Gå til innhold

Funnet ut at en jeg liker har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19.1.2019 den 2.58, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig sier du i fra. Hadde også sagt det til samboer. Fortjener å vite !

Anonymkode: 3ea98...6c0

Det er merkelig at når det er en dame som gjør slikt da skal man ikke blande seg, men når det er en mann da skal man si i fra.

Anonymkode: 3532f...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er merkelig at når det er en dame som gjør slikt da skal man ikke blande seg, men når det er en mann da skal man si i fra.

Anonymkode: 3532f...862

Feil samme hvilke kjønn, men jeg kommer aldri til å komme i den settingen der det blir å fortelle det pga jeg er dame. 

Anonymkode: eef59...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er merkelig at når det er en dame som gjør slikt da skal man ikke blande seg, men når det er en mann da skal man si i fra.

Anonymkode: 3532f...862

Herregud så lei jeg er av kommentarer som dette!

Anonymkode: 064a2...361

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår. Ville vist det selv, men leste en link på en annen nettside og det var enormt mange som ikke ville vist det. Så føler kanskje jeg tramper over noe jeg ikke har noe med å gjøre. Og nå høres dette feigt ut kanskje, men ig hva han ville gjort dersom jeg har sagt det. Han ville visst hvem jeg er. Litt nervøs rett å slett. 

Hva kan han gjøre? Bli sur på deg for at du outa han? Ville bare blokkert han fra å kontakte meg etterpå. Du kunne evt sendt det som en anonym screenshot til henne. Men jeg skjønner deg også. Han er uansett ikke noe å samle på, ville absolutt holdt meg unna ham.

Anonymkode: 699fc...c11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan han gjøre? Bli sur på deg for at du outa han? Ville bare blokkert han fra å kontakte meg etterpå. Du kunne evt sendt det som en anonym screenshot til henne. Men jeg skjønner deg også. Han er uansett ikke noe å samle på, ville absolutt holdt meg unna ham.

Anonymkode: 699fc...c11

Satt pris på at du forstår. Ikke lett å være på denne siden heller. 

Men skal ikke ha mer med han å gjøre. Har ikke sagt til han at jeg vet det, men heller ikke hatt kontakt med han. 

Anonymkode: eef59...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spørre han hva han synes om «åpent forhold» og polygami. Kan jo hende han er i et åpent forhold, kan også hende han er en drittsekk, men det kan man jo ikke vite alltid. 

Anonymkode: e6565...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo spørre han hva han synes om «åpent forhold» og polygami. Kan jo hende han er i et åpent forhold, kan også hende han er en drittsekk, men det kan man jo ikke vite alltid. 

Anonymkode: e6565...6ee

Dette vet jeg jo ikke noe om. Ikke komt inn på dette. Vanskelig å vite da. 

Anonymkode: eef59...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...