Gjest livingstone Skrevet 10. april 2005 #21 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg falt pladask for Praha. Skikkelig stemningsfull og kjekk by! Der skal jeg garantert tilbake en gang. Ellers synes jeg Dublin og London er verdt et besøk. Men nå står Barcelona på førstevalget. Reiser der om en måned. Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 11. april 2005 #22 Del Skrevet 11. april 2005 København og Paris er mine favoritter. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 27. april 2005 #23 Del Skrevet 27. april 2005 Vanskelig å bare velge èn storby...Men Praha er fantastisk, skal tilbake dit nå i mai. Men både Praha og f.eks Amsterdam krever sol og varme, ellers er det litt stusselig der, mener jeg... København er også flott, men dyrere. Det beste med Praha er prisnivået! Man spiser lett en meget god middag på et av de dyreste stedene i sentrum for ca 65 kr per pers...Og en meget god pastarestaurant hadde nydelig pasta-lunsj for rundt 20 kr, et glass øl til rundt 5 kr og champagne m jordbær for 6 kr! Livsnytelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 27. april 2005 #24 Del Skrevet 27. april 2005 Praha, absolutt. -Den vakreste byen i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #25 Del Skrevet 27. april 2005 Åhh, det er så mange byer jeg liker. Det kommer jo litt ann på når på året en skal reise, og hva en skal. Men noen av favorittene er: London - et sted en får oppfyldt alle ønsker og behov, og er fint uansett årstid Roma - herlig og romantisk. Gleder meg til å få kunne oppleve byen sammen med sambo. Men hadde nok ikke reist dit midt på sommeren. Da blir det for varmt, og litt for mye folk Praha - en by hvor en kan leve som konger uten at det koster så mye. Og nesten like fint om vinteren som om sommeren. Barcelona - når en får en trivelig by, bra uteliv, hyggelige mennesker, gode shoppingmuligheter og deilig strand på en gang så kan en da virkelig ikke klage. En deilig by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #26 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har forelsket meg helt i Madrid:)min kjære og jeg hadde en fantastisk tur dit i høst, kan virkelig anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 3. mai 2005 #27 Del Skrevet 3. mai 2005 Barcelona er bare super romantisk. vi dro ditt i januar og det var kjempe flott, nesten ikke turister og vi fikk sett mye! det var så romantisk der at vi bestemte oss for at vi ville ha barn der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 4. mai 2005 #28 Del Skrevet 4. mai 2005 Takk for svar alle sammen, kom gjerne med flere tips:) Jeg skal til Riga i juni, så vi må finne på et annet sted. Har veldig lyst til å reise til Barcelona, ingen som har den som favoritt? Ellers blir det kanskje Paris... kjekt å få igjen på skatten Barcelona er min favoritt faktisk! Passe varmt og godt også er det masse hyggelige mennesker der! Absolutt å anbefale! Shoppingmulighetene er brilliante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. mai 2005 #29 Del Skrevet 4. mai 2005 London og Praha er favorittene, men London - ingen over - ingen ved siden av. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 4. mai 2005 #30 Del Skrevet 4. mai 2005 London er ein fantastisk by!! Eeeelskar den byen! Praha og Amsterdam er også på lista:) Ellers har eg lyst til New York...men det er jo ikkje i Europa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lala.. Skrevet 6. mai 2005 #31 Del Skrevet 6. mai 2005 Åhh så vanskelig å velge.. Alle byer har sin sjarm. Ja nesten alle da. Har ikke sansen for Paris. Har vært der 3 ganger uten å ha fått noe spes godt inntrykk. Hva jeg vil anbefale kommer jo an på hva du ønsker å oppleve. Budapest er jo spennende. Veldig lenge siden jeg var der. Shoppet ikke. Var der faktisk å så på landskamp i fotball :oops: (Jeg er overhodet ikke interessert i fotball). Men jeg ble imponert over byen. Mye å se på. Dessuten kjenner jeg veldig få som har vært der.. Men min personlige favoritt storby i Europa er Hamburg uten tvil. Dit kunne jeg godt tenkt meg å bodd en periode. Det er alltid mye å finne på der. Gode shopping- muligheter. God mat. Fantastisk uteliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronelle Skrevet 7. mai 2005 #32 Del Skrevet 7. mai 2005 Min favoritt er Barcelona (Barca heter det i Barvelona), har vært der flere ganger og blir bare mer og mer glad i den byen :-) Den har liksom alt fra late dager på stranda til utrolig arkitektur og kunst. Her er noe for enhver smak. Utelivet er bra og masse bra resturanter. Jeg ville dratt til Barca hvis jeg var dere Liker også Paris. Romantisk sted som også har mye å by på etter enhver smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå