Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror Jamilla valgte feil. Jeg tror Fredrik hadde vært mye mer trofast mot henne enn hva Severin kommer til å bli. Håper jeg tar feil!

Anonymkode: 686c7...eb2

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Jamilla valgte feil. Jeg tror Fredrik hadde vært mye mer trofast mot henne enn hva Severin kommer til å bli. Håper jeg tar feil!

Det tror ikke jeg, Fredrik forguder jo Mario og Andreas og hadde gjort alt de ba han om.. 

Anonymkode: d08e9...bbf

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror ikke jeg, Fredrik forguder jo Mario og Andreas og hadde gjort alt de ba han om.. 

Kanskje tidligere i spillet, men så sent som nå? Det er jo snart finale er det ikke?

Skrevet

Lo godt av den klovnetegningen på bilde til Mario jeg 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje tidligere i spillet, men så sent som nå? Det er jo snart finale er det ikke?

4 uker igjen. Noen folk er sauer, sånn er det bare. Tror Jamilla tok et godt valg i Severin☺️

• Liker 1
Skrevet

Åå parsermomien ❤️ Fikk tårer i øynene... liker hverken Severin eller Fredrik, men litt sur for at Sevs ikke røk ut? Han skremmer meg litt. Han ser helt lik ut som en redneck på biltreff.... ansiktet hans er så merkelig. Han er ikke stygg, men han ser litt ondskapsfull ut. Men stemmen hans gjør han litt kjekk. Derav merkelig. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg smelter av Andreas ❤

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så irritert over at Mario er så dobbeltmoralsk.. Helt greit at han saboterer, lyver og lurer folk for det er jo tross alt et spill - men gud forby at noen gjør det mot hans allianse, for da er de skitne og falske🙄🙄

Og så har man Thea & co som spiller så det lukter svidd, samtidig som alle andre er "slanger" .

Jeg måtte bare le av Adrian som sa til Severin at "jeg hadde aaaaldri sabotert asså!" Særlig, hadde det vært Mario som hadde vært storbonde hadde de jobbet hardt med å ødelegge for ham!

2 minutter siden, Meadow skrev:

Jeg smelter av Andreas ❤

Hadde jeg vært PH-babe hadde jeg nok vært litt betatt av ham ja :)

Anonymkode: 94de9...ca2

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for brukerangrep.

Edie, adm.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, helloAdele skrev:

Lo godt av den klovnetegningen på bilde til Mario jeg 😂

Er ikke det litt mobbeaktig da? Både av deg og de som gjorde det.. ... Ikke imponert! 

Anonymkode: b031b...9cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke trofast selv så ... 

Skrevet

Lurer på hvilke sykdom Mario har? Dette er forresten ikke drittslenging (han har skrevet på bloggen sin at han har en sykdom).

• Liker 2
Skrevet

Har spolt meg kjapt gjennom farmen-uke :veslejenta:

Kunne like godt sett på farmen ...  .. :Gjesp:  

• Liker 1
Gjest nicecar
Skrevet
1 minutt siden, Spiralis skrev:

Har spolt meg kjapt gjennom farmen-uke :veslejenta:

Kunne like godt sett på farmen ...  .. :Gjesp:  

Ditto. Mer gørrkjedelig uke skal man se langt etter.

AnonymBruker
Skrevet

Savner Bettina og Sofie :( Så mange snorketisnork jenter der nå

Anonymkode: 819ce...9ca

• Liker 6
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner Bettina og Sofie :( Så mange snorketisnork jenter der nå

Anonymkode: 819ce...9ca

Savner Sofie! Sesongen er virkelig ikke den samme uten henne! Nå er det 1 allianse, og resten dilter etter...

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det litt mobbeaktig da? Både av deg og de som gjorde det.. ... Ikke imponert! 

Er det mobbing å le av noe man synes er morsomt? Det jo bare pga det så veldig komisk ut

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, helloAdele skrev:

Er det mobbing å le av noe man synes er morsomt? Det jo bare pga det så veldig komisk ut

Hva var morsomt med det? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, helloAdele skrev:

Er det mobbing å le av noe man synes er morsomt?

Mobbing er ikke rette ordet (mobbing er tross alt gjentakende), men å latterliggjøre andre mennesker på den måten kan være ondskapsfullt og nært beslektet med mobbing. Jamilla som alltid snakker om å stå for det man sier og gjør, ble rimelig krakilsk når hun ble konfrontert. Prøvde fortvilt å få oppmerksomheten over på noen andre (dvs. Mario).

Jamilla er en underlig skrue. Av og til virker hun som en kjempemorsom og søt jente, og så i neste øyeblikk virker hun sur og bitter og mest opptatt av å klage på hvor ekle, teite og slangeaktige andre er.

Anonymkode: 94de9...ca2

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, Summ skrev:

Savner Sofie! Sesongen er virkelig ikke den samme uten henne! Nå er det 1 allianse, og resten dilter etter...

Øh.... Det er en allianse? Hvor får du det fra? Hvem er denne ene alliansen? Det er da to allianser. Thea, Adrian og Jamilla (Severin) mot resten. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...