Bloggleseren Skrevet 20. mai 2019 #1201 Skrevet 20. mai 2019 On 5/19/2019 at 8:21 PM, AnonymBruker said: Produksjonen viste klippet to-tre ganger og tekstet det han sa, han sa "nå ryker Adrian uansett". Anonymkode: 993d6...d9f Mario fremstår som en sosiopat. Veldig sosialt flink og spiller ekstremt mye på følelser, også når det ikke er nødvendig på grunn av spillet. Flere ganger har han hengt rundt halsen på folk som han er i ferd med å dolke i ryggen mens han legger ut om at han skal gjøre alt for å redde dem, når det har vært helt unødvendig. Virker som han får noe ut av å få folk til å stole på seg for så å backstabbe dem. Den kommentaren til Adele var kun for å få henne til å føle seg som dritt, og måten han spiller på følelsene til de to jentene på, er også veldig ugrei. Jeg liker ikke Sofie noe særlig, men håper hun kommer seg unna ham. Ingen fortjener å være sammen med en sånn fyr. 29
PinkLady97 Skrevet 20. mai 2019 #1202 Skrevet 20. mai 2019 2 minutter siden, Bloggleseren skrev: Mario fremstår som en sosiopat. Veldig sosialt flink og spiller ekstremt mye på følelser, også når det ikke er nødvendig på grunn av spillet. Flere ganger har han hengt rundt halsen på folk som han er i ferd med å dolke i ryggen mens han legger ut om at han skal gjøre alt for å redde dem, når det har vært helt unødvendig. Virker som han får noe ut av å få folk til å stole på seg for så å backstabbe dem. Den kommentaren til Adele var kun for å få henne til å føle seg som dritt, og måten han spiller på følelsene til de to jentene på, er også veldig ugrei. Jeg liker ikke Sofie noe særlig, men håper hun kommer seg unna ham. Ingen fortjener å være sammen med en sånn fyr. Helt enig! Også sier han hvor mye han angrer hver gang for å save sin egen ass. Lett å være etterpåklok, ikke første gang han viser det. For en fyr! 11
FrodeF Skrevet 20. mai 2019 #1203 Skrevet 20. mai 2019 2 minutter siden, PinkLady97 skrev: Helt enig! Også sier han hvor mye han angrer hver gang for å save sin egen ass. Lett å være etterpåklok, ikke første gang han viser det. For en fyr! Altså.. Dere forstår at dette er et spill? På tv? At det ikke nødvendigvis er slik menneskene er i virkeligheten? 3
PinkLady97 Skrevet 20. mai 2019 #1204 Skrevet 20. mai 2019 Akkurat nå, FrodeF skrev: Altså.. Dere forstår at dette er et spill? På tv? At det ikke nødvendigvis er slik menneskene er i virkeligheten? Han er ganske lik i virkeligheten skal jeg si deg 15
nurcos Skrevet 20. mai 2019 #1205 Skrevet 20. mai 2019 Kjente jeg hadde litt sympati med Sofie når jeg så hvor vondt hun hadde det etter hun fikk vite hva som skjedde mellom Mario og Bettina. All den sympatien forsvant med en gang hun viste igjen hvor kynisk og jævlig hun er på kvelden med Bettina. 18
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1207 Skrevet 21. mai 2019 4 timer siden, nurcos skrev: Kjente jeg hadde litt sympati med Sofie når jeg så hvor vondt hun hadde det etter hun fikk vite hva som skjedde mellom Mario og Bettina. All den sympatien forsvant med en gang hun viste igjen hvor kynisk og jævlig hun er på kvelden med Bettina. Hvordan er hun kynisk og jævelig mot Bettina? Anonymkode: bfc61...7d8 3
nurcos Skrevet 21. mai 2019 #1208 Skrevet 21. mai 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan er hun kynisk og jævelig mot Bettina? Anonymkode: bfc61...7d8 Står å trenger henne opp i et hjørne mens hun kjefter og skriker på henne fordi hun valgte å ta med seg henne til helvete, når Sofie var den som stod bak å sende Bettina ut når hun røk. Virker også som hun i løpet av dagen omtrent har tilgitt det Mario gjorde, og legger all skylden over på Bettina. Jeg synes ikke det Bettina gjorde var greit, men Sofie har absolutt ikke vært noe bedre der inne, og jeg blir litt kvalm av å se på det sure trynet hennes hele tiden. 15
