AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #21 Skrevet 28. april 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: jeg har lagt merke til at på tinder så kan jeg se om den jeg macha med har lest meldingen å mesteparten av tiden så har de ikke lest meldingen. jeg sender altid først jeg sender som regel "hei". det er en del damer som nekter å svare på det de mener det er kjedelig, men til mitt forsvar så er det en annen dating app som heter bumble å der er jentene tvunget til å sende første melding, men ironien med dette er at de klager altid på men som skriver hei som en første melding men når de er tvunget til å sende den første meldingen så skriver de altid "hei". litt av en dobell standar ikke sant Anonymkode: 9c8c9...e23 Jeg sender ofte første melding på Tinder, jeg skriver alltid noe mer enn bare «hei». Orker faktisk ikke slike samtaler. Om fyren begynner med «hei» så har jeg noen ganger, enkelt og greit, skrevet «hei» tilbake. Men jeg har noen venninner som ikke selv skjønner hvorfor «hei» skal være noe problem, så det fungerer jo for noen. Før meg gjør det bare ikke det. Orker ikke være den som driver en hel samtale, og det må jeg som regel med de mennene som bare skriver «hei». Så jeg unngår slike matcher om jeg har andre valg. Anonymkode: 79582...cbf
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #22 Skrevet 29. april 2021 On 4/28/2021 at 2:35 PM, AnonymBruker said: Jeg var heldig, og fant en av de sjeldne mørke norske. Anonymkode: c4ebc...df0 Andregenerasjons innvandrer? Anonymkode: 10527...4ee
Ikaros2020 Skrevet 29. april 2021 #23 Skrevet 29. april 2021 Tinder altså! Mann her. Jeg opplever av og til at damer innleder en samtale, men som oftest er det jeg som gjør det. Jeg ser flere her skriver at menn sveiper alt og alle til høyre - det tror jeg ikke stemmer. Det stemmer i alle fall ikke for meg, og ikke for de mennene jeg kjenner og har diskutert dette med. Jeg pleier også å starte samtaler med et enkelt "Hei", fordi det føles naturlig. Det er jo sånn vi gjør det i virkeligheten, er det ikke? Vi sier hei med et smil, også glir det over i en samtale deretter. Hvis noen ikke vil svare meg bare fordi jeg kun sa "hei" i første setning så er det såpass overfladisk og teit at da er jeg ikke interessert uansett. Ærlig talt! Ellers er det som andre har påpekt her: Mangel på svar kan være feilsveip, eller at man allerede prater med for mange og ikke har mentalt overskudd til nye samtaler. Men ettersom andre samtaler dabber av, eller man møter noen en gang og det ikke blir noe mer, så kan det jo være interessant å finne frem til "gamle" matcher og ta kontakt. Det betyr ikke at de ikke er like bra, eller noe slags andrevalg, det betyr bare at det er mange mennesker på Tinder og det er grenser for hvor mye oppmerksomhet man har å gi. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #24 Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Andregenerasjons innvandrer? Anonymkode: 10527...4ee Et par hundre år tilbake Anonymkode: c4ebc...df0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #25 Skrevet 30. april 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Et par hundre år tilbake Anonymkode: c4ebc...df0 Fra vestlandet og oppover han da. Det var et portugusisk skip som gikk på grunn for hundrevis av år siden. Mange har det genet langs kysten oppover. To av mine kompiser bl.a, og de er norsk så langt bak det går an å finne ut... Anonymkode: 8ee91...67a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #26 Skrevet 30. april 2021 17 hours ago, Ikaros2020 said: Hvis noen ikke vil svare meg bare fordi jeg kun sa "hei" i første setning så er det såpass overfladisk og teit at da er jeg ikke interessert uansett. Ærlig talt! Overfladisk er det vel strengt tatt ikke, tenker jeg i alle fall. Synes stort sett det er en dårlig måte å starte på, og at slike samtaler oftest dør ut. Så anbefaler ikke det som start altså. Det betyr ikke at jeg aldri svarer på slikt, men har så dårlige erfaringer med det at jeg ofte bare dropper det nå. I virkeligheten fungerer et «hei» på en helt annen måte siden man faktisk ser hverandre og har hverandres kroppsspråk. Og jeg vet at både kvinner og menn kan være like dårlige på å holde en samtale i live, det er helt klart! Anonymkode: 79582...cbf
Gjest TheCatLady Skrevet 30. april 2021 #27 Skrevet 30. april 2021 Jeg har ikke noe imot 'hei' som en start på en samtale sånn egentlig, men da bør man kunne følge opp med noe mer når hun (eller han for den saks skyld) svarer. Jeg har i likhet med flere dårlige erfaringer med det. Der jeg må ha intervju med han og han svarer kort uten å spørre om noe tilbake. Noen ganger svarer jeg bare 'hei' tilbake for å se om han følger opp samtalen videre og at det ikke legges over på bare meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå