AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #1141 Skrevet 15. mai 2019 Well daaaaaaaamn, jeg så ikke den slutten komme! Føler at Bettina bare pulte på M for å gjøre S sur. Mario derimot.... litt av en fyr! Anonymkode: af063...23c 20
PinkLady97 Skrevet 15. mai 2019 #1142 Skrevet 15. mai 2019 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Well daaaaaaaamn, jeg så ikke den slutten komme! Føler at Bettina bare pulte på M for å gjøre S sur. Mario derimot.... litt av en fyr! Anonymkode: af063...23c Han er såååå ekkel.. Ikke mye lojal fyr måten han snakker så søtt på til Bettina og Sofie. Alt for å redde seg selv og at han ikke skjønner at Bettina forstår det er bullshit. Lett å se på han når han lyver for å være ærlig. Smisker og slikker ræv så jævlig på alle. At ingen skjønner dette, viser hvor manipulerende han er Endret 15. mai 2019 av PinkLady97 33
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #1143 Skrevet 15. mai 2019 14 minutter siden, PinkLady97 skrev: Han er såååå ekkel.. Ikke mye lojal fyr måten han snakker så søtt på til Bettina og Sofie. Alt for å redde seg selv og at han ikke skjønner at Bettina forstår det er bullshit. Lett å se på han når han lyver for å være ærlig Nå tror jeg han bare spiller Sofie. Han spiller på følelsene hennes, hadde han likt henne hadde han klart å styre seg! Han tenkte helt klart med p***en og ikke hjernen, og jeg håper dette vil slå tilbake på han. Håper Bettina sier dette, og at Sofie blir kjempe sint og sender Mario ut, eller slipper kula!! Haha Anonymkode: e3231...c88 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #1144 Skrevet 15. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå tror jeg han bare spiller Sofie. Han spiller på følelsene hennes, hadde han likt henne hadde han klart å styre seg! Han tenkte helt klart med p***en og ikke hjernen, og jeg håper dette vil slå tilbake på han. Håper Bettina sier dette, og at Sofie blir kjempe sint og sender Mario ut, eller slipper kula!! Haha Anonymkode: e3231...c88 Det er jo helt motsatt. Mario har flere ganger sagt at han er betatt av Sofie, mens hun har sittet i sync og fortalt at hun ikke er romantisk interessert i ham i det hele tatt. Anonymkode: 993d6...d9f
Gjest Malika Skrevet 15. mai 2019 #1145 Skrevet 15. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo helt motsatt. Mario har flere ganger sagt at han er betatt av Sofie, mens hun har sittet i sync og fortalt at hun ikke er romantisk interessert i ham i det hele tatt. Anonymkode: 993d6...d9f Han var kåt. Rett og slett. Og hun kåret han opp til de grader! Se bare på den dusjscenen! Hadde jeg vært 20 og uten sex i ukesvis hadde jeg gått på en smell jeg også.
PinkLady97 Skrevet 15. mai 2019 #1146 Skrevet 15. mai 2019 (endret) 3 minutter siden, Malika skrev: Han var kåt. Rett og slett. Og hun kåret han opp til de grader! Se bare på den dusjscenen! Hadde jeg vært 20 og uten sex i ukesvis hadde jeg gått på en smell jeg også. Det kalles å ha lite selvkontroll. Stakkars guttevalpene ja🙄 skylde det på alkohol er jo klassikeren for disse og Endret 15. mai 2019 av PinkLady97 8
Gjest Malika Skrevet 15. mai 2019 #1147 Skrevet 15. mai 2019 8 minutter siden, PinkLady97 skrev: Det kalles å ha lite selvkontroll. Stakkars guttevalpene ja🙄 skylde det på alkohol er jo klassikeren for disse og Hormoner og kåthet trumfer selvkontroll av og til. Og jeg ser ikke noe problem med det.