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1209 Skrevet 21. mai 2019 Og Mario blir sur på Bettina når hun velger å ta med seg Sofie til "helvete", fordi han hadde sagt til B at hun skulle spare S. Etter hva han selv nettopp har gjort mot S er han vel IKKE rette personen til å reagere... Anonymkode: d54c7...61c 19
missmcbeal Skrevet 21. mai 2019 #1210 Skrevet 21. mai 2019 8 timer siden, Bloggleseren skrev: Mario fremstår som en sosiopat. Veldig sosialt flink og spiller ekstremt mye på følelser, også når det ikke er nødvendig på grunn av spillet. Flere ganger har han hengt rundt halsen på folk som han er i ferd med å dolke i ryggen mens han legger ut om at han skal gjøre alt for å redde dem, når det har vært helt unødvendig. Virker som han får noe ut av å få folk til å stole på seg for så å backstabbe dem. Den kommentaren til Adele var kun for å få henne til å føle seg som dritt, og måten han spiller på følelsene til de to jentene på, er også veldig ugrei. Jeg liker ikke Sofie noe særlig, men håper hun kommer seg unna ham. Ingen fortjener å være sammen med en sånn fyr. Reagerer veldig på dette jeg også, spesielt den episoden med Adele der han var helt sikker på at han ikke hadde sagt noe sånt, eller hadde glemt det. Og det går jo såklart frem på kamera at det der var sagt med vilje for å være ugrei. Når noen kan lyve så overbevisende, så overbevisende at de selv tror på det, nei, det er skummelt synest jeg. Fikk veldig voldt når Sofie sa "du vet jeg har sagt at jeg har vært med sånne gutter før og det er jeg ferdig med". Virker dessverre ikke som hun er det likevel. Må være ekkelt å sitte og se hvordan Mario holder på gjennom hele PH. Jeg hadde aldri kunne stolt på han etter det. 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1211 Skrevet 21. mai 2019 Mario skriver på sin blogg at han angrer på å ha hatt sex med Betina. Anonymkode: f2e7d...ae7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1212 Skrevet 21. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mario skriver på sin blogg at han angrer på å ha hatt sex med Betina. Anonymkode: f2e7d...ae7 Lett å være etterpå klok... Mario hadde sex med Bettina, han ville det TO ganger. Han kan ikke komme i ettertid å si at han angrer på det. Han ville ha sex med henne, men ble «tatt» for det, og da var det ikke så «gøy» lenger. Typisk! Han er en fyr jeg håper jeg aldri roter meg bort i. En fyr som er flink til å snakke for seg, lystløgner og ikke til å stole på. Anonymkode: e3231...c88 29
missmcbeal Skrevet 21. mai 2019 #1213 Skrevet 21. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mario skriver på sin blogg at han angrer på å ha hatt sex med Betina. Anonymkode: f2e7d...ae7 Forventer du at han ville skrevet noe anna, uavhengig om det er sant eller ikke? 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1214 Skrevet 21. mai 2019 Han virket ikke veldig lei seg for å ha hatt sex med B, han gjentok det jo neste natt også. Han ble først "lei seg" da B truet med å fortelle det om han slapp kula, og han måtte krype til korset og si det til S for å komme B i forkjøpet. Men selv da var han uærlig og unnlot å fortelle at det hadde skjedd 2 ganger! Fyren tenker bare på seg selv, og er absolutt ikke til å stole på. Og det gjelder ikke bare spillemessig! Anonymkode: d54c7...61c 23
