Gå til innhold

Han røyker inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei! Typen røyker inne hver kveld etter jeg har lagt meg. Lukter det så godt når jeg står opp. Ofte røyker han mens jeg er våken på kvelden også, bare lukker opp terassedøra som er like ved sofaen. Har sagt så mange ganger at det stinker, og han må gå ut,men virker ikke som han bryr seg. Når han hører jeg kommer er han rask ved døra, så han vet det er feil. 

Er flaut å ha gjester noen ganger, når det lukter røyk selv om jeg har lufta. Han går ikke ut pga kulda. dårlig unnskyldning syntes jeg.Han syntes også jeg maser om dette. Hadde han bare gått ut hadde jeg ikke mast.. Lukter røyk av klærne også, vi har tørkestativ. Vi har barn og de har rett til et røykfritt hjem. Flaut at klærne lukter svakt røyk. 

Hva hadde dere gjort, og hvor sinte hadde dere blitt?

Anonymkode: c3179...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt vanvittig sinna faktisk. Stinker drit av alt jeg eier og pluss det med ungene. Hadde frest..

Anonymkode: 99e9c...a7a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt forbannet! Jeg røyker sjøl, men aldri inne! Går alltid ut, selv i snøstorm!

Anonymkode: 9c217...f09

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem eier leiligheten? han? du? begge? eller leier dere? isåfall, hva sier leie kontrakten om røyking? og hvem står som leietaker? begge eller bare en av dere?

Anonymkode: c3b2c...289

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke akseptert. Jeg vil bo i et røykfritt hjem. Barna mine skal bo i et røykfritt hjem.

Røyken skal være utendørs. Enten får han gå ut for å henge med røyken, eller slutte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Så bra dere er enige med meg Mulig jeg viser han denne tråden etter hvert. Det står ingenting i kontrakten om røyking, men vet huseierene ikke liker det. De er i min familie, så vi blir ikke kastet ut., men de vet det er han, og det bidrar ikke til at de liker han bedre akkurat.. 

Anonymkode: c3179...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Så bra dere er enige med meg Mulig jeg viser han denne tråden etter hvert. Det står ingenting i kontrakten om røyking, men vet huseierene ikke liker det. De er i min familie, så vi blir ikke kastet ut., men de vet det er han, og det bidrar ikke til at de liker han bedre akkurat.. 

Anonymkode: c3179...5c3

Da kan du jo be de om å ta affære og ta det på deres kappe siden det er de som eier leiligheten! De kan jo varsle om fare for oppsigelse, uten at de tar det steget, for å få han til å stå utenfor! 

Anonymkode: c3b2c...289

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt rasende, enten det var en kjæreste eller venner som stod i døråpningen å røykte. Det stinker jo like mye som å røyke inne.

Hilsen røyker, som røyker UTE

Anonymkode: 26e11...3ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt rasende... 

Jeg sier ikke at du skal kaste han ut, men han har veldig liten respekt for deg, barna deres, og de dere leier av! Og det sier jo litt om han som person. 

Anonymkode: 28381...f08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet veldig godt at vi ikke blir sagt opp. Jeg skal kjøpe leiligheten når jeg er ferdig utdannet.

bra å høre det er så mange av dere som går ut. Han står ofte i døra og røyker, og da blåser bare røyken inn igjen. Vet bare ikke hvordan jeg skal få han til å forstå hvor ille jeg syntes det er. Han lukter det nok ikke så godt som meg. 

ts

Anonymkode: c3179...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn  skal bo i et hjem uten røyk!

Det er faktisk ikke noe alternativ.

Hva sier han om det? Evne til refleksjon?

Anonymkode: b1468...ffe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver "typen" trodde jeg du mente en slask på nitten som røyka nede i hybelen sin, og ikke en mann som bor med barn. 

Dump.

Endret av Perle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hørte jeg han tenne en røyk igjen. ser om døra er oppe i det minste.. det er den ikke. han mener jeg maser, og vil ikke prate om det. på sommeren går han ut,men ikke når det er kaldt

jeg er veldig lei av å mase om dette, og gjør det i perioder

Anonymkode: c3179...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faren min eier et par leiligheter og 1 av de som leide, røyka MYE. Når han ble kasta ut til slutt så måtte de male hele leiligheten, skifte fronter på kjøkken osv.

Røyklukta setter seg i leiligheten, du kan ikke vaske det vekk.

Anonymkode: 6709d...a83

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj jeg ville blitt utrolig sur. Så dårlig gjort ovenfor både deg og barna!! Hvorfor skal dere lide for hans elendige vane? Og om dere leier så kan det hende dere ikke får igjen depositum pga dette, hvis det må males om eller vaskes ekstra pga. røyken. Det setter seg i vegger osv. 

Anonymkode: 80797...817

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et brannslukkingsapparat apparat ? Isåfall BRUK den på han. Blir sikkert en stor krangel men da veit han hva konsekvensen av at han ikke viser hensyn blir. 

Han klarer ikke respektere det, men sine egne barn bør han fader meg kunne respektere. Røyker selv en sjelden gang, men aldri aldri inne. 

Anonymkode: 0b307...0a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg sa jeg snart kaster røykpakka ut i snøen, og at jeg skulle ønske han forstod hvor plagsomt det er. fikk ikke noe særlig svar

nå blir jeg borte til i morgen, er sent.. takk for svar hittil :) 

ts

Anonymkode: c3179...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt tiltaksløs... hvor mye bryr du deg om barna dine? DU syns det er flaut!? 

Dine barn er passive røykere.

Dine barn lukter av røyk.

Dine barn lukter røyk.

Dine barn har venner på besøk og de lukter røyk. 

Altså hva er det med deg?? Du leier av din familie virker det som, hvorfor kaster du han ikke ut, og deretter melder han til barnevernet? Han er på ingen måte skikket til å være far! 

Føler ikke bare han gjør noe galt her, men at du gjør det! DU utsetter barna for røyklukt fordi  du vil bo med dette mennesket? Hvis han vil være en dårlig far og risikere å gjøre barna sine syke, så er det hans valg! Hva er DITT valg? Du er jo medskyldig hvis dine barn får astma eller andre sykdommer pga dette! 

Hvis denne kjæresten hadde misbrukt og voldtatt barna deres, ville du stått og sett på og ikke gjort noe med det? Ville du latt det fortsette? Han utsatte barna dine for fare, og traumer i oppvekst, og sykdommer, men du bare lar han fortsette? 

Selvfølgelig skal man ikke røyke inne, men da han er så egoist, tafatt og idiot, så burde DU gjøre noe med det! 

Det du driver med nå, er like ille som å stå å se på at mannen slår ungene deres, uten at du tør å gjøre noe med det, du er vel ikke avhengig av fyren? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jwg hadde kasta røyken rett i dass, også sagt at han går samme vei om han ikke huter seg ut for å røyke. Hans valg!!! 

 

Ps: har vært røyker selv, og alltid gått ut. Til og med når det er skittvær! 

Hilsen nordlendingen!! 

 

Forbanna kukk han der altså!!!  

Anonymkode: 79785...b09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...