Solstrålen. Skrevet 15. mai 2019 #1148 Skrevet 15. mai 2019 Hvis man ser på bloggen til Sofie så bor hun og mario sammen nå. Fyren virker til å være notorisk utro, hadde ikke stolt på han for fem flate øre.. 16
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #1149 Skrevet 15. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå tror jeg han bare spiller Sofie. Han spiller på følelsene hennes, hadde han likt henne hadde han klart å styre seg! Han tenkte helt klart med p***en og ikke hjernen, og jeg håper dette vil slå tilbake på han. Håper Bettina sier dette, og at Sofie blir kjempe sint og sender Mario ut, eller slipper kula!! Haha Anonymkode: e3231...c88 Luigi. Anonymkode: 3c981...b7f 7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1150 Skrevet 16. mai 2019 8 timer siden, Solstrålen. skrev: Hvis man ser på bloggen til Sofie så bor hun og mario sammen nå. Fyren virker til å være notorisk utro, hadde ikke stolt på han for fem flate øre.. Samme tenkte jeg på, jeg hadde aldri klart å stole på en som han. Dette spillet med Sofie og Bettina har jo ikke bare vært PH-spill, det har jo også handlet mye om følelser og sex fra Mario sin side, ut fra syncene hans denne sesongen ihvertfall. Lurer på om Sofie vet om nå at de hadde sex på hotellet? Hun og Bettina er jo tydeligvis fiender nå, mulig dette er den egentlige grunnen? Får jo vise seg i dag om Bettina avslører det på parseremonien. Anonymkode: dd795...62c 6
Summ Skrevet 16. mai 2019 #1151 Skrevet 16. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme tenkte jeg på, jeg hadde aldri klart å stole på en som han. Dette spillet med Sofie og Bettina har jo ikke bare vært PH-spill, det har jo også handlet mye om følelser og sex fra Mario sin side, ut fra syncene hans denne sesongen ihvertfall. Lurer på om Sofie vet om nå at de hadde sex på hotellet? Hun og Bettina er jo tydeligvis fiender nå, mulig dette er den egentlige grunnen? Får jo vise seg i dag om Bettina avslører det på parseremonien. Anonymkode: dd795...62c Ja, hun vet det. Hun skriver på bloggen, at det som skjedde der inne, er gjemt og glemt, men at det allikevel er sårt og vondt. Mario skriver at det er veldig vondt, og at han gruer seg til det kommer på TV, for da blir det så nærliggende.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1152 Skrevet 16. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme tenkte jeg på, jeg hadde aldri klart å stole på en som han. Dette spillet med Sofie og Bettina har jo ikke bare vært PH-spill, det har jo også handlet mye om følelser og sex fra Mario sin side, ut fra syncene hans denne sesongen ihvertfall. Lurer på om Sofie vet om nå at de hadde sex på hotellet? Hun og Bettina er jo tydeligvis fiender nå, mulig dette er den egentlige grunnen? Får jo vise seg i dag om Bettina avslører det på parseremonien. Anonymkode: dd795...62c Sofie vet det nå i alle fall, både hun og Mario har hintet til at det skjer noe han angrer på og noe Sofie gruer seg til å se, og det ligger en liten snutt av dem på seher.no der de snakker litt om det. Men jeg håper Bettina røper at det skjedde på parseremonien i dag, og at det blir litt drama. Unner selvfølgelig ingen en sånn vond følelse som Sofie sikkert sitter/satt med etter dette, men jeg klarer ikke å ha såååå mye sympati når Sofie har oppført seg så ufyselig til tider. Ellers synes jeg også at Mario var SKIKKELIG ufin når han gikk og hvisket til Adele at "nå ryker Adrian", det er kvalm oppførsel. Synes forøvrig Adrian er en av de mest likanes Paradise Hotel-deltakerne gjennom tidene. Han har virkelig roen, og klarer stort sett å forholde seg rasjonelt til alt som skjer. Skikkelig fin fyr. Anonymkode: f766e...f52 28
Meadow Skrevet 16. mai 2019 #1153 Skrevet 16. mai 2019 Adele fremstår usikker og gjør dumme valg. Hvorfor støttet hun Mario, når det kan bety at hun mister back-upen sin i Adrian? Hvorfor plutselig bytte allianse? Ikke smart... Jeg synes det virker som om produksjonen heier på Mario, han får veldig mye tv-tid og kommer ikke til å ryke. Nå har de jo sent inn to mulige partnere til han denne uken. 12
Solstrålen. Skrevet 16. mai 2019 #1154 Skrevet 16. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme tenkte jeg på, jeg hadde aldri klart å stole på en som han. Dette spillet med Sofie og Bettina har jo ikke bare vært PH-spill, det har jo også handlet mye om følelser og sex fra Mario sin side, ut fra syncene hans denne sesongen ihvertfall. Lurer på om Sofie vet om nå at de hadde sex på hotellet? Hun og Bettina er jo tydeligvis fiender nå, mulig dette er den egentlige grunnen? Får jo vise seg i dag om Bettina avslører det på parseremonien. Anonymkode: dd795...62c Ja, jeg har ingenting i mot at folk ligger rundt som singel. Men da får de faktisk være ærlig om det. Mario holder ting skjult, lyver og går bak ryggen på folk under en lav sko. Derfor mister jeg respekten for han. Hadde vært noe annet om han var åpen om det selv. Det første han burde gjøre i dagens episode er å fortelle Sofie det selv. Noe sier meg at han ikke blir å si noe. 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1155 Skrevet 16. mai 2019 2 timer siden, Solstrålen. skrev: Ja, jeg har ingenting i mot at folk ligger rundt som singel. Men da får de faktisk være ærlig om det. Mario holder ting skjult, lyver og går bak ryggen på folk under en lav sko. Derfor mister jeg respekten for han. Hadde vært noe annet om han var åpen om det selv. Det første han burde gjøre i dagens episode er å fortelle Sofie det selv. Noe sier meg at han ikke blir å si noe. Du er klar over at Paradise handler om å holde ting skjult samt å gå bak ryggen til folk? Selve konseptet går jo ut på å svike andre og vinne på å leke med følelsene til folk, så hvis du misliker det så forstår jeg egentlig ikke hvorfor du ser på? Alle de deltagerne melder seg opp til nøyaktig dette her, de vet spillereglene og de vet godt hva som har skjedd i hver sesong før de. Anonymkode: eaf5d...b5d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1156 Skrevet 16. mai 2019 Adele er absolutt ikke skapt for PH. Veeeldig følsom jente som ikke skjønner seg på spillet i det hele tatt. Anonymkode: af063...23c 10
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1157 Skrevet 16. mai 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Adele er absolutt ikke skapt for PH. Veeeldig følsom jente som ikke skjønner seg på spillet i det hele tatt. Anonymkode: af063...23c Virker rett og slett mindre intelligent Anonymkode: d3114...2de 11
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #1158 Skrevet 16. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker rett og slett mindre intelligent Anonymkode: d3114...2de Hun er ikke mindre intelligent bare fordi at hun har et stort hjerte. Det er ikke alle som klarer å ta valg som går ut over de dem er glad i, det finnes faktisk gode og snille personer der ute fortsatt. Adela var for snill og god for paradise hotel, det gjør hun ikke mindre intelligent. Naiv, det var hun, fordi hun trodde alle var gode og snille. Anonymkode: e3231...c88 19
Gjest Malika Skrevet 16. mai 2019 #1159 Skrevet 16. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke mindre intelligent bare fordi at hun har et stort hjerte. Det er ikke alle som klarer å ta valg som går ut over de dem er glad i, det finnes faktisk gode og snille personer der ute fortsatt. Adela var for snill og god for paradise hotel, det gjør hun ikke mindre intelligent. Naiv, det var hun, fordi hun trodde alle var gode og snille. Anonymkode: e3231...c88 Enig. Hun er søkende og har ikke funnet seg selv. Og masse følelser! Når det er sagt tipper jeg Mario og Marthe i en finale. Har det bare på følelsen.
Solstrålen. Skrevet 16. mai 2019 #1160 Skrevet 16. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over at Paradise handler om å holde ting skjult samt å gå bak ryggen til folk? Selve konseptet går jo ut på å svike andre og vinne på å leke med følelsene til folk, så hvis du misliker det så forstår jeg egentlig ikke hvorfor du ser på? Alle de deltagerne melder seg opp til nøyaktig dette her, de vet spillereglene og de vet godt hva som har skjedd i hver sesong før de. Anonymkode: eaf5d...b5d Som noen nevnte her tidligere så har ikke akkurat det mario gjør med alle de forskjellige jentene noe med spillet å gjøre. Så den må du lengre ut på landet med. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå