AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Del Skrevet 16. januar 2019 Jeg vet at dette kommer til å høres tåpelig ut. Jeg er veldig interessert i en utenlandsk mann nå. Det eneste jeg tenker mye på, er det at hvite mennesker med blondt hår og blå øyne kommer til å bli utryddet med årene. Siden jeg er hvit med naturlig veldig lyst hår + blå øyne, føler jeg et slags ansvar for å produsere barn med de samme kvalitetene (altså finne en blond mann). Jeg vil liksom ikke svikte mitt eget land. Hva tenker dere? Anonymkode: a591b...2a5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Del Skrevet 16. januar 2019 Utryddet??? Anonymkode: 9fdce...195 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Del Skrevet 16. januar 2019 Troll Anonymkode: 55375...6a8 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Del Skrevet 16. januar 2019 Ikke tenk på det, om mennesker med blå øyne osv dør ut, er vi isåfall døde for lengst. Har du forresten sett noen fra Syria som har helt blå øyne og blondt hår? Det er utrolig mange. Spesielt fenomen.. Men serr ikke bry deg. Hvor viktig er det egentlig sånn til syvende og sist at en andel av jordas befolkning ser ut på en spesiell måte? Anonymkode: a751e...04f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stenalina Skrevet 16. januar 2019 #5 Del Skrevet 16. januar 2019 Jeg håper dette er kødd? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Del Skrevet 16. januar 2019 Det er en god tanke, for blonde mennesker med blå øyne kommer sakte, men sikkert, til å bli utryddet med tiden, jo mer multikulturelle vi blir og jo mer vi blander oss rundt om i verden. Om det hjelper så mye å prøve å bevare disse genetiske trekkene er en annen sak, det vil etterhvert bli en fånyttes kamp. Anonymkode: 4f58f...bb8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #7 Del Skrevet 16. januar 2019 Nei, dette er ikke kødd. Jeg er helt seriøs. Føler jeg har et ansvar for landet mitt, og ikke burde blande ut genene, siden jeg er 100% norsk og er stolt av det Anonymkode: a591b...2a5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #8 Del Skrevet 16. januar 2019 Blodt er strengt tatt ikke fint. Få barn med fyren du. Jeg har gitt blå øyne til to barn til tross for at 70% av nærmeste genetisk familie har brunt. Blått er like dominant som brunt. Anonymkode: 5f586...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #9 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blodt er strengt tatt ikke fint. Få barn med fyren du. Jeg har gitt blå øyne til to barn til tross for at 70% av nærmeste genetisk familie har brunt. Blått er like dominant som brunt. Anonymkode: 5f586...d09 Jeg synes naturlig blondt hår er helt nydelig. Synes så klart også at andre hårfarger er fint, men blondt og rødt er da ganske mye mer sjeldent. Er jo en kjent sak at mange rødhårede kun vil ha barn med andre rødhårede for å bevare genene Anonymkode