Gå til innhold

Hvilken Magic Wand er best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så mange forskjellige at jeg ikke vet hvilken jeg skal kjøpe!

Noen anbefalinger?

 

Anonymkode: 7b3a2...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Originalen. Hitachi magic wand. 

På andreplass er fairy mini. Den koster under hundrelappen på Aliexpress. 

Anonymkode: ee462...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, var faktisk de to jeg vurderte mest! Men jeg prøvde nettopp et vanlig massasjeapparat og jeg ble egentlig bare sliten på klitten, selv om jeg fikk orgasme. Ble mer mekanisk enn skikkelig tent. Så nå ble jeg litt usikker. Den vibratoren jeg har er for svak. Sukk! Må jeg virkelig bruke tusenvis av kroner for å teste mange og finne en som passer? Jeg burde kanskje bare holde meg til dusjen, den funker :P

Jeg klarer ikke få orgasme med en mann, men velger en mann for sex tusen ganger over en vibrator! Jeg vurderer å gi opp onani og bare holde meg med en elsker... Men det er jo så praktisk å klare seg selv! Hmmm!

Jeg er patetisk! 🤣

 

Anonymkode: 7b3a2...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og dama har hver vår. Så det går fint å bruke med en partner. 

Ofte starter vi sammen og har konkurranse om hvem som kommer først. 

Så med disse er det orgasmegaranti for hun og han. Blir det for intenst. Kan du bare vibrere utenpå klærne. 

Anonymkode: ee462...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sverger til Doxy, den er helt rå!
Fairy har jeg bare prøvd den vanlige (ikke mini) og likte den absolutt.

Syntes kanskje doxy har litt mer rumle-rumle kraftige, dype vibrasjoner som jeg ikke blir like nummen av, men det er kanskje bare meg?

Den orginale magic wand vibratoren har jeg ikke prøvd, siden den fortsatt ikke finnes i en Europeisk modell.... Den som selges som "european magic wand" har INGENTING med den originale å gjøre.... det er en ren kopi som tilogmed har kopiert fargene.
Ike dermed sagt at den er dårlig, men jeg er prinsipielt motstander av produkter som forsøker å utgi seg for å være noe annet enn det faktisk er.
Og european magic wand er det mange som tror er identisk med magic wand... da er det lureri og det syntes jeg altså ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kjøpe en omformer det fra 230v til 110v. Koster under 50-lappen på ebay. 

Anonymkode: ee462...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lelo Magic Wand Large. Hele underlivet hennes vibrerer noe som klart er rått for henne og bra for meg. Egentlig greit at hun bruker den da en må være forsiktig selv på grunn av størrelsen. 

Egentlig ganske bra for vår det da hun kommer kraftigere og kraftigere utover i samleiet. 

Når hun bruker vibratoren kan jo jeg fokusere på hele henne, noe som tydeligvis gjør at hun slapper mer av, og med der mye lettere får orgasmer.  

Hun beskriver å få 3 ulike varianter, og kombinasjon av dem. Det er fantastisk å se den du er glad i nyte livet, nesten som i transe. 

Anonymkode: 2c66f...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...