Gå til innhold

Nabo med knirkete seng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, Kvinneguiden!

Jeg bort i en gammel bygård. Det er litt lytt, det virker som at alle er klar over dette og utviser hensyn, noe som jo er kjempebra. Problemet er imidlertid at han som bor over meg har en seng som knirker noe helt vanvittig ved sex. På dagtid bryr jeg meg selvsagt ikke og setter gjerne på litt musikk, men sent på kvelden, når jeg skal sove (og opp kl. 05:00), knirker og knirker det. Det har flere ganger hendt at jeg blir vekket av det. Det begynner å bli ganske irriterende, og jeg ønsker å si ifra på en eller annen måte. En knirkete seng bør være enkelt å gjøre noe med.

Har dere forslag til hvordan jeg kan si ifra (på en ålreit måte), som ikke blir altfor pinlig for noen av partene?

Anonymkode: 42f3c...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da blir det unger snart, hører du henne få oragasme?

Anonymkode: 1df65...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, visp skrev:

Men hvor lang tid bruker han egentlig?

Alt fra fem minutter til en time.

Anonymkode: 42f3c...a29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, ulvetemmer skrev:

Bruk ørepropper. Mulig sengen knirker fordi han sover urolig.

Jeg er veldig sikker på at det ikke er sovelyder.

Anonymkode: 42f3c...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er veldig sikker på at det ikke er sovelyder.

Anonymkode: 42f3c...a29

Mulig han onanerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ulvetemmer skrev:

Mulig han onanerer.

Poenget er uansett at sengen knirker som et helsike og det er irriterende.

Anonymkode: 42f3c...a29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Poenget er uansett at sengen knirker som et helsike og det er irriterende.

Anonymkode: 42f3c...a29

Da kan du bruke ørepropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sagt fra med en lapp i postkassa, som en har nevt. 

"Hei, jeg orker ikke ta dette opp med deg personlig da det er pinlig. Senga di knirker helt jævlig og jeg får dessverre med meg litt mer av (sex)livet ditt enn det jeg ønsker..hadde satt umåtelig stor pris på om du løser dette litt pikante problemet på en eller annen måte for jeg får ikke sove pga bråket fra senga di. Hilsen naboen."

Anonymkode: 79d31...1c7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du møter jo sikkert på han noen ganger. Tror jeg hadde sagt litt i forbifarten (humoristisk): "du har ikke tenkt å kjøpe deg ny seng snart vel?" "Det høres ganske godt hver gang du snurt deg skjønner du". Ville ikke nevnt sexen, men prøvd å si det i en litt fleipete tone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, visp skrev:

Du møter jo sikkert på han noen ganger. Tror jeg hadde sagt litt i forbifarten (humoristisk): "du har ikke tenkt å kjøpe deg ny seng snart vel?" "Det høres ganske godt hver gang du snurt deg skjønner du". Ville ikke nevnt sexen, men prøvd å si det i en litt fleipete tone.

Skulle ønske jeg var så kul at jeg turte! Jeg tror jeg hadde vært kjempeflau dersom det var noe så lite pinlig som høy musikk midt på natten. Jeg tror kanskje lapp i postkasse er det beste for en som meg.

Anonymkode: 42f3c...a29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville sagt fra med en lapp i postkassa, som en har nevt. 

"Hei, jeg orker ikke ta dette opp med deg personlig da det er pinlig. Senga di knirker helt jævlig og jeg får dessverre med meg litt mer av (sex)livet ditt enn det jeg ønsker..hadde satt umåtelig stor pris på om du løser dette litt pikante problemet på en eller annen måte for jeg får ikke sove pga bråket fra senga di. Hilsen naboen."

Anonymkode: 79d31...1c7

Tror kanskje dette er det beste alternativet for meg - takk!

Anonymkode: 42f3c...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje dette er det beste alternativet for meg - takk!

Anonymkode: 42f3c...a29

Jeg ville anbefalt en kombinasjon av det over ved å skrive på lappen i postkassa: "Hei, jeg tenkte jeg burde si ifra om at det er litt lytt her, så jeg våkner ofte av knirkelyder fra senga di. Om det hadde vært mulig å skaffe mindre knirkete seng eller på andre måter redusert støyen hadde jeg vært veldig takknemlig, ettersom dette har vært veldig ødeleggende for søvnen i det siste. Med vennlig hilsen naboen under :) " eller bare naboen om du ikke vil vise hvem di er

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje dette er det beste alternativet for meg - takk!

Anonymkode: 42f3c...a29

Det er litt ubehagelig å finne en lapp fra naboen i postkassa. Det blir litt ekkelt for deg også første gang dere treffes etterpå. Bedre å hoppe i det🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heng opp en generell lapp på oppslagstavla med: husk og etterstramme skruene på senga di 😉 Så kan samtlige i bygården stramme skruene 😇

Anonymkode: 13ac4...df8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nevne hva du hører vel? Si at det er litt lytt og du hører lyder fra hans leilighet når du skal sove.. 

Anonymkode: 522f2...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...