Gå til innhold

Funnet ut at en jeg liker har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mister helt troen på menn. Likt han en stund. Han snakket omå møtes for sex. Var ikke interssert i forhold. Så har jeg nå funnet ut at han er samboer. Så skuffet. Han prøver jo å lure meg. Ville du sagt du har funnet det ut? 

Anonymkode: eef59...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja selvfølgelig sier du i fra. Hadde også sagt det til samboer. Fortjener å vite !

Anonymkode: 3ea98...6c0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt. Hadde vært svært nedlatene og frekk og bedt han om å dra til helvete (eller hjem til samboer). 

Anonymkode: 93cbc...bca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt til han at han har 2 dager på seg til å fortelle samboeren om det selv, for etter det sender du screen shots av alle deres samtaler. 

Anonymkode: 1eab2...c15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send sceenshot av alt til samboern. Drit i han, hvis du skjeller han ut så vinner han bare og kan fremstille deg som den crazye til dama si. Bare blokk han

Anonymkode: 3d7fe...5b9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet troen på menn nå!!!

Hvirdan går det ann å holde på sånn. 

Anonymkode: eef59...de9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mistet troen på menn nå!!!

Hvirdan går det ann å holde på sånn. 

Anonymkode: eef59...de9

Vel, noen damer gjør jo slikt mulig, så da tenker han vel at det er mulig for han og da. 

Anonymkode: 88ce7...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, noen damer gjør jo slikt mulig, så da tenker han vel at det er mulig for han og da. 

Anonymkode: 88ce7...4f8

Men hvordan kan noen vite at de er i forhold. Kanskje jeg er naiv, men når de er på datingside regner jeg med de er singel. 

Anonymkode: eef59...de9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send bilde av samtalen til samboeren hans, jeg sitter nå i den situasjonen at min samboer har snakket mye med sin x.. hørt rykter i vennekretsen om at han har snakket om å møte henne i tilegg. Når jeg konfronterte han med det så sa han at det bare var hverdagsprat og ikke noe jeg trengte å bekymre meg over.. Fikk heller ikke lov å se samtalen deres. Kan hende samboeren til han du har snakket med har det på samme vis, send henne bevis så kanskje hun greier å gå fra han.. 

I min situasjon må jeg bare velge å stole på det samboeren min sier, men hadde jeg fått bevis fra xen hans og det ikke var normal hverdagsprat så hadde jeg gått fra han med engang..

Anonymkode: a6be3...938

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send bilde av samtalen til samboeren hans, jeg sitter nå i den situasjonen at min samboer har snakket mye med sin x.. hørt rykter i vennekretsen om at han har snakket om å møte henne i tilegg. Når jeg konfronterte han med det så sa han at det bare var hverdagsprat og ikke noe jeg trengte å bekymre meg over.. Fikk heller ikke lov å se samtalen deres. Kan hende samboeren til han du har snakket med har det på samme vis, send henne bevis så kanskje hun greier å gå fra han.. 

I min situasjon må jeg bare velge å stole på det samboeren min sier, men hadde jeg fått bevis fra xen hans og det ikke var normal hverdagsprat så hadde jeg gått fra han med engang..

Anonymkode: a6be3...938

Føler med deg. Håper det går bra med deg. 

Vi har aldri møtes så føler det er tynt når vi ikke har det selvom hentydninger til det. Så syne det er vanskelig. Og hvorfor skulle hun tro meg og ikke han. Og hvor sur/forbanna han hadde blitt. 

 

 

Anonymkode: eef59...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, noen damer gjør jo slikt mulig, så da tenker han vel at det er mulig for han og da. 

Anonymkode: 88ce7...4f8


Gjør slikt mulig? Hva mener du da? Skal vi holde mennene i bur med nøkkel og uten tilgang til nett og omverdenen mener du? 

Anonymkode: 3d7fe...5b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg. Håper det går bra med deg. 

Vi har aldri møtes så føler det er tynt når vi ikke har det selvom hentydninger til det. Så syne det er vanskelig. Og hvorfor skulle hun tro meg og ikke han. Og hvor sur/forbanna han hadde blitt. 

 

 

Anonymkode: eef59...de9


Spiller ingen rolle at dere ikke møttes, han hadde møtt deg om han kunne og å være på datingside er utroskap i seg selv selv om det ikke er fysisk samleie. Møter han ikke deg så møter han en annen, så at dere ikke møttes betyr ikke noe for moralene og bedraget hans. Syns virkelig du skal sende screenshot til samboeren, da ser hun det jo selv med egne øyne. 

Om han blir sur og forbanna så er det fordi han ble busta i det jævlige han gjorde, og det er hans egen feil som har drivd med noe så jævlig. Sinnet er egentlig fordi han blir sur på seg selv. Du har jo bare vært snill i det hele. Uansett skal du ikke vektlegge noe en fremmed drittsekk tenker om deg, du skal jo aldri ha noe med han å gjøre igjen håper jeg nå som du har sett hvem han egentlig er og hva han får seg til å gjøre moralsk sett! 

Anonymkode: 3d7fe...5b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send bilde av samtalen til samboeren hans, jeg sitter nå i den situasjonen at min samboer har snakket mye med sin x.. hørt rykter i vennekretsen om at han har snakket om å møte henne i tilegg. Når jeg konfronterte han med det så sa han at det bare var hverdagsprat og ikke noe jeg trengte å bekymre meg over.. Fikk heller ikke lov å se samtalen deres. Kan hende samboeren til han du har snakket med har det på samme vis, send henne bevis så kanskje hun greier å gå fra han.. 

I min situasjon må jeg bare velge å stole på det samboeren min sier, men hadde jeg fått bevis fra xen hans og det ikke var normal hverdagsprat så hadde jeg gått fra han med engang..

Anonymkode: a6be3...938

Hva med å kontakte denne xen da, og spør hva greia er? Særlig siden det allerede snakkes om. Så slipper du å bli lurt?

Anonymkode: b755b...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ville heller gått fra dette med god samvittighet og fortalt det til kjæresten. Da har du gjort alt riktig og kanskje reddet kjæresten fra å bli rundlurt i flere år til. Hun kommer til å bli kjempe takknemlig for at noen gadd å gi henne en heads up! Vet hvertfall med meg selv at jeg hadde blitt sjeleglad om en person tok seg tid til å advare meg istedenfor at jeg går rundt uvitende.

Anonymkode: a67a0...506

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg ville heller gått fra dette med god samvittighet og fortalt det til kjæresten. Da har du gjort alt riktig og kanskje reddet kjæresten fra å bli rundlurt i flere år til. Hun kommer til å bli kjempe takknemlig for at noen gadd å gi henne en heads up! Vet hvertfall med meg selv at jeg hadde blitt sjeleglad om en person tok seg tid til å advare meg istedenfor at jeg går rundt uvitende.

Anonymkode: a67a0...506

Helt ærlig hadde du trodd på dersom en vilt fremmede dame hadde komt å sagt/skrevet/ringt til deg? 

Jeg kommer ikke til å møte han eller ha kontakt med han, men tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med å fortelle henne dette. Dårlig av meg? 

Men synes veldig synd i henne. Hadde det vært en jeg visste hvem var eller en venninne hadde jeg sagt det. 

Anonymkode: eef59...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg ville heller gått fra dette med god samvittighet og fortalt det til kjæresten. Da har du gjort alt riktig og kanskje reddet kjæresten fra å bli rundlurt i flere år til. Hun kommer til å bli kjempe takknemlig for at noen gadd å gi henne en heads up! Vet hvertfall med meg selv at jeg hadde blitt sjeleglad om en person tok seg tid til å advare meg istedenfor at jeg går rundt uvitende.

Anonymkode: a67a0...506


Enig ❤️

Anonymkode: 3d7fe...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig hadde du trodd på dersom en vilt fremmede dame hadde komt å sagt/skrevet/ringt til deg? 

Jeg kommer ikke til å møte han eller ha kontakt med han, men tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med å fortelle henne dette. Dårlig av meg? 

Men synes veldig synd i henne. Hadde det vært en jeg visste hvem var eller en venninne hadde jeg sagt det. 

Anonymkode: eef59...de9


Hadde det vært meg så ja. 

I forhold hvor mannen holder på sånn så har gjerne partneren merka at noe skurrer, at han sniker seg unna med telefonen, at han jobber overtid, forsnakker seg, skifter passord på pcen osv. Man VET at det er NOE, men er glad i han så man syns det er vanskelig å ta en avgjørelse uten bevis. Å da få bevis fra en omtenksom fremmed er uvurdelig og jeg ville blitt kjempe takknemlig for at denne fremmede tenkte på meg og turte å kontakte meg, og kjempe letta for at nå kunne jeg endelig slutte å gå rundt å lure for nå visste jeg. Syns ikke du bør ha noen tvil om hva som du bør gjøre ❤️ 

Send screenshots av samtalene mellom deg og han og fortell at du kontakter hun fordi du syns hun fortjener å vite om det. At den du har skjønt faktisk er samboeren hennes har fremstilt seg som singel og er ute etter sex fra andre jenter og fordi ingen fortjener å bli holdt for narr og bedratt på den måten ville du varsle henne så hun kan få ta et standpunkt om hun er en dame han fortjener eller ikke. Skriv at du føler med hun og nettopp derfor kontaktet hun. 

Vi må ta vare på hverandre! 

Anonymkode: 3d7fe...5b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig hadde du trodd på dersom en vilt fremmede dame hadde komt å sagt/skrevet/ringt til deg? 

Jeg kommer ikke til å møte han eller ha kontakt med han, men tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med å fortelle henne dette. Dårlig av meg? 

Men synes veldig synd i henne. Hadde det vært en jeg visste hvem var eller en venninne hadde jeg sagt det. 

Anonymkode: eef59...de9

Hvis du hadde opplevd noe lignende selv tidligere hadde du vært 100% sikker på svaret: Ja, det er dårlig av deg. Det er HUN som lever med han og som investerer tiden sin i han, hun har rett på å vite hvem han er. Hvordan hadde du følt det hvis du var i ett forhold med en fyr mens det gikk andre jenter rundt og viste intime hemmeligheter om han. At han prøvde seg på dem...at han bruker datingapper. Og at de ikke sa fra til deg...? 

Anonymkode: e113e...9df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2019 den 15.03, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig hadde du trodd på dersom en vilt fremmede dame hadde komt å sagt/skrevet/ringt til deg? 

Jeg kommer ikke til å møte han eller ha kontakt med han, men tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med å fortelle henne dette. Dårlig av meg? 

Men synes veldig synd i henne. Hadde det vært en jeg visste hvem var eller en venninne hadde jeg sagt det. 

Vær så snill og si det til henne.. Jeg skulle ønske hun sa det til meg.

Anonymkode: 699fc...c11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill og si det til henne.. Jeg skulle ønske hun sa det til meg.

Anonymkode: 699fc...c11

Jeg forstår. Ville vist det selv, men leste en link på en annen nettside og det var enormt mange som ikke ville vist det. Så føler kanskje jeg tramper over noe jeg ikke har noe med å gjøre. Og nå høres dette feigt ut kanskje, men ig hva han ville gjort dersom jeg har sagt det. Han ville visst hvem jeg er. Litt nervøs rett å slett. 

Anonymkode: eef59...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...