AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #501 Skrevet 4. april 2019 17 minutter siden, tuppa skrev: Det finnes en egen spoilertråd altså, er veldig mange som følger med i denne tråden som ikke har sett dagens episode enda. Obs! Beklager💗 Anonymkode: 7689f...6cb 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #502 Skrevet 4. april 2019 Tix kommer veldig dårlig ut av dette... Makan til kvalm oppførsel. Anonymkode: 686c7...eb2 15
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 4. april 2019 #504 Skrevet 4. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tix kommer veldig dårlig ut av dette... Makan til kvalm oppførsel. Anonymkode: 686c7...eb2 Enig. Utrolig dårlig oppførsel mot Jamilla
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #505 Skrevet 4. april 2019 21 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Kjipt at Lea røk ut.. Hun gjorde jo ingenting der inne! Anonymkode: 983dc...5f3 11
papperlapapp Skrevet 4. april 2019 #506 Skrevet 4. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun gjorde jo ingenting der inne! Anonymkode: 983dc...5f3 enig, men hun var ikke irriterende i motsetning til Tea Kristine (for meg da i hvert fall) Jeg vil at Tea og Robin vil spille med Marthe og Simon, men om det vil skje... det trodde jeg i begynnelsen av denne uka, men nå ikke mer. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #507 Skrevet 4. april 2019 Tydelig at de (produksjonen) velger ut hvordan deltagerne skal fremstilles for oss. For meg var Lea kjedelig og anonym. For de andre deltagerne var hun bestevenn og festens midtpunkt tydeligvis. Jaja. Anonymkode: 3ad24...2f8 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #508 Skrevet 4. april 2019 Begynner å merke hvor lite imøtekommen Jamilla er🙈 hun er ikke så glad i å prate med folk Anonymkode: bfc61...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #509 Skrevet 4. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynner å merke hvor lite imøtekommen Jamilla er🙈 hun er ikke så glad i å prate med folk Anonymkode: bfc61...7d8 Ikke så rart hun ikke liker å prate med de når de blir sure for alt hun sier. Jeg kjenner hun i virkeligheten og jeg vet ikke om en mer imøtekommende og inkluderende jente.. Anonymkode: 4c451...962 24
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #510 Skrevet 4. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, skrekkelig at det er Jamilla selv som må sette ned foten. Herregud. Men HERREFRED som jeg lo av Robins kommentar om at han håper at Lea sklir på et bananskall rett hjem til Norge. Den satt! Anonymkode: 10aa1...5bd Ja, gud forby at noen høyner stemmen når man blir irritert. Er ikke rart det blir krig i verden når man skal tvinges til å like hverandre. Anonymkode: 69381...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #511 Skrevet 5. april 2019 Utrolig kjedelig episode! Skjønte fra starten hvem som røk og episoden handlet ikke om annet. Var nesten ikke verdt å se det. Håper spillet tar seg opp og at Sofie får smake egen medisin, det hadde vært noe. Tenk om Marthe og Simen, Tix og Jamilla kunne spilt med Robin og Thea. Det hadde vært noe. Anonymkode: 9e53a...5f3 11
Cuntzilla Skrevet 5. april 2019 #512 Skrevet 5. april 2019 (endret) Jeg likte egentlig Lea, hun er den som er mest .. meg 😃 Men mye TV-underholdning ble det ikke av henne, om hun så var festens midtpunkt så var hun ikke en fest på skjermen. Digge daier da. Haha. Hun kom ikke veldig bra ut i siste episode nå da, det gjorde jo ingen av de på team Mario og Sofie. Jeg fikk også litt mobbe-vibber av hele greia. Bra Triana/produksjonen prøvde å få dem til å slutte å snakke om gruppa og "alle her er venner unntatt noen"-greia deres. Det kalles allianser, og jeg håper virkelig det dannes noen klare linjer nå. Slå dere sammen for svarte, lag teite navn på alliansene, kjør tiss-og-taktikk-pauser på festene, finn ut hvem som først skal ut i den andre alliansen, ha en kvinnelig deltaker som har en backup i motsatt allianse fordi han er kåt på henne og ha en tulling som prøver å spille på begge og feiler (hallo, Henrik). Og la det nå knyttes LITT spenning til hvem som ryker i parseremonien! Kjør da, Paradise!! Endret 5. april 2019 av Cuntzilla 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #513 Skrevet 5. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, gud forby at noen høyner stemmen når man blir irritert. Er ikke rart det blir krig i verden når man skal tvinges til å like hverandre. Anonymkode: 69381...fbd Det er ingen som mener at man skal tvinges til å like hverandre, men Marios utbrudd på parsermonien var fullstendig upassende. Anonymkode: 10aa1...5bd 18
#Sunrise Skrevet 5. april 2019 #514 Skrevet 5. april 2019 Mario er så dum 😩 herregud han er dum 😂 han er nå ferdig med «gruppen» å skal lage en allianse med alle de fra gruppen🙈😂 29
missmcbeal Skrevet 5. april 2019 #515 Skrevet 5. april 2019 Jeg lurer på om Tix har vist sin sanne side til Jamilla før dette ble sendt på TV, om ikke må det ha vært et stort sjokk å se hvordan han snakker om henne bak ryggen. Så mye stygt, også er han bare skikkelig falsk mot henne som partner. Han virker jo foreløpig skikkelig hyggelig mot henne der inne, lurer på hvor lenge han klarer å fake det. 18
missmcbeal Skrevet 5. april 2019 #516 Skrevet 5. april 2019 1 time siden, #Sunrise skrev: Mario er så dum 😩 herregud han er dum 😂 han er nå ferdig med «gruppen» å skal lage en allianse med alle de fra gruppen🙈😂 Var det ikke han som klagde på sync at Lea eller hvem det var, stod og sa at ikke Robin og Thea ikke var med i gruppen? Så han avviste blankt at gruppen ikke var en allianse, men nå vil han ha en allianse 🙈 Egentlig bestående av den gruppen som vedkommende nevne 🙃 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #517 Skrevet 5. april 2019 37 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg lurer på om Tix har vist sin sanne side til Jamilla før dette ble sendt på TV, om ikke må det ha vært et stort sjokk å se hvordan han snakker om henne bak ryggen. Så mye stygt, også er han bare skikkelig falsk mot henne som partner. Han virker jo foreløpig skikkelig hyggelig mot henne der inne, lurer på hvor lenge han klarer å fake det. Skikkelig trist å se Jamilla i snakkeboksen der hun virker oppriktig glad for at Tix tar henne så godt i mot, så er Tix sin fremtreden bare falsk... Anonymkode: 10aa1...5bd 21
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 5. april 2019 #518 Skrevet 5. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skikkelig trist å se Jamilla i snakkeboksen der hun virker oppriktig glad for at Tix tar henne så godt i mot, så er Tix sin fremtreden bare falsk... Anonymkode: 10aa1...5bd Enig! Lurer på når hun eventuelt avslører det
Bose Skrevet 5. april 2019 #519 Skrevet 5. april 2019 Får en del mobbe vibber av folkene der inne. De som ikke er helt med i gruppen blir mobbet og utestengt. Spesielt Tix virker ganske fæl 12
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #520 Skrevet 5. april 2019 Tix sier bak ryggen til Jamilla " det som er så bra med å ha Jamilla er at ingen vil ta i henne" Herregud skjerp deg! Syntes Jamilla er søt jeg. Anonymkode: bc955...bb9 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå