AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #21 Skrevet 18. januar 2019 Jeg har aldri gjort det (ca 20 partnere), fordi jeg ikke tør. Har heller ikke opplevd at noen av dem har gjort det, som jeg kan huske. Jeg tror heller ikke jeg ville fått så mye ut av det, da jeg trenger vibrasjon, ikke fingre. Anonymkode: fd755...af9
Resignert Skrevet 18. januar 2019 #22 Skrevet 18. januar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: At hun "funker seksuelt etter dine preferanser betyr at hun får vaginalorgasme? Anonymkode: 8b99a...f55 Ja, det er iallefall svært viktig. At hun har likt behov/sexdrive er også viktig.
Scoops Skrevet 19. januar 2019 #23 Skrevet 19. januar 2019 Har akkurat begynt med det og nå gjør jeg det så og si hver gang. Har aldri tørd før, men med en ny partner som jeg føler meg trygg på og som ønsket at jeg gjorde det,ja da kom jeg over den barrieren. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #24 Skrevet 19. januar 2019 Helt vanlig og veldig positivt. Jeg bruker slikke kona mi til hun nesten kommer før vi begynner penetreringen. Deretter holder hun seg selv helt på kanten til å komme hele økten. Putter jeg en liten finger i stumpen på henne kommer hun som en kanon, for det greier hun ikke kontrollere. Noen ganger i doggy er det jeg som styrer klitoris. Så ja - kjør på hold deg stimulert 🙂 Anonymkode: dc0b2...87d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå