AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 I uke 12 kjente jeg små lette bevegelser som jeg var usikker på om var bevegelser eller luft i magen. Var til ultralyd og alt stod bra til. Jordmor mente at siden dette er andre graviditet og morkake lå bak kunne jeg fint kjenne noen bevegelser. Nå i uke 12 kjenner jeg ingenting og det bekymrer meg... tenker at det er jo lite ends og kanskje ikke normalt å kjenne bevegelser. Men blir allikevel stresset. Noen med erfaring? Anonymkode: 7caf7...c23
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Helt usannsynlig. Anonymkode: eba34...784 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Du kjenner ingenting i uke 11. Du har bare luft i magen. Anonymkode: 24684...371 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 Luft. Jordmor ville rapportere da jeg kjente liv i uke 13, ift abortregulering etc. Viste seg dog at det også bare var luft. Første jeg kjente kom i uke 17 Anonymkode: 378c6...864
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: I uke 12 kjente jeg små lette bevegelser som jeg var usikker på om var bevegelser eller luft i magen. Var til ultralyd og alt stod bra til. Jordmor mente at siden dette er andre graviditet og morkake lå bak kunne jeg fint kjenne noen bevegelser. Nå i uke 12 kjenner jeg ingenting og det bekymrer meg... tenker at det er jo lite ends og kanskje ikke normalt å kjenne bevegelser. Men blir allikevel stresset. Noen med erfaring? Anonymkode: 7caf7...c23 Jeg er temmelig sikker på at jeg kjente bevegelse i uke 12. Folk kunne si hva de ville til meg om at det ikke var sjans. I dont care. De samme bevegelsene i magen kjente jeg da jeg var mye lengre på vei å. Skjønner det ikke er beina eller armene jeg kjenner,men at den spreller inni der, det er jeg sikker på. Men du trenger ikke bekymre deg om du ikke merker no da. Man skal vel ikke kjenne daglig bevegelse så tidlig uansett. Anonymkode: a7d2b...405 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: I uke 12 kjente jeg små lette bevegelser som jeg var usikker på om var bevegelser eller luft i magen. Var til ultralyd og alt stod bra til. Jordmor mente at siden dette er andre graviditet og morkake lå bak kunne jeg fint kjenne noen bevegelser. Nå i uke 12 kjenner jeg ingenting og det bekymrer meg... tenker at det er jo lite ends og kanskje ikke normalt å kjenne bevegelser. Men blir allikevel stresset. Noen med erfaring? Anonymkode: 7caf7...c23 Det er helt uvanlig å kjenne liv så tidlig. Regelmessig, daglig bevegelse er vanlig etter uke 28. Fram mot det kan det være uregelmessig mønster. Jeg tror du har kjent tarm/luft. Anonymkode: bfd1d...16d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 At man ikke kjenner bevegelse i uke 12 er absolutt ingen grunn til engstelse. Da jeg begynte å kjenne småbobling i uke 17 kunne det gå dager mellom hver gang. Fra uke 28 skal man kjenne daglig og regelmessig bevegelse, men før det skal man ikke henge seg for mye opp i det. Medfører bare unødvendig bekymring. Anonymkode: 40ae8...957
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #8 Skrevet 21. januar 2019 Det du kjenner er luft og at du nå begynner å bli engstelig for ingen bevegelser fordi du tror du har kjent det er hysterisk. Du skal ikke kjenne regelmessig liv før godt over uke 20 Anonymkode: f882b...bde
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 #9 Skrevet 21. januar 2019 Ønsketenking. Babyen er bitte liten enda og ikke sterk nok til at du kjenner noe som helst. Er luft. Gi det halvannen mnd til Anonymkode: 7e0a6...891
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå