AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Hei, jenter! Lurer på om det er flere enn bare meg som synes at det er litt for sjeldent at gutta man matcher med på tinder starter en samtale? Av de samtalene jeg har hatt på tinder, er det nok jeg som har startet de fleste. Lurer på om jeg burde endre noe i profilen min? Har et par vanlige bilder av meg og et par bilder på tur. I tillegg har jeg en kort bio som er veldig enkel å bruke til å starte en samtale. Har lest at mange gutter sveiper høyre på alt og alle, uten at det betyr at de er interessert. Men samtidig så har alle samtalene jeg har startet endt med date, så da har de jo ikke vært uinteresserte heller. Anonymkode: 56d04...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 Reality check: Akkurat samme respons fra damer på Tinder. Jeg er mann og har måtte starte alle samtalene mine. Ingen har sendt meg melding først. Så hvis du vil ha kontakt, ta kontakt. Grunnen til at menn stort sett sveiper ja til alt er fordi de øker sjangsen for at vi får match. Anonymkode: b864e...bb4 4
Leri Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 Haha, jente23 her. Jeg opplever det også sånn! Jeg starter de aller fleste samtaler, det er en sjeldenhet at gutta tsrater, blir imponert hver gang xD Men jeg tenker at det ikke hjelper å ergre seg over at andre ikke tar kontakt når man kan gjøre det selv 3
mm456 Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 Jeg har aldri startet en samtale med noen, og det er egentlig fordi jeg er litt pysete. Jeg får endel meldinger, og kan være litt dårlig til å svare også, hvis det bare er sånn «Hei, skjer?»-meldinger. Sikkert mange som slutter å sende meldinger etter hvert fordi de er vandt med at mange jenter ikke svarer uansett.
Charlene87 Skrevet 17. januar 2019 #5 Skrevet 17. januar 2019 sier ikke hei, fordi jeg er sjenert, må virkelig kvinne meg opp skikkelig for å kunne klare det, pluss at jeg liker å bli jaktet på
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #6 Skrevet 18. januar 2019 M28 Grunner til at jeg ikke skriver først; 1. Sveipet høyre ved en feil (eller var full) - Er likevel hyggelig når de tar kontakt, men ender ikke med date. 2. Du er utenfor topp 20% av matcher - "Jokeren", går gjennom profilen en gang til og avtaler date. Kan bli positivt overrasket. 3. Jeg prater allerede med for mange - Tar her kontakt når det er avsluttet med ei annen, derav kan det ofte komme sent. 4. Har sveipet for så å legge vekk appen i noen uker - Kommer da tilbake til nye matcher og noen ventende samtaler. Anonymkode: 6dfff...05e 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #7 Skrevet 18. januar 2019 Jeg er en mann på 35 som forventer at kvinnene skal ta kontakt. Tar de ikke kontakt, er de heller ikke interessert nok. Det er også alltid stort sett jeg som tar initiativ til første date, og lar kvinnene ta initiativ til de neste. Anonymkode: a7db7...cfe 1
Katten.2.0 Skrevet 18. januar 2019 #8 Skrevet 18. januar 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: M28 Grunner til at jeg ikke skriver først; 1. Sveipet høyre ved en feil (eller var full) - Er likevel hyggelig når de tar kontakt, men ender ikke med date. 2. Du er utenfor topp 20% av matcher - "Jokeren", går gjennom profilen en gang til og avtaler date. Kan bli positivt overrasket. 3. Jeg prater allerede med for mange - Tar her kontakt når det er avsluttet med ei annen, derav kan det ofte komme sent. 4. Har sveipet for så å legge vekk appen i noen uker - Kommer da tilbake til nye matcher og noen ventende samtaler. Anonymkode: 6dfff...05e Dette var relativt spot on. Grovsveiper til høyre på ca 30% av jenter, tar kontakt med 30% av matchene, av dem er det kanskje 30% igjen som jeg tar videre/også er interessert i meg.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #9 Skrevet 19. januar 2019 På tinder er det masse mørke menn som prøver å stjele norske blondiner. Hvor mange mørke kvinner er det lurer jeg på. Ikke mange, nesten ingen. Muslimer tror det er greit å ta kvinner uten å gi en dritt tilbake. Anonymkode: 03844...5b6 1
Ramona Skrevet 20. januar 2019 #10 Skrevet 20. januar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: På tinder er det masse mørke menn som prøver å stjele norske blondiner. Hvor mange mørke kvinner er det lurer jeg på. Ikke mange, nesten ingen. Muslimer tror det er greit å ta kvinner uten å gi en dritt tilbake. Anonymkode: 03844...5b6 Kokko kokko 4
Gent82 Skrevet 20. januar 2019 #11 Skrevet 20. januar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: På tinder er det masse mørke menn som prøver å stjele norske blondiner. Hvor mange mørke kvinner er det lurer jeg på. Ikke mange, nesten ingen. Muslimer tror det er greit å ta kvinner uten å gi en dritt tilbake. Anonymkode: 03844...5b6 Det er så sant, det er ikke rettferdig at de bare forsyner seg uten å dele tilbake 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #12 Skrevet 20. januar 2019 Jeg har det samme inntrykket. Så godt som ingen menn gidder å starte en samtale. Relativt irriterende, men kan starte samtale selv hvis jeg er interessert nok. Men mange ganger gidder de ikke svare engang, og da får du liksom litt avsmak og får mindre lyst til å ta initiativ hele tiden Anonymkode: fdcb4...5d9 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #13 Skrevet 20. januar 2019 Jeg har sveipet til høyre på relativt få menn, men får de match på de jeg sveiper på. Av 10 matcher har kanskje 6-7 skrevet, og av disse 5 invitert på date. Nå har jeg funnet en jeg uansett vil satse på. Et par av de som skrev har vært trege til å be på date, så jeg har nå skrevet tilbake at jeg har truffet noen og det blir feil å treffe flere. Skriver aldri først. (Kvinne, 27). Anonymkode: 3da8c...b44
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #14 Skrevet 28. april 2021 jeg har lagt merke til at på tinder så kan jeg se om den jeg macha med har lest meldingen å mesteparten av tiden så har de ikke lest meldingen. jeg sender altid først jeg sender som regel "hei". det er en del damer som nekter å svare på det de mener det er kjedelig, men til mitt forsvar så er det en annen dating app som heter bumble å der er jentene tvunget til å sende første melding, men ironien med dette er at de klager altid på men som skriver hei som en første melding men når de er tvunget til å sende den første meldingen så skriver de altid "hei". litt av en dobell standar ikke sant Anonymkode: 9c8c9...e23 1
Gjest TheCatLady Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): jeg har lagt merke til at på tinder så kan jeg se om den jeg macha med har lest meldingen å mesteparten av tiden så har de ikke lest meldingen. jeg sender altid først jeg sender som regel "hei". det er en del damer som nekter å svare på det de mener det er kjedelig, men til mitt forsvar så er det en annen dating app som heter bumble å der er jentene tvunget til å sende første melding, men ironien med dette er at de klager altid på men som skriver hei som en første melding men når de er tvunget til å sende den første meldingen så skriver de altid "hei". litt av en dobell standar ikke sant Anonymkode: 9c8c9...e23 Ikke nødvendigvis. Hvordan vet du at det er samme type kvinner som klager på at de synes 'hei' er kjedelig er de samme som skriver 'hei' selv på bumble? Premisset ditt er basert på at alle kvinner er like og mener det samme, men slik er det jo ikke nødvendigvis.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 Tinder har jo sluppet statistikk på dette, tror det var noe slik som at 80% av gangene er det menn som sender første melding. Anonymkode: 4d1dd...2b7
Gjest TheCatLady Skrevet 28. april 2021 #17 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tinder har jo sluppet statistikk på dette, tror det var noe slik som at 80% av gangene er det menn som sender første melding. Anonymkode: 4d1dd...2b7 Det er jo ikke spesielt overraskende.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #18 Skrevet 28. april 2021 37 minutter siden, TheCatLady said: 42 minutter siden, AnonymBruker said: Tinder har jo sluppet statistikk på dette, tror det var noe slik som at 80% av gangene er det menn som sender første melding. Anonymkode: 4d1dd...2b7 Det er jo ikke spesielt overraskende. Det er overhodet ikke overraskende. Men det er tydeligvis overraskende for ts og enkelte andre i denne tråden: On 1/17/2019 at 6:04 PM, AnonymBruker said: Lurer på om det er flere enn bare meg som synes at det er litt for sjeldent at gutta man matcher med på tinder starter en samtale? Anonymkode: 4d1dd...2b7
Gjest TheCatLady Skrevet 28. april 2021 #19 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er overhodet ikke overraskende. Men det er tydeligvis overraskende for ts og enkelte andre i denne tråden: Anonymkode: 4d1dd...2b7 Tja, på individnivå så kan det oppleves slik. En statistikk viser bare tendensen, men for enkelte kan det være slik at få tar kontakt. Jeg kan jo også si at jeg synes at det ofte var sånn at menn ikke tok kontakt og det er ikke det samme som at en statistikk viser at menn er de som oftest tar kontakt på Tinder.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #20 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (På 19.1.2019 den 16.50): På tinder er det masse mørke menn som prøver å stjele norske blondiner. Hvor mange mørke kvinner er det lurer jeg på. Ikke mange, nesten ingen. Muslimer tror det er greit å ta kvinner uten å gi en dritt tilbake. Anonymkode: 03844...5b6 Jeg var heldig, og fant en av de sjeldne mørke norske. Anonymkode: c4ebc...df0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå