Gå til innhold

Teorien. Den hersens bil-teorien😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har du lest? Jeg følte det på samme måte, men kjøpte teorikurs på teoritentamen.no, leste masse der og tok tester til jeg ble kvalm hver dag helt til jeg følte at det satt og jeg klarte minst 10 tester på rad. Jeg hadde også kjørt masse på forhånd med kjørelærer, så en del av det var det naturlig at jeg hadde lært ute i trafikken, anbefaler å gjøre dette i stedet for å pugge hvert eneste spørsmål. De stilles litt annerledes på teoriprøven enn på disse sidene, så du må forstå svarene dine, ikke bare pugge spørsmål og svar.

Bestod selv på første forsøk med fire feil.

Anonymkode: f8af1...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.1.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Sånne som deg hater jeg å møte i trafikken!

Da jeg tok lappen, var ikke internett oppfunnet en gang, men vi klarte det ved å lese boken, lese oppgavene grundig før man svarte og å bruke hodet....

Anonymkode: 8e57f...8a9

Frekke faen. Jeg leste også på teoritentamen, fikk samme spørsmålene på teoriprøva. Boka sier utrolig lite om det som blir spurt om. Samtidig hjelper det med kjøretimer. 

Hater å møte på slike kvalme jævler som deg. 

Anonymkode: 22276...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frekke faen. Jeg leste også på teoritentamen, fikk samme spørsmålene på teoriprøva. Boka sier utrolig lite om det som blir spurt om. Samtidig hjelper det med kjøretimer. 

Hater å møte på slike kvalme jævler som deg. 

Anonymkode: 22276...d39

Neimen stakkar, har du komplekser fordi du er tungnem?

Anonymkode: 8e57f...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2019 den 6.36, AnonymBruker skrev:

Ikke noe rart at så mye som halvparten stryker på teorien til personbil. Å bare sitte og leke seg på nett og prøve seg fram for å få rette svar, det er direkte skremmende! Vi har snart like dårlige sjåfører, som de fra østeuropa som kommer over grensen med vogntog. Det er nok dette vi ser resultatet av med de kollisjonene vi har hatt siste uka....null forståelse for hvorfor farten bør tlipasses føret.

Anonymkode: 67cc4...169

Var de som hanglet i 4-7 måneder før de fikk det til før også ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også teoritentamen.no betalte for en måned.

Gikk der gjennom kurset pluss at jeg  tok testene. Du har også mulighet til å stille spørsmål der om det er noe du lurer på.

Det er også beståttgaranti der så hvis du stryker etter en mnd så melder du fra slik at du får ny tilgang en mnd til.

Anonymkode: a5b1c...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neimen stakkar, har du komplekser fordi du er tungnem?

Anonymkode: 8e57f...8a9

Besto teorien på første forsøk jeg om det er det du hinter til. 

Anonymkode: 22276...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.1.2019 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Å kjøre bil er ingen problem. Kjørelæreren min har, som et pressmiddel for teorien, allerede meldt meg opp for oppkjøring fordi jeg er klar, og har vært det lenge. Jeg har bare ikke fått til teorien. Nå må jeg klare den. Vi vil ikke avlyse oppkjøringen. 

Anonymkode: b5404...530

Dette kan umulig stemme. Man får ikke bestilt oppkjøring før man har bestått teorien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Dette kan umulig stemme. Man får ikke bestilt oppkjøring før man har bestått teorien. 

Dette gjaldt for meg også. 

Anonymkode: 22276...d39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 19.1.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Sånne som deg hater jeg å møte i trafikken!

Da jeg tok lappen, var ikke internett oppfunnet en gang, men vi klarte det ved å lese boken, lese oppgavene grundig før man svarte og å bruke hodet....

Anonymkode: 8e57f...8a9

??? Jeg tok nylig C-lappen og åpna knapt boken.. Ikke hadde jeg teorikurs heller.. 

Brukte teoritentamen.no og teori-greiene de har der.. 
Ikke noe galt i det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...