Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker said:

burde de ikke forvente annet. Det de gjør er verre enn utroskap

Er du helt riktig skrudd sammen?! Uansett grunn burde man vel heller forvente at partner bryter forholdet i stedet. Og hvordan i all verden er det verre enn utroskap?! Du kan ikke ha mange fungerende hjerneceller. 

Anonymkode: 664da...3cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En gang i måneden og skulle ønske det var sjeldnere. Hater det virkelig. På grunn av mannen så moter jeg meg opp og holder ut denne ene gangen i måneden. Kvinne 31. Sammen i 7 år. 

Anonymkode: 0bb56...613

Kjære deg- ikke gå med på noe du ikke selv ønsker. Må være så vondt for deg. Ta hensyn til hva DU vil💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du helt riktig skrudd sammen?! Uansett grunn burde man vel heller forvente at partner bryter forholdet i stedet. Og hvordan i all verden er det verre enn utroskap?! Du kan ikke ha mange fungerende hjerneceller. 

Anonymkode: 664da...3cf

Og du kan ikke ha mange år på baken eller hatt opplevelser som har gjort deg mer reflektert. Du skjønner at jeg ikke snakker om utroskap mot et sykt menneske som ikke er i stand til å ha sex, sant? Jeg har selv sett hva det gjør med mennesker som blir totalt neglisjert av partneren sin, de blir skygger av seg selv og mister all selvtillit og tidligere glød. Bedre å slå opp ja, men det er tydeligvis ikke noe alternativ i denne settingen. Det er sikkert barn og/eller økonomi som er problemet. 

Anonymkode: 77e34...374

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Og du kan ikke ha mange år på baken eller hatt opplevelser som har gjort deg mer reflektert. Du skjønner at jeg ikke snakker om utroskap mot et sykt menneske som ikke er i stand til å ha sex, sant? Jeg har selv sett hva det gjør med mennesker som blir totalt neglisjert av partneren sin, de blir skygger av seg selv og mister all selvtillit og tidligere glød. Bedre å slå opp ja, men det er tydeligvis ikke noe alternativ i denne settingen. Det er sikkert barn og/eller økonomi som er problemet. 

Anonymkode: 77e34...374

Det spiller absolutt ingen rolle, det du skriver er at det de gjør er VERRE enn utroskap. Verre?!? Hva faen er det du tenker med??

Anonymkode: 664da...3cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-6 ganger i uken. Vi sees ikke hver dag, men har sex minst 1 gang når vi er sammen. 

Kjærester i 1 år.

K28

Anonymkode: 3236d...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og og du som er så ung,hvorfor vil han ikke

Fordi jeg er singel. Må kjenne noen godt før jeg har sex med dem. 

Den forbaska anonymknappen 😂

Endret av TheLetterG
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K, 38. Sammen i 15 år

Har sex hver dag sånn ca, med unntak av mensen. Vi er begge fornøyde. Som regel jeg som tar initiativ. 

Anonymkode: 88e7e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 ganger i måneden. Vært sammen i 5 år, er 22 år selv

Anonymkode: d2f13...0ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2-3 ganger i måneden. Vært sammen i 5 år, er 22 år selv

Anonymkode: d2f13...0ba

Det er passe 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-4 gang i uka. Jeg er 30 og han er 43. Fornøyd med det begge to. Ingen felles barn. 

Anonymkode: 85635...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

2-4 gang i uka. Jeg er 30 og han er 43. Fornøyd med det begge to. Ingen felles barn. 

Anonymkode: 85635...273

Digg da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gjeddde skrev:

Det er passe 😊

Hvem er du som fremmed mann til å si noe om andre damers sexliv egentlig? 

2 minutter siden, Gjeddde skrev:

Digg da 😉


Upassende og ekkel kommentar. Du som har lagd de to andre upassende fylla kåting trådene her i natt og? 

Anonymkode: c2a15...22c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du som fremmed mann til å si noe om andre damers sexliv egentlig? 


Upassende og ekkel kommentar. Du som har lagd de to andre upassende fylla kåting trådene her i natt og? 

Anonymkode: c2a15...22c

Nope det er det ikke. Beklager at jeg svarte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor ikke sammen, men har sex hver gang vi sees. Med meget få unntak. K21

Anonymkode: 2974a...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen i syv år, samboere i fem, sex 5-7 ganger i uka. Er fornøyd med hyppigheten, men savner mer av den råe sexen vi hadde tidlig i forholdet der han liksom "mistet det" og ble helt villmann. 

Anonymkode: 685dc...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-7 ganger i uka. J21. Syns helt ærlig at det er litt mye. Problemet er bare at vi har hatt det så ofte så lenge og jeg har alltid hatt lyst og aldri sagt nei, så jeg vet ikke hvordan og at han skal tenke at noe er galt om jeg ikke ønsker en dag. 

Anonymkode: 89203...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aaaalt for sjelden! Kanskje 10-12 ganger i året, vært sammen i 27 år. Vondt å bare bli avvist. K, 51 år. 

Anonymkode: 82d74...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel, men får som regel klemt inn et par ganger i uka. 

J26

Anonymkode: 8c34f...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år, gift, 1-2 ganger i uken, har født for 8 uker siden

Anonymkode: e5883...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sjeldnere og sjeldnere. Nå er vi nede i annenhver måned, kanskje. Vært sammen i ett år, vi er 36 og 38. Ingen barn. Jeg er i sorg på grunn av dette, og vurderer å avslutte forholdet.

Anonymkode: 8b3c5...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...