Gå til innhold

Har du hørt stemmer??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å høre stemmer i hodet? Er det som å tenke med andre stemmer? Eller som å ha noen vedsiden av deg som snakker?

Anonymkode: 55519...f6d

Jeg har 2 ting.

Har stemmer som høres ut som det f. Eks. Du sitter ved siden av meg i sofan å snakker til meg. Å jeg har stemmer som på en måte er inni hodet men det er en annen sin stemme. Ikke min egen.

"Ikke ta den tlfen" du er ikke bra nok, hopp fra denne bruen du har ingenting på jorden å gjøre. Noen eksempler. 

Anonymkode: aaed5...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del er det mer lyder, ikke så mye stemmer. F. eks. hørte jeg en gang ringetonen til telefonen min bli spilt om og om igjen i to-tre dager, nesten konstant. Høres akkurat likt ut som å høre det i virkeligheten Det var mens jeg var i psykose, da. Har hendt at jeg har hørt stemmer, men da er det mest "kommentarer", heldigvis ikke noe befalende eller noe.

Har ikke noe psykiatrisk diagnose.

Anonymkode: 91018...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en operasjon for noen år siden fikk jeg noen ganske sterke medisiner mens jeg låg på sykehus, og da hørte jeg faktisk stemmer. Vet ikke hva de sa, men de skrek plutselig ord ut. Det var grusomt! Jeg ba om å få noe annet, var livredd...

Anonymkode: 9e9e6...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...