Gå til innhold

Fylla kveld med foreldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette blir riktig emne. 

Spørsmålet er som følgende, har du, eller kunne du tenke deg og drikke med dine foreldre?

Da mener jeg en vanlig fylla kveld og evt ut på byen senere. Tema gjennom kvelden er alt og ingenting, deler alt fra små gleder i hverdagen, nedturer og hvem man liker, har hat sex med, kunne hat sex med. Underveis er man gjerne blid, trist og alt som følger med en kanakas kveld. 

Så ja, gjør du dette med dine foreldre? Mor, far. Eller kunne du tenkt deg det? 

Anonymkode: 204c8...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg snakker ikke om hvem jeg har hatt sex med eller kunne tenke meg å ha sex med uansett hvem jeg snakker med, så det hadde i alle fall vært unaturlig å snakke med foreldre om sånt. Jeg drikker meg aldri full på byen, men jeg har vært på bar i utlandet med mine foreldre på ferie og drukket et par drinker ila kvelden. 

Anonymkode: f96e9...f90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden... Men en hyggelig familiemiddag hos faren min med god vin er alltid hyggelig. Er 40+

Anonymkode: 32cd1...8e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker ikke om hvem jeg har hatt sex med eller kunne tenke meg å ha sex med uansett hvem jeg snakker med, så det hadde i alle fall vært unaturlig å snakke med foreldre om sånt. Jeg drikker meg aldri full på byen, men jeg har vært på bar i utlandet med mine foreldre på ferie og drukket et par drinker ila kvelden. 

Anonymkode: f96e9...f90

Nei pleier heler ikke og dele sexlivet mitt med noen, uavhengi om jeg er edru eller full. 

Ja når man er på ferie eller i familie middag syns jeg det er greit, for da vil det jo falle seg naturlig inn og ta seg ett glass.

Anonymkode: 204c8...ad8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i verden... Men en hyggelig familiemiddag hos faren min med god vin er alltid hyggelig. Er 40+

Anonymkode: 32cd1...8e6

Ja det er greit, tenker jeg også :)

Anonymkode: 204c8...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Grunnen for at jeg spør er fordi jeg kjenner en familie, som sitter og drikker seg kanakas sammen. Og kan gjerne dra ut på byen. Og de deler alt mellom himmel og jord, av det jeg skrev i trådstarten. 

Jeg syns bare det er så bak mål😂, kunne aldri drukket med mine foreldre på den måten og delt alt mulig rart som foregår i livet. 🤔

Anonymkode: 204c8...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri i verden, ønsker ikke å drikke med foreldene mine. Ønsker ikke å se dem fulle heller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg hadde ikke hatt noe veldig imot det, men det er ikke noe vi finner på helt uten videre. De er jo som regel barnevakt når vi skal ut 🙈 før vi fikk barn var vi på ferie med svigers, da hadde vi et par turer på pub med de og ble passe fulle, det var veldig fin stemning. 

Anonymkode: b1c42...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en og annen gang et par glass vin med mine foreldre. Snakker ikke om sex og slike ting likevel. Kanskje det blir noe mer avslappet, men sex og lignende ting kommer vi ikke innpå i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min har et sånt forhold til faren sin og hans familie. Julaften var det fylla, liksom! Men selvfølgelig uten barn i huset. Yngste var min kompis på 27. Han og den siden av familien fester mye sammen. Tanter, onkler, søskenbarn. Syns det er ganske rart egentlig. Kunne aldri gjort det selv.

Anonymkode: 60c37...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette blir riktig emne. 

Spørsmålet er som følgende, har du, eller kunne du tenke deg og drikke med dine foreldre?

Da mener jeg en vanlig fylla kveld og evt ut på byen senere. Tema gjennom kvelden er alt og ingenting, deler alt fra små gleder i hverdagen, nedturer og hvem man liker, har hat sex med, kunne hat sex med. Underveis er man gjerne blid, trist og alt som følger med en kanakas kveld. 

Så ja, gjør du dette med dine foreldre? Mor, far. Eller kunne du tenkt deg det? 

Anonymkode: 204c8...ad8

Har hatt fyllakveld med foreldrene mine. Men ikke snakket om sexpartnere osv. Og alle følelsene. Men blitt fpr mye drikke på ferie eller vinkveld med spill det har blitt for mye har skjedd. 

Det andre du beskriver kunne jeg ikke tenkt meg hverken med foreldre eller andre. Hvertfall ikke foreldre. 

Anonymkode: 8d60b...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neitakk :ler: Heldigvis aldri sett foreldrene mine fulle. Sjeldent de har sett meg også, etter ungdomsstida vel og merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI. Har aldri skjedd, og kommer aldri til å skje heller. 

Nå er uansett foreldrene mine i 70-årene også, og ikke akkurat tilbøyelige til å "gå på fylla" og sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...