Gå til innhold

Erfaring med nyere Ikea hvitvarer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte alle  toppmodeller fra IKEA på salg for 1 uke siden.. Har hørt at Ikea har forbedret mye på hvitvarer... Hva er deres erfaring med nyere IKEA hvitvarer som er under 5 år gamle? 

Anonymkode: 788a1...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe forskjell på de og de som er kjøpt andre steder. Vi har ikke hatt problem med de.

Anonymkode: b6233...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvaskmaskina sluttet å virke etter 1,5 år. Kjøleskapet bråker veldig.

Anonymkode: ca9b2...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er først og fremst når hvitevarene ikke lenger er nye at man merker kvaliteten, eller mangelen på den.

Anonymkode: d3d66...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en komfyr som blir 3 år i år, og jeg er veldig fornøyd!

Anonymkode: 31f35...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så fornøyd med oppvaskmaskina: synes hyllene er litt skranglete når man drar de ut og inn, og døra er så hard å åpne (innebygd modell, kjøpt i fjor). Men den vasker rent da.

Stekeovn, platetopp, kjøleskap og fryser er vi så langt fornøyde med. Har i tillegg en kombinert mikro/stekeovn: den er ikke superbra, spesielt mikro-funksjonen er dårlig, men det ble vi advart om på forhånd av selgeren så det går greit. Er likevel veldig glad for å ha tilgang på to stekeovner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornøyd med alt bortsett fra oppvaskmaskin. Den bråker veldig. Nå er jeg flyttet i nytt hus med en Siemens oppvaskmaskin. Kan ikke høre at den er på en gang, må sjekke lyset på gulvet. Sø anbefaler ikke oppvaskmaskin om du bruker kjøkken som oppholdsrom. 

Anonymkode: a0bca...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte alt av hvitevarer på Ikea i november 2018.. Knallfornøyd med alt så langt.. Stort pluss for at oppvaskmaskin går stille og åpner seg selv etter endt program.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...