PinkLady97 Skrevet 16. mai 2019 #1161 Skrevet 16. mai 2019 (endret) Kjipt at Henrik ikke gikk til Thea da. Jeg som heier på Thea håper jo at hun vinner. Når hun står med Adrian har hun ikke sjans til å vinne dessverre Endret 16. mai 2019 av PinkLady97
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1162 Skrevet 16. mai 2019 1 minutt siden, PinkLady97 skrev: Kjipt at Henrik ikke gikk til Thea da. Jeg som heier på Thea håper jo at hun vinner. Når hun står med Adrian har hun ikke sjans til å vinne dessverre Ser poenget ditt. Men hadde vært redd for at Henrik hadde sluppet kula uansett. Anonymkode: 3ad24...2f8 1
PinkLady97 Skrevet 16. mai 2019 #1163 Skrevet 16. mai 2019 43 minutter siden, Solstrålen. skrev: Som noen nevnte her tidligere så har ikke akkurat det mario gjør med alle de forskjellige jentene noe med spillet å gjøre. Så den må du lengre ut på landet med. Enig! Blir sååå sykt kvalm over han... Hadde aldri engang vurdert å bli sammen med han på utsiden om jeg så møtte han etter hva jeg har sett av han på PH 😳 Puler på både Bettina og Sofie to ganger på to dager, da er det ikke en «feil»... 6
PinkLady97 Skrevet 16. mai 2019 #1164 Skrevet 16. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser poenget ditt. Men hadde vært redd for at Henrik hadde sluppet kula uansett. Anonymkode: 3ad24...2f8 Ja det kan godt være. Sikkert hevngjerrig
Lita_go Skrevet 16. mai 2019 #1165 Skrevet 16. mai 2019 10 minutter siden, PinkLady97 skrev: Enig! Blir sååå sykt kvalm over han... Hadde aldri engang vurdert å bli sammen med han på utsiden om jeg så møtte han etter hva jeg har sett av han på PH 😳 Puler på både Bettina og Sofie to ganger på to dager, da er det ikke en «feil»... Hadde Mario sex med Sofie?😱 Ikke fått sett dagens episode, men up for spoiling😂
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1166 Skrevet 16. mai 2019 25 minutter siden, Lita_go skrev: Hadde Mario sex med Sofie?😱 Ikke fått sett dagens episode, men up for spoiling😂 Nei, tror det var stemme-klipp fra gårsdagens episode. Vi vet ikke enda om Mario hadde seg enda. Men hvis det var med noen, så var det med Bettina. Anonymkode: e3231...c88
Summ Skrevet 16. mai 2019 #1167 Skrevet 16. mai 2019 Herregud for et nek Marthe er. Hva oppnådde hun med å velge Henrik? Fredrik kunne hun lett stolt på, men nå virker hun bare teit... Tea K er jo garantert i juryen... skjønner meg ikke på Bettina.. å ha sex med noen bare fordi hun vil ha hevn er jo helt sykt! Hun vet Mario heller vil ha Sofie, og han sier at han bare vil lufte luigi, og enda har hun sex med han, og godtar å bli ansett som et ludder... hvor er selvrespekten? 9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1168 Skrevet 16. mai 2019 Drømme scenario for PH finalen akkurat nå (i min mening): Mario og Thea blir slått sammen som et par. De vinner. Thea slipper kulen Anonymkode: af063...23c 6
tuppa Skrevet 16. mai 2019 #1169 Skrevet 16. mai 2019 Jeg syns det var så bra at Adele sa ifra til Mario at den kommentaren var ugrei!! Jeg kjente nesten lettelsen med henne 😂 Syns det var fint at hun ofret seg, så de hun var på laget hennes kan kjempe kampen mot Mario og haremet hans. 19
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1170 Skrevet 16. mai 2019 21 minutter siden, Summ skrev: Herregud for et nek Marthe er. Hva oppnådde hun med å velge Henrik? Fredrik kunne hun lett stolt på, men nå virker hun bare teit... Tea K er jo garantert i juryen... skjønner meg ikke på Bettina.. å ha sex med noen bare fordi hun vil ha hevn er jo helt sykt! Hun vet Mario heller vil ha Sofie, og han sier at han bare vil lufte luigi, og enda har hun sex med han, og godtar å bli ansett som et ludder... hvor er selvrespekten? Hun er kåt og Mario er lett å be (tøsegutt), pluss at hun som bonus setter ham i saksa og kan bruke det i spillet. Hun har ben i nesa og gjør akkurat det hun har lyst til. Det er vel heller Mario den lettlurte som er ludderet her! Mario burde sendes hjem. Han ødelegger for resten av alliansen sin ved å være så teit. Lyver så han tror det selv og driter på draget. Jeg har ingen problemer med at folk lyver og går bak ryggen på hverandre i spillet, men de hjelpeløse forsøkene på å lyve får Mario til å fremstå som en halvtomsing og til tider også direkte ondskapsfull. Tror nok Sofie bør satse på Andreas fremover, for Mario er helt fullstendig ute og sykler på et humpete jorde. Ingen kommer til å stemme på ham i en finale. Anonymkode: 94de9...ca2 16
Summ Skrevet 16. mai 2019 #1171 Skrevet 16. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er kåt og Mario er lett å be (tøsegutt), pluss at hun som bonus setter ham i saksa og kan bruke det i spillet. Hun har ben i nesa og gjør akkurat det hun har lyst til. Det er vel heller Mario den lettlurte som er ludderet her! Mario burde sendes hjem. Han ødelegger for resten av alliansen sin ved å være så teit. Lyver så han tror det selv og driter på draget. Jeg har ingen problemer med at folk lyver og går bak ryggen på hverandre i spillet, men de hjelpeløse forsøkene på å lyve får Mario til å fremstå som en halvtomsing og til tider også direkte ondskapsfull. Tror nok Sofie bør satse på Andreas fremover, for Mario er helt fullstendig ute og sykler på et humpete jorde. Ingen kommer til å stemme på ham i en finale. Anonymkode: 94de9...ca2 De er like gode begge to vil nå jeg si... men likte Bettina kjempe godt før hun gjorde noe så usmakelig. Liker ikke slik.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1172 Skrevet 16. mai 2019 1 time siden, PinkLady97 skrev: Kjipt at Henrik ikke gikk til Thea da. Jeg som heier på Thea håper jo at hun vinner. Når hun står med Adrian har hun ikke sjans til å vinne dessverre Hvorfor ikke? Er døds mange som har røket. Heier alle de på mario sin allianse? Eller hvordan funker finalen? Anonymkode: 76d6f...97d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1173 Skrevet 16. mai 2019 Bettina karer kula imorgen virker det utifra klippet. Anonymkode: 76d6f...97d 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1174 Skrevet 16. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bettina karer kula imorgen virker det utifra klippet. Anonymkode: 76d6f...97d Gi faen i si sånt, jeg fikk ikke det med meg! Og btw det finnes en spoilertråd. Bruk den i stedet Anonymkode: 8133e...67b 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1175 Skrevet 16. mai 2019 Hæ, beklager. Trudde ikke det var spoiler siden de viste det på TV «hva skjer neste episode». Sorry!!! Anonymkode: 76d6f...97d 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1176 Skrevet 16. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ, beklager. Trudde ikke det var spoiler siden de viste det på TV «hva skjer neste episode». Sorry!!! Anonymkode: 76d6f...97d I denne tråden skal man prate om det som skjedde i dagens episode, og ikke hva dem viser i etterkant. Da gjør at man får ideer og tanker og kanskje ufrivillig blir spoilet. Ønsker man å bli spoiler kan man lese i spoilertråden. Vi som leser her ønsker jo ikke det Anonymkode: 8133e...67b 4
The Kitten Skrevet 16. mai 2019 #1177 Skrevet 16. mai 2019 2 timer siden, PinkLady97 skrev: Kjipt at Henrik ikke gikk til Thea da. Jeg som heier på Thea håper jo at hun vinner. Når hun står med Adrian har hun ikke sjans til å vinne dessverre Jeg heier på både Adrian og Thea, så det er synd de ikke har sjans til å vinne sammen. 2
The Kitten Skrevet 16. mai 2019 #1178 Skrevet 16. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: I denne tråden skal man prate om det som skjedde i dagens episode, og ikke hva dem viser i etterkant. Da gjør at man får ideer og tanker og kanskje ufrivillig blir spoilet. Ønsker man å bli spoiler kan man lese i spoilertråden. Vi som leser her ønsker jo ikke det Anonymkode: 8133e...67b Det er ikke spoiling å kommentere ting som har blitt vist på TV... 19
Hottrio Skrevet 17. mai 2019 #1179 Skrevet 17. mai 2019 4 timer siden, PinkLady97 skrev: Ja det kan godt være. Sikkert hevngjerrig Jeg har så lyst på en slik kjole som du har bilde/tegning av i profilen din 😄 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2019 #1180 Skrevet 17. mai 2019 Hvorfor kan ikke Adrian vinne? Tror ikke dere han får noen stemmer? Anonymkode: 76d6f...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå