Gå til innhold

Hvilken vegansk middag lagde du idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ble det socca (fransk kikertmelpannekake) med olivenolje, løk og rosmarin. Salat ved siden av. 

• Liker 1
Skrevet

I dag ble det wok med det jeg hadde av grønnsaker,søtpotetnuddler,tofu og peanøttsaus 

Anonymkode: 52ffe...7de

• Liker 1
Skrevet

I dag gjorde vi det enkelt med coops veganske frossenpizza med hjemmelaget hvitløksdressing 

• Liker 1
Skrevet

Pasta alfredo med tofubiter og cashewsaus :)

Anonymkode: a0c4a...ff2

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Inwe skrev:

I dag gjorde vi det enkelt med coops veganske frossenpizza med hjemmelaget hvitløksdressing 

Den er så god :)

• Liker 1
Skrevet

I dag ble det man taver man haver middag. Stekte en løk,slang opp i siste rest av frossne edamebønner,resten av paprikan fra gårdagens taco,en nepe som måtte brukes opp,smuldret tofu som hadde fått ligget litt i marinade og så resten av en åpnet kokosmelk. Det hele ble toppet med cashewnøtter og ble faktisk sykt digg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte falafel fra Hälsans Kök og spiste dem i speltpita med salat ved siden av og rød jalapenos oppi. Det er utrolig godt, og nå er jeg god og mett.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporinger.

Kragebein, adm

Skrevet

I dag ble det linsebolognese :)

Skrevet

I dag ble det couscous med stekt jackfruit confit (kjøpt på internasjonal grønnsaksbutikk),stekt løk,edamebønner,mais og sweet and sour saus

Skrevet

Kald erttestuing med poteter og sprøstekt løk. Kjempegodt.

• Liker 1
Skrevet

Det ble en reprise på søndagen, jeg er veldig glad i falafel. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ovnsbakt tahini marinert blomkål, bulgur med restekikerter, salat 😋

• Liker 1
Skrevet

Fullkornpasta med tomatsaus med linser, quinoa, squash og selleri.

Anonymkode: 5be2a...f06

Skrevet

I dag ble det ovnsbakte grønnsaker(beter,sellerirot,gulrøtter,søtpotet,pastinakk,rosenkål og rød løk) toppet med granatepler og tahini dressing :)

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Biryani med oumph kylling 😋

Skrevet

Spaghetti carbonara laget av cashewkrem - med tofubacon og vegansk parmesan på toppen.

• Liker 1
Skrevet
På 23.1.2019 den 10.44, ^^Belle^^ skrev:

Jeg har hele tiden trodd at jeg spiser plantebasert, men lærte noe nytt i dag også, gitt. Dvs, jeg er veggis og spiser egg- og melkeprodukter. Håper jeg kan få være med i tråden allikevel. Mye av det jeg spiser er uansett vegansk, og tips til hva andre spiser er alltid fint å få. :)

Gårsdagen min bestod av begredelige rester fra kjøleskapet, så det ble chilibønner, nachoschips, ruccola, mais, salsa og rømme. 

I morgen skal jeg lage vegetarchili med gresskarmos - det gleder jeg meg til å smake. Elsker chili i alle fasonger, men med gresskarmos høres det litt..rart ut. Så det blir enten helt fantastisk, eller helt blæ. 

Hvis du spiser egg og melkeprodukter er du vegetarianer, ikke veganer. 

Anonymkode: 14a7f...72a

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du spiser egg og melkeprodukter er du vegetarianer, ikke veganer. 

Anonymkode: 14a7f...72a

Ja? Jeg skriver da vitterlig at jeg er vegetarianer og ikke veganer? Eller rettere sagt, jeg er lacto-ovo-vegetarianer, men har aldri hevdet at jeg er veganer.

Skrevet

I dag blir det pad thai med tofu. Måtte lage noe godt på vegandagen 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...