Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cruella

Er litt nysgjerrig på hvordan dere ser ut. :lol:

Mener ikke tykk/tynn osv.

Mer hårfarge/lengde, øyenfarge etc.

Sikkert ikke verdens smarteste tråd, men bare for gøy... :P

Lisa-Beth

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dette har vært oppe før, men da fikk jeg ikke somlet meg til å bli med, derfor vil jeg være førstemann denne gang!

Jeg er liten (160, str. small) og mørk (mørkt halvlangt hår (på vei ut fra kort) og brune øyne).

Tja, har litt stor nese, men like den, for det er jo karakteren i fjeset mitt, fyldige lepper og litt bambiøyne. Noen dager veldig pen, andre dager veldig stygg. Hehe, vant til det.

Glad i litt rocka klær. Og blåfarger.

Snart har jeg stooooor mage også :wink:

Neeeei, jeg rakk ikke å være først jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Glemte meg selv!

Er egentlig mørk, nå med blonde/gyldne striper, skulderlangt hår, lik lengde, glatt. Brune øyne. 164 cm høy.

Lisa-Beth

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 år, 167 cm høy og str Medium (65 kg ca).

Brunt, tykt langt hår med masse naturlig fall og en liten pannelugg (tenk Ronja Røverdatter)

Veldig mørke øyne

Stort sett blid og smilende 8)

Og magen min er voksende, er gravid i uke 15 :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,62 (og en halv!) og veier ca 55 kg, vipper som regel rundt der.

Jeg har blondt hår som jeg holder på å spare, nå er det litt nedenfor skuldrene. Øyenene mine varierer mellom grønt, grått og blått - kommer an på lyset.

Bruker stort sett str 36/small i bukser/skjørt, og 34/XS i gensere/topper++

Skulle gjerne hatt litt mindre lår og rompe, og litt mer pupper (hehe, vis meg den jenta som er 100% fornøyd med seg selv...!), men stort sett trives jeg med den jeg er. Har jo kjæreste, så heeeelt gæærn kan jeg vel umulig være. :ler:

Og hvis det virkelig har noen interesse for noen, så har jeg ganske små hender og føtter (37 i sko).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

størrelse medium, 165 høy, blå øyne, for tiden langt mellomblondt hår, 2 tatoveringer og... jepp, thats it!

Og størrelse 38 i sko, hvis det sier noe om meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Dette er nok er typisk useriøst og teit innlegg, men who cares det er jo helg nå.

vel, har har brunt langt hår og grønne øye. Fyldige lepper og rett nese :lol:

passe høy og passe lav, passe small og passe brei :P

passe morderne og passe umoderne 8)

og store pupper :oops: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge meg på jeg også da

159 høy..eller lav... :roll:

langt hår..lyst med noen striper

blå øyne

størrelse S..og M..kommer litt an på hvor jeg finner klær det.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Er 1.58 eller deromkring høy, veier 50 kilo... Har blå øyne, mørkerødbrunt (farget) hår, passe nese og munn. Det de fleste legger merke til er nok øynene ja... Sånn ellers bruker jeg str. 34/36 og har små føtter (35). Dett var dett... Lite på utsiden, mye på innsiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm.... må nesten se meg selv i speilet her.... ;-)

1.80/70..... blå/grå øyne.... mørk blond.... kort/mellomlangt hår.... heeeey, jeg er gutt.... Pleier å ha 1-2-dagers skjegg.... hår på brystet har jeg og, selvom mange av dere jentene ikke liker det.... men det er jo ikke noen kontaktannonse eller noe slikt da.... dessuten så er den kort, men den er tynn..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.83 på strømpelesten

Slank, store pupper, lange ben

Lyst hår, blå/grå øyne

(Bare) 2 tatoveringer

(Egentlig er jeg dritlekker nå, en fredagskveld etter 2-3 glass vin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤_Fairytale_¤

Har for tiden et mye mer smilende ansikt, og kan for første gang våkne opp om morningen og ikke grue meg til dilemmaet "spise/ikke spise". Det er vanskelig, men får så utrolig mye støtte, og da ser jeg automatisk mye bedre ut. Hele ansiktet mitt lyser visst opp (ifølge venner), for første gang på kanskje to år. Men, her kommer en kort beskrivelse...

Har langt og tynt hår med en svart hårfarge (naturlig). Det er egentlig ganske fint, men det har blitt så tynt og jeg røyter så fælt. Noe forjævlig og. :evil:

Har grønne øyne, som ofte lyser opp og glitrer når jeg ler (noe som skjer oftere og oftere for tiden).

Har piercing i øyenbrynet, nesa og navlen. Typen digger de, og det samme gjør jeg. Ser så stilish ut! :blunke:

(Vurderer forresten også å ta en tatovering der ryggen slutter og stumpen begynner.)

Har korte, tynne hender/fingre og bittesmå og yndige ben (størrelse 36-37).

Er 155-158 cm og vokser dessverre ikke mer, men så lenge ikke typen klager, klager ikke jeg. (men kler det selvfølgelig med stiiiil :blunke:)

Har ikke spesielt store pupper. Egentlig veldig, veldig små, men det kommer seg nok (forhåpentligvis).

Personligheten min avspeiler seg nok sikkert litt i utseendet. Intelligent, dominerende, ondskapsfull, morsom, ærlig, til å stole på og VELDIG sta. Og veldig livlig når det kommer til stykket!

Noe mer kan jeg ikke komme på...

Jo, nesa mi er for stor :ler:

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 157 høy, veier 47 kg (bruker str. 34 og xs-s) og små hender og føtter (36 i sko). Har laangt svart/lilla hår (glatt m. litt fall) og en lang pannelugg (må klippes, ser jævlig ut). Så har jeg store, grønne øyne, alltid mye sminke, er veldig blek, passelig stor nese og munn. Piercing i navlen, hull i ørene, går alltid med smykke, ringer, høyhælte sko og veske (det er et must). Der har dere meg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...