Andine Skrevet 18. januar 2019 #1 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg holder på med Tirilgenser med hullmønster og har kommet til hullmønsteret, men forstår ikke helt den ene «instruksjonen». Det står: «Hvis omgangen begynner med en felling forskyver mønsteret seg med 1 eller 2 masker.» Jeg kommer til å starte 3 av omgangene med felling. Skal jeg ikke det da? Strikker str L dersom noen har mønsteret og kam ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Del Skrevet 20. januar 2019 På facebook gruppen Dorthestrikk er det mange som har strikket den og vil kunne hjelpe deg. Anonymkode: 76c2f...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Del Skrevet 20. januar 2019 Du må vel ra hensyn til fellingen og justere mønsteret etter om du har gjort en felling på de omgangene du må gjøre dey instruksjonen gir ikke svar med mindre du tar med beste settning. Anonymkode: 16bb6...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rangust Skrevet 14. desember 2019 #4 Del Skrevet 14. desember 2019 Jeg strikker Tirilgenser med hull, og er kommet til midt i diagrammet. Her står jeg fast. Det gjelder linje hvor maskeantallet er redusert til 96 (108) m, osv. Her er det anmerket en sort trekant i en rute hvor det angis at man skal "ta en maske løst av, 2 rett sammen, trekke den løse masken over". Hvordan får man det til når man bare har en maske tilgjengelig? Jeg trenger tre masker til denne operasjonen😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkekløne Skrevet 16. desember 2019 #5 Del Skrevet 16. desember 2019 Eg har akkurat same problem. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå