Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tix sier bak ryggen til Jamilla " det som er så bra med å ha Jamilla er at ingen vil ta i henne" Herregud skjerp deg! Syntes Jamilla er søt jeg.

Anonymkode: bc955...bb9

Han snakker ikke om utsende. Han sier jo at han syns hun er lite imøtekommende 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, missmcbeal skrev:

Jeg lurer på om Tix har vist sin sanne side til Jamilla før dette ble sendt på TV, om ikke må det ha vært et stort sjokk å se hvordan han snakker om henne bak ryggen. Så mye stygt, også er han bare skikkelig falsk mot henne som partner. Han virker jo foreløpig skikkelig hyggelig mot henne der inne, lurer på hvor lenge han klarer å fake det.

Han har tydeligvis det, for TIX er en av de få fra PH som Jamilla ikke følger på IG🙈

Anonymkode: 7689f...6cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, #Sunrise skrev:

Han snakker ikke om utsende. Han sier jo at han syns hun er lite imøtekommende 

Ja for det er forbanna lett å være imøtekommende når folk ber deg holde kjeft bare du puster rundt dem.

• Liker 17
Skrevet

håper det kommer inn ei jente som både er snill og frempå. Det er det lite av der inne.

• Liker 1
Skrevet

Huff, det er så mye bedre de sesongene hvor det deler seg i to allianser tidlig i sesongen og vi slipper dette gruppegnålet. I realiteten er det en stor og en liten allianse nå, men de i den store alliansen nekter å innse det. De er liksom "gruppa" - de snille. Slikt blir det mobbe-tv av. Dette er classy girls om igjen. Sofie K. gjør en virkelig dårlig figur; det er hun som har mast fra dag 1 om at alle må gjøre det som er best for gruppa og skapt dårlig klima for de som går imot gruppa. I tillegg er engelsken hennes den verste noensinne. Altså, bare slutt. Det gjør vondt ørene.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært i familie med en PH-deltaker, hadde jeg rømt landet! Er utrolig flaut og ekkelt å se hvordan de oppfører seg der inne. Er det slik at familie ikke ser på??

Anonymkode: 9e53a...5f3

• Liker 5
Skrevet
16 timer siden, #Sunrise skrev:

Mario er så dum 😩 herregud han er dum 😂 han er nå ferdig med «gruppen» å skal lage en allianse med alle de fra gruppen🙈😂 

Jeg døde når han forklarte hvem som var i den nye ''gruppen'' sin. ER DE SAMME FOLKA🤣

• Liker 14
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært i familie med en PH-deltaker, hadde jeg rømt landet! Er utrolig flaut og ekkelt å se hvordan de oppfører seg der inne. Er det slik at familie ikke ser på??

Anonymkode: 9e53a...5f3

Samme her! Tror virkelig ikke foreldrene mine hadde blitt glade om jeg meldte meg på😂

AnonymBruker
Skrevet
På 5.4.2019 den 9.25, missmcbeal skrev:

Jeg lurer på om Tix har vist sin sanne side til Jamilla før dette ble sendt på TV, om ikke må det ha vært et stort sjokk å se hvordan han snakker om henne bak ryggen. Så mye stygt, også er han bare skikkelig falsk mot henne som partner. Han virker jo foreløpig skikkelig hyggelig mot henne der inne, lurer på hvor lenge han klarer å fake det.

Han hadde vel ikke akkurat blitt spurt om å bli partneren hennes heller da. Det var ikke en situasjon han valgte selv. Det var en situasjon han ble tvunget inn i mot sin vilje. .. og så må han prøve å sikre seg selv fram til han får noen å bytte henne ut med. 

Anonymkode: b031b...9cb

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, samt svar til dette.

Yvonne (teamleder)

Skrevet
På 3.4.2019 den 21.32, 420marcuus skrev:

Føler jeg nesten får litt sesong 6 eller sesong 8 vibes av denne sesongen.

Føler spessielt litt simone (sesong 6) eller carl aksel vibes fra sofie.....😤

Simone var jo ikke slem mot andre? Aurora var vel verre.

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, shab skrev:

Er du seriøs? Jeg tror du bør se den sesongen om igjen. Simone var jo tidenes bitch. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

• Liker 14
Skrevet
4 timer siden, shab skrev:

Aurora? Husker henne som søt og hyggelig, og veldig blond! Hun snakket om andres oppførsel, på en negativ måte. Noe som bør være lov mtp mange av de negative sidene folk viste av seg. 

Simone var ekkel og gikk på personangrep, snakket stygt om andre, og oppførte seg forkastelig mot folk.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
På 5.4.2019 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Tix sier bak ryggen til Jamilla " det som er så bra med å ha Jamilla er at ingen vil ta i henne" Herregud skjerp deg! Syntes Jamilla er søt jeg.

Anonymkode: bc955...bb9

Hvorfor skal han ikke si det han mener er sant? 

Du sier at Jamilla er søt. Jamilla kunne gått til Robin. Hun valgte å heller gå til Andreas for å ødelegge for han og Lea. Så Søtt..  På hvilken måte har hun vært "søt", imøtekommende eller hyggelig mot Andreas, eller hvilken som helst annnen gutt der inne enn Robin.

Gi meg en grunn til at noen andre av guttene enn Robin skulle ønske å ha Jamilla som partner i dette spillet. Hun spiller ikke med de hun spiller mot de og hun spiller mot Andreas. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal han ikke si det han mener er sant? 

Du sier at Jamilla er søt. Jamilla kunne gått til Robin. Hun valgte å heller gå til Andreas for å ødelegge for han og Lea. Så Søtt..  På hvilken måte har hun vært "søt", imøtekommende eller hyggelig mot Andreas, eller hvilken som helst annnen gutt der inne enn Robin.

Gi meg en grunn til at noen andre av guttene enn Robin skulle ønske å ha Jamilla som partner i dette spillet. Hun spiller ikke med de hun spiller mot de og hun spiller mot Andreas. 

Kjempelett å være imøtekommende med den gjengen der... 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempelett å være imøtekommende med den gjengen der... 

På hvilken måte har hun prøvd? Fortell meg det!

Dersom du har sett noe av denne uken så har du sikkert sett Jamilla i "Intervjuboksen". Fortell meg EN ting Jamilla har sagt der som skulle indikere at hun er en partner noen av guttene skulle ønske å stå med. Fortell meg det!

Hun hadde jo ikke en gang forsøkt å prate med noen av de andre guttene enn Robin. 

Dersom du hadde vært en av guttene der inne. Fortell meg hvorfor du ville stått med Jamilla.

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du har sett noe av denne uken så har du sikkert sett Jamilla i "Intervjuboksen". Fortell meg EN ting Jamilla har sagt der som skulle indikere at hun er en partner noen av guttene skulle ønske å stå med. Fortell meg det!

Hun hadde jo ikke en gang forsøkt å prate med noen av de andre guttene enn Robin. 

Dersom du hadde vært en av guttene der inne. Fortell meg hvorfor du ville stått med Jamilla.

Endelig noen som klarer å se litt mer en det produksjonen har mikset det til at vi skal se!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 7.4.2019 den 14.58, AnonymBruker skrev:

De fleste deltagerne har sagt mye piss i "intervjuboksen" som de ikke har fulgt opp senere. Hele saueflokken som følger etter Mario og Sofie gjør som de befaler, der kan de ikke, og tør heller ikke å stå med Jamilla. Det du skriver nå er bare antagelser.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste deltagerne har sagt mye piss i "intervjuboksen" som de ikke har fulgt opp senere. Hele saueflokken som følger etter Mario og Sofie gjør som de befaler, der kan de ikke, og tør heller ikke å stå med Jamilla. Det du skriver nå er bare antagelser.

Jeg stiller vel egentlig spørsmål ... 

Spørsmål 1: På hvilken måte har hun prøvd? 

Spørsmål 2: Kan du fortelle en ting Jamilla har sagt som skulle indikere at hun er en partner noen av guttene skulle ønske å stå med og spille med?

Spørsmål 3: Kan du fortelle meg en grunn til at guttene (med unntak av Robin) skulle ville stå med Jamilla i spillet?

Jeg mener det er tre saklige spørsmål. Fint om du kunne svare på det jeg spør om på en saklig måte. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hadde Mario tenkt litt lenger enn med lille mannen sin, så hadde Jamila ikke hatt denne makten. Mario skulle jo ha valgt nr 2, da hadde han jo kunne ha valgt partner til Sofie og det hadde vært noen andre som hadde gått ut. 

De tenker ikke langt de som er med på paradise hotel i år, det er bare kaos der inne. Folk sender jo hjem folk i sin egen gruppe (Sofie gruppen)...

Anonymkode: e3231...c88

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...