Gå til innhold

Air fryer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har air fryer ? Hvilket merke ? Er du fornøyd ? Hva bruker du den til ? Hvor mye plass tar den ? Syns konseptet høres ganske greit ut, siden vi spiser mye pomme frites, kylling og panert fisk. 

Anonymkode: 5958c...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest månedrømmer

Jeg har det og elsker den. Bruker den til kyllinglår og nuggets.  De blir kjempe saftige og å sprø  i skinnet. Pomme frites  ,vårruller.  Fiskepinner. Svine panetter. Det er enkelt og grei. Du bare slår den på så klarer den seg selv. Hadde et dypfryst kyllinglår. Tok ca 25 så var det klar til spising. Jeg har et merke som heter Anderson  den er litt liten så ønsker meg en støre en.

Endret av månedrømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest månedrømmer
26 minutter siden, Snabeltann skrev:

Så de hadde en på europris til 499,-...er dette bare jalla? 

Funker de. Må bare steke mindre av gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest månedrømmer
23 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hva er forsskjell på en luftsteker og en vanlig stekeovn med varmluft??

Bruker ikke noe olje eller fett dermed litt sundere. Enklere for det er tar kortere tid. Og det blir bedre resultat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nyetanker skrev:

Bruker ikke noe olje eller fett dermed litt sundere. Enklere for det er tar kortere tid. Og det blir bedre resultat. 

Man trenger ikke bruke fett når man steker noe i stekeovnen på varmluft heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest månedrømmer

Vel det blir som du frtyr steker de. Uten  bruk av olje. Det blir saftigere kjøtt  og pommes frits blir sprøere.  Altså jeg synes det er lettere og bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nyetanker skrev:

Vel det blir som du frtyr steker de. Uten  bruk av olje. Det blir saftigere kjøtt  og pommes frits blir sprøere.  Altså jeg synes det er lettere og bedre. 

Men det kan du gjøre i varmluft i stekeovn.  Ser ikke forskjellen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest månedrømmer
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Men det kan du gjøre i varmluft i stekeovn.  Ser ikke forskjellen. 

Ja der kan du. Men du kan også bruke air.  Du gjør vel som du foretrekker . Jeg liker den og synes den funker bedre. Ja du kan bruke steke ovnen . Men den er større og tar mere tid.  Men dette er en smak sak  da.  Du trenger ikke like det selv om jeg synes det. Jeg synes resultatet blir bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...