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1215 Skrevet 21. mai 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mario skriver på sin blogg at han angrer på å ha hatt sex med Betina. Anonymkode: f2e7d...ae7 Selvsagt! Det ble jo oppdaget... Anonymkode: d54c7...61c 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1216 Skrevet 21. mai 2019 Det er ikke rart Sofie blir sur på Bettina på kvelden da. Herregud, hadde dere gått igjennom noe sånt og måtte forholde dere til vedkommende på et trangt hotell så er det jo ikke rart at det blir mye følelser og urasjonell tankegang. Synes synd på Sofie, det er vondt å stå oppe i noe sånt. Bettina ble lei seg fordi hun gjorde noe hun allerede visste kom til å gi reaksjoner, hun kunne velge å la være for å slippe de reaksjonene(det gjorde hun ikke). Hun sier jo det i sync at hun kom til å bruke det som "pressemiddel" under parsermonien forrige uke. Hun VET altså hva hun gjør. Det er ikke synd på henne da. Når det gjelder relasjonen mellom Mario og Sofie er det åpenbart ikke Bettina som har gjort feil. Det er og vil alltid være Mario. At Bettina går inn i en offerposisjon passer ikke her med tanke på at hun visste veldig godt hvilke reaksjoner som ville skapes, da må man faktisk stå opp for det man gjør. Anonymkode: 935d8...804 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1217 Skrevet 21. mai 2019 Er mange som trenger å se episoden når Bettina røyk ut igjen. Sofie ville aldri sende ut Bettina, noe hun sier flere ganger i episoden når guttene nærmest tvinger henne. Det er mye å ta henne på, men akkurat det at Sofie sendte ut Bettina stemmer ikke. Anonymkode: 84435...559 10
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1218 Skrevet 21. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke rart Sofie blir sur på Bettina på kvelden da. Herregud, hadde dere gått igjennom noe sånt og måtte forholde dere til vedkommende på et trangt hotell så er det jo ikke rart at det blir mye følelser og urasjonell tankegang. Synes synd på Sofie, det er vondt å stå oppe i noe sånt. Bettina ble lei seg fordi hun gjorde noe hun allerede visste kom til å gi reaksjoner, hun kunne velge å la være for å slippe de reaksjonene(det gjorde hun ikke). Hun sier jo det i sync at hun kom til å bruke det som "pressemiddel" under parsermonien forrige uke. Hun VET altså hva hun gjør. Det er ikke synd på henne da. Når det gjelder relasjonen mellom Mario og Sofie er det åpenbart ikke Bettina som har gjort feil. Det er og vil alltid være Mario. At Bettina går inn i en offerposisjon passer ikke her med tanke på at hun visste veldig godt hvilke reaksjoner som ville skapes, da må man faktisk stå opp for det man gjør. Anonymkode: 935d8...804 Jeg synes mer synd på Bettina som blir sveket gang på gang på GANG! Og hver gang er det henne de legger skyld på uten å ha noen form for selvinnsikt. Ja hun sier at hun hadde sex med han for å hevne seg på han, men jeg er sikker på at det var noen følelser med i bildet også, og derfor sa hun det for å bevare stoltheten sin. Sofie skulle aldri ha gått på Bettina for å ha ligget med Mario. Det er Mario hun skulle ha vært sur på. Det er ikke Bettina som skal ta hensyn til Sofie sine følelser når hun selv har følelser for det jævla mennesket og i tillegg "hadde han først". Sofie bør seriøst skamme seg for å selge seg så billig til Mario etter alt han har gjort mot henne. Anonymkode: 7689f...6cb 18
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1219 Skrevet 21. mai 2019 Når er finaleuka? Anonymkode: 6d597...f74
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2019 #1220 Skrevet 21. mai 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når er finaleuka? Anonymkode: 6d597...f74 Neste uke Anonymkode: d08e9...bbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå