Gå til innhold

Han røyker inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis vi hadde flyttet fra hverandre hadde barna vært hos han  en del, og da hadde han hvertfall ikke gått ut. Så sålenge han ikke forstår alvoret, er det ikke en løsning. dessuten er det litt drastisk syntes jeg, han er en bra far ellers.  jeg får vise han dette i morgen, og ta en ordentlig samtale om det.

ts

Anonymkode: c3179...5c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på at en voksen røyker inne, enn å bli  seksuelt misbrukt og voldtatt. Ærlig talt, nå må ikke folk miste hue!

Når det er sagt, kanskje skal du ta han med på helsestasjon og snakke med helsesøster om det - om påvirkening på barn.

Også må du gå noen runder med deg sjøl, om du tenker at en mann som har så lite respekt for deg og dine meninger er en mann du har lyst til å satse på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får installere en kraftig kjøkkenvifte eller gå ut. Mannen til tanta mi røyker vel joint under vifta si omtrent hver kveld. Har enda ikke lukta noe når jeg har vært der.

Anonymkode: f7664...9e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt forbannet! Jeg røyker sjøl, men aldri inne! Går alltid ut, selv i snøstorm!

Anonymkode: 9c217...f09

Dette. 

Jeg hadde aldri akseptert det, og jeg røyker selv. Jeg røyker ute. Alltid. Noe annet kunne ikke falle meg inn. 

Anonymkode: 14219...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det deg som var dum å bli sammen med en som røyker.  Helt sykt at folk faktisk røyker i 2019. 

Anonymkode: 4e3dc...3d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig er det deg som var dum å bli sammen med en som røyker.  Helt sykt at folk faktisk røyker i 2019. 

Anonymkode: 4e3dc...3d8

Helt sykt at folk er så tomme i nøtta. Vi er jo tross alt 21 dager ut i 2019

Anonymkode: 0b307...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri vært, og det kommer aldri til å skje at noen røyker i mitt hus. Aldri i livet! Jeg HATER røyklukt og røyking! Æsj!!

Anonymkode: 4b5e1...4ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen som røyker inne lenger. Hvor gammel er typen din? I 60-åra eller noe sånt?

Anonymkode: 9be41...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lærer. Det er så lett å merke hvem av elevene som har foreldre som røyker inne. Det lukter av barnet og av sekken. Det er helt forferdelig. Jeg kan ikke unngå å se på disse foreldrene som egoistiske og respektløse.

Min mor røyket inne da jeg var liten, jeg blir flau og dårlig av tanken på å ha vært dette illeluktende barnet i klassen.

Hver gang jeg besøker henne i voksen alder så stinker jeg røyk, selv om hun røyker på terrassen og har malt en god del inne.

Anonymkode: b0247...7e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.... røyking inne i et hus der det bor barn, er det samme som barnemishandling. Jeg hadde flydd i taket, kastet sigarettene hans i vasken og spylt vann over.

Dette er virkelig grunn til å kaste ut fyren! Røyke inne med barn i hus??? Det er virkelig, virkelig lavmål og noe jeg aldri hadde funnet meg i.  

Endret av Million
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha en kjæreste som ikke respekterer deg?

Anonymkode: ab7e0...669

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri blitt sammen med en røyker, så ville derfor aldri havnet i en slik situasjon.

Anonymkode: a4d21...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror han luftet godt etter jeg la meg, luktet ikke så mye da jeg stod opp. Sa ifra hvor mye jeg misliker det, så får se om det blir en drastisk endring fra i dag av. 

ts

Anonymkode: c3179...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vern av barn mot passiv røyking

Barn har en lovfestet rett til et røykfritt miljø jf. tobakksskadeloven § 28 (lovdata.no). Dette er en holdningsskapende bestemmelse som det ikke er knyttet tilsyn eller sanksjoner til. Alle som er ansvarlige for barn skal medvirke til at denne retten blir oppfylt.

Sitat fra tobakksloven. Du kan vise han den. Jeg syns forresten ikke han egner seg som hverken kjæreste eller far. Han viser jo dere ingen respekt. 

Anonymkode: b24ff...e5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er steforelder til barn som har røykende forelder i det andre hjemmet. Jeg skal love deg at alle klær må vaskes som kommer fra det hjemmet når de kommer til oss. Det stinker mye mer enn du tror.

Anonymkode: 78724...58d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksen min røyker i en kjellerstue. Av og til er barna i kjellerstuen når dei er på samvær. Klærne stinker røyk 😕 

jeg hadde blitt veldig sur var jeg deg 😕

Anonymkode: 3d200...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...