Gå til innhold

Melinas ventetid


melina

Anbefalte innlegg

Bare innom for å sjekke åssen det går her! Og ikke minst gratulerer med spiren!

Prøver selv også, men prøver å forholde meg avslappet i forhold til det. Så får vi se hvor lenge jeg klarer det... I dag har jeg hatt pittelitt blod når jeg har tørket meg, og det er så rart, for jeg pleier aldri å ha blødninger mellom mensen (har IKM på fredag). Så kanskje? Men jeg er som deg, tror det ikke før jeg få se det!

Skal følge deg og svangerskapet ditt, og håper alt står bra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Ser ut til at vi får smått rundt den samme tiden :)

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er du gravid da Vimsevips? Helt sikker? Tror du bør ta en graviditetstest til :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for hilsen Imax, Xavia, Vimsevips og Bamseline :klem:

Xavia og Vimsevips:Jeg har termin ca 30. desember- og dere da? Så gøy at vi er flere her inne med termin rundt samme tiden- blir spennende å følge hverandre framover :-)

Ser at det begynner å bli en stund siden jeg var her inne, gitt.. Den siste uka har jeg følt meg i så utrolig dårlig form at det eneste jeg har orket å gjøre er å ligge strak ut.. Fikk helt plutselig en sånn kjempe kvalme og oppkast i forrige uke, men det virker som det begynner å bli litt bedre nå :-) Utrolig hvor fort de siste ukene har gått, tenk at jeg nå er over 8 uker på vei! Det føles bare helt fantastisk :hjerter: Var på ultralyd og så det lille vidunderet da jeg var 7 uker på vei- helt ubeskrivelig å se det lille hjertet banke! Det gjorde at det hele ble enda mere virkelig for meg. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei Melina! :vinke:

Jøye meg...skulle liksom bare inn for å titte litt jeg, dog litt på etterskudd! :oops: Men det var jaggu meg bra jeg leste gjennom alt sammen...

GRATULERER SÅ MASSE MED SPIRE I MAGEN!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bra igjen, og at kvalmen har gitt seg. Det er jo skikkelig pyton da.

Har du hatt en fin helg? Håper det og at uka blir bra. Ikke glem dagboken din helt da! :tunge1: Hadde selv en ganske treig oppstart på dagboken min, nå skjer det mer. Alt er en tilvenning.

Ha en fin en! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det jammen lang tid mellom hver gang jeg er her inne :roll: Tiden bare flyr avgårde og så har jeg i tillegg vært ganske dårlig..Virker som om kvalmen har stabilisert seg litt nå, føler meg i hvert fall i mye bedre form!! I dag er jeg 10 uker på vei, gleder meg så utrolig til å nå de magiske 12 ukene- bare 2 uker igjen nå :-)

Orkideen: Tusen takk for hilsen!

Imax: Bra du passer på meg :oops: Skal bli flinkere til å skrive nå :fy:

Ellers har jeg begynt å glede meg veldig til magen begynner å vokse og ser ut som en gravidmage. Nå føler jeg meg bare oppblåst og hoven. I dag er det fredag, da skal vi kose oss med kjempe god mat og kanskje leie en film- koselig!

Ha en kjempe fin helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert deilig å komme over den magiske 12 uker grensen. Snart der!

Håper kvalmen går vekk snart :(

Ha en fin dag! Her er det sol! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Imax :-)

Innom en liten snarvisitt før jeg må sove..Føler meg i utrolig bedre form om dagen, kvalmen er ikke så påtrengende lenger, og det er usedvanlig deilig :-) Synes at magen min har begynt å bli litt større nå. Buksene strammer litt og føler meg konstant oppblåst. Ligge på magen kan jeg bare glemme :roll:

Nå får jeg komme meg i seng, skal jo tidlig opp på jobb i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...