke for seint, for man kan gå inn på yr.no og sjekke temperaturen for ulike steder tilbake i tid.

Jeg har lest litt om det her: https://kreativeideer.no/stor-guide-til-arsteppe-temperaturpledd-slik-lager-du-det/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Hanne67 skrev:

Temperaturteppe hadde jeg tenkt å begynne på også, men glemte det ved årsskiftet. Det er likevel ikke for seint, for man kan gå inn på yr.no og sjekke temperaturen for ulike steder tilbake i tid.

Jeg har lest litt om det her: https://kreativeideer.no/stor-guide-til-arsteppe-temperaturpledd-slik-lager-du-det/

Det er veldig gøy! Og på en måte overkommelig. Jeg er ikke glad i store prosjektet som tar veldig lang tid, så for meg er det perfekt å enten ta en rad hver dag, eller samle opp 2-3 dager om gangen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt ennå, men skal lage meg pledd i dette garnet fra Viking-garn.

Man kan også lage sjal, så mulig jeg prøver meg på det etterhvert også.

27731-731.jpg

Anonymkode: 4d5d8...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Megplussto said:

Jeg broderer figurer fra «hei Kembo» på min datters olajakke som hun skal ha til våren😊

Så spennende! Har du bilde? Broderer en del selv, men her går det mest i Pokémon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Stueloff skrev:

Så spennende! Har du bilde? Broderer en del selv, men her går det mest i Pokémon :fnise:

Er ikke helt i mål, men kan legge inn bilde når jeg er ferdig. Fra før av har jeg brodert Ole brum som var størstemann sin favoritt😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...