Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bildet til Lisa-Beth ligner en skuespiller ;) Er det deg Lisa-Beth?

Jeg er 176-177 cm høy (lenge siden jeg målte meg!)

Jeg har litt lyse blåå øyner, selv om jeg ønsker meg kjempe mørke blå :sur: snufs.. men men :D

Har akuratt nå et langt, mørke-brunt, glansfullt, tykt hår som jeg er kjempe stolt av :sjarmor: Med litt mørke-røde striper i.

Jeg er gyllenbrun i huden (litt latino farget).

Korte oppflisete negler som jeg biter uansett :o

Leppene mine er normale vil jeg si?

Og formen er M.

Ja. hva mer er det egentlig å si om det ytre?

Hadde vert litt morsomt å høre hvordan folk er inni seg selv!

-Predeline 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet til Lisa-Beth likner Marisa Tomei.

Ellers skulle jeg bare skrive at jeg elsker hår på brystet! Det er så mandig! Mmmm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes personlig hår på brystet er litt turn off da, men hver sin smak.... 8) Kanskje jeg begynner å like det med årene.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hår og øyne som bildet.

er 174 cm over jordsmonnet.

veier 65-68kg i følge newtons regler.

er en str M.

har ganske små bryster.

kroppen bærer jeg stolt,men den bærer preg av at eieren er en livsnyter.:)

OG som KEVIN så vakkert sa: Den er ikke like tykk som den er kort! :kul:

MVH Spying

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var en tråd her på Kg for noen mnd. siden; -Hva er det beste/dårligste komplementet du har fått? Mitt dårligste var: -Du ser akkurat ut som hun filmstjerna- bare litt styggere!

Lisa-Beth

"as close as you can get"

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm..

ca 1.78 høy,laange ben.

slank(og jeg kan spise som en hest)

Langt mørkt hår

Mørke brune øyne(folk sier de blir svarte når jeg er sint :ler: )

Også små pupper da..får vel bare leve med det

:-?

Sånn sett er vel puppene til venstre her en ønsketenkning,hehe.

Noe komplekser skal man ha dessverre :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missuganda sier :"Dette er nok er typisk useriøst og teit innlegg, men who cares det er jo helg nå"

Jajamennsann. Hvis du synes innlegget er så teit og useriøst, hvorfor gidder du å svare ? Du kunne like godt latt vær.

Jeg er

160 cm høy.

Vekten er opp og ned og litt for mye til tider.

Har rødgblondt langt hår og grønnblå øyne.

Hadde pannelugg rett ned og hestehale a la 50`s retro skolepike for en liten tid siden, men luggen spares og vil helst ha en mer nøytral lengde på hele håret. (angrer litt nå....) Men kan jo alltids klippe meg igjen.

Hadde en periode som blond,- synes det var kjempefint, men håret var i en laber tilstand og var tørt og slitt.

Er naturlig (litt for) blek og har svake fregner på armene.

Liker den klassiske "ung dame"- stilen og går kanskje mer etter smak og behag enn det praktiske (les : høyere heler enn jeg kanskje burde ?)

Liker klassiske sko, bukser, halvlange kåper og trenchcoats.

+ Burberry-lookalike stilen. Dog dette varierer med årstidene. Blir litt mer "sporty" ( :hoho: ) og subbete om sommern.

Klem , Kattepus :D

NB : Ice White ,- glad du føler deg så bra fortida :D Det fortjener du! Det varmer meg å høre at du stråler mer enn du har gjort. Len deg tilbake og nyt det :D Ting årnær sæ vettu :)

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

174 høy, 68 kg godt fordelt over hofter og andre kvinneformer, (ikke fullt så store pupper, men de kommer seg de og!!)

Kort, lys blond hår (ihvertfall nå på sommern, ellers er det vel mer mellomblond)

grønn-grå-blå(kommer litt an på lyset og hva jeg har på meg) øyne med spetter/prikker av gult og brunt... "sump/kloakk" er vel beste sammenligning har jeg engang funnet ut...

lange øyevipper og smilehull!

kun en tatovering en så lenge, vil gjerne ha fler!

Lys hud og masssssssssse føflekker!! Morsomt for barna, tegn fra prikk til prikk, hva dukker opp? ALINE!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dr. ian

Tja?

188 høy, hjernen altfor langt over bakken, badevekt har jeg ikke men den var sånn ca. 83kg i 1995 engang, hår på brystet (OG hodet), ubestemmelig musegrå farge som er penest så kort som mulig, tole, tole blå øyne som er litt blodskutte av all data'n (men, med masse glimt i :blunke: ), ingen tatoveringer, ingen piercinger, ingen briller, ingen smilehull i knærne eller på tærne.

Generelt sett ikke så mye å skrive hjem om :ler:

dorian - i stikkords-form

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rødt hår som jeg alltid lager musefletter av, jeg har fregner, er ganske liten men helt usannsynlig sterk (kan faktisk løfte en hest!), jeg har knestrømper i forskjellige farger, pleier å bruke altfor store sorte herresko og så er jeg skikkelig rik (har en diger sort skipssekk med gullpenger!) :D

Mitt alter ego: Høy, tynn pingle med kort mørkt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg er 162 cm høy, veier 53 kg. Er slank,flat mage, medium pupper, ganske fornøyd egentlig (stort sett iallefall)

Halvlangt hår med pannelugg (for tida farga mørkt med nyanse av kobberrød/lilla)

Har blågrå øyne.

37 i sko.....Er vel snart str M (selv om jeg ikke liker å innrømme det, trivdes best med bokstaven S), selv om det ser bedre ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, skal vi se...

1.92 høy.

Ikke så tung.

Fire stødige ben.

Stor å holde rundt.

Pels på maven.

To snille øyne på en bred panne.

Noen føflekker.

En hale-snutt.

... glemt noe nå? Nei, det skulle være det hele.

Tøys fra Elefanten (som flytter til Stockholm et halvår, men fortsatt håper på å kunne følge med litt her på KG :)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...