Gå til innhold

Stimulere klitoris under samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stimulerer dere klitoris selv under samleiet? Jeg har prøvd, men sliter med å komme kun ved penetrering, sliter også med å komme når han stimulerer meg med fingrene, jeg må ha det på en bestemt måte og fasthet for å klare å komme. Så jeg pleier å stimulere klitoris mens vi har sex. Er det vanlig er det flere kvinner som må det? 

Anonymkode: 338a2...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg må stimulere klitoris og må gjøre det selv. Tror det er slik for en del. 

Anonymkode: 64aca...9fd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du må for å komme. Vi menn liker at kvinner har det bra. Veien dit er ulik fra kvinne til kvinne. En real orgasme gir energi i et forhold der sex er en viktig del av forventningene en har for et velfungerende liv. Ingenting er mer tennende seksuelt enn at hun en ligger med forsvinner inn i orgasmeverden. En vet en blir oversvømt med kos når hun kommer til hektene igjen. Det er en herlig følelse.

Anonymkode: 4d4b4...3d4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stimulerer dere klitoris selv under samleiet? Jeg har prøvd, men sliter med å komme kun ved penetrering, sliter også med å komme når han stimulerer meg med fingrene, jeg må ha det på en bestemt måte og fasthet for å klare å komme. Så jeg pleier å stimulere klitoris mens vi har sex. Er det vanlig er det flere kvinner som må det? 

Anonymkode: 338a2...e9e

Slapp av, vi er MANGE som gjør som du for å nyte makismalt. Noen av mine partnere har sagt at de finner det utrolig opphissende å se at jeg gjør det også 🙂 

Anonymkode: 0d1ee...d16

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, vi er MANGE som gjør som du for å nyte makismalt. Noen av mine partnere har sagt at de finner det utrolig opphissende å se at jeg gjør det også 🙂 

Anonymkode: 0d1ee...d16

Enig med noen av dine partnere, veldig opphissende når hun onanerer samtidig...trenger vel ikke si hvorfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at de fleste jenter stimulerte klitoris under samleie. Jeg har faktisk følt meg unormal som får orgasme kun ved penetrering. For de patnerne jeg har hatt blir så overrasket når jeg ikke stimulerer meg selv underveis. 

Anonymkode: cdd73...c8a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg trodde at de fleste jenter stimulerte klitoris under samleie. Jeg har faktisk følt meg unormal som får orgasme kun ved penetrering. For de patnerne jeg har hatt blir så overrasket når jeg ikke stimulerer meg selv underveis. 

Anonymkode: cdd73...c8a

Vil tro de blir POSITIVT overrasket. Heldiggrisene.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Resignert skrev:

Vil tro de blir POSITIVT overrasket. Heldiggrisene.....

Du vet at det er mulig å skifte partner sant? I stedet for å være bitter og besatt

Anonymkode: 693ac...31d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen ganger selv men som regel er det mannen som gjør det 

Anonymkode: d6cfe...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg er det helt motsatt, mannen må gjøre det ellers gir det meg ingenting..

Anonymkode: 6ac2e...fde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du vet at det er mulig å skifte partner sant? I stedet for å være bitter og besatt

Anonymkode: 693ac...31d

Klart jeg vet. Har noen forhold bak meg, med ymse suksess. Etter hva jeg leser på dette forumet, må jeg kanskje "prøve" 10 eller flere, bare for finne 1 som "funker seksuelt" etter mine preveranser. Og så er det jo alle andre ting som skal klaffe i tillegg. Så har ikke trua lengre, rett og slett. Derav brukernavnet. Likevel er jeg opptatt av temaet, og syns at de damene som har denne ganske sjeldne egenskapen bør innse at de har noe verdifullt for en mann. Kanskje mer verdifullt enn utseende og overfladisk fokus. "Just my 2 cents"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg aldri turt å gjøre, gu så flaut..

Anonymkode: b719a...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg aldri turt å gjøre, gu så flaut..

Anonymkode: b719a...884

Flaut å sørge for at man selv får orgasme? Jeg må gjøre det sjøl for å komme i mål. 

Anonymkode: 4feed...fb6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg aldri turt å gjøre, gu så flaut..

Anonymkode: b719a...884

finnes ikke flaut 🙂   Du skal se typen din blir kåtere enn kåtest når han ser deg gjøre det, og det kommer deg til gode så bare prøv neste gang 🙂 

Anonymkode: 0d1ee...d16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, Resignert skrev:

Klart jeg vet. Har noen forhold bak meg, med ymse suksess. Etter hva jeg leser på dette forumet, må jeg kanskje "prøve" 10 eller flere, bare for finne 1 som "funker seksuelt" etter mine preveranser. Og så er det jo alle andre ting som skal klaffe i tillegg. Så har ikke trua lengre, rett og slett. Derav brukernavnet. Likevel er jeg opptatt av temaet, og syns at de damene som har denne ganske sjeldne egenskapen bør innse at de har noe verdifullt for en mann. Kanskje mer verdifullt enn utseende og overfladisk fokus. "Just my 2 cents"

At hun "funker seksuelt etter dine preferanser betyr at hun får vaginalorgasme? 

Anonymkode: 8b99a...f55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg alltid, det føles jo mye bedre da :)

Anonymkode: 0c3b6...096

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som regel gjør jeg det, og mannen min synes det er digg å se på :)

Anonymkode: 84b86...d8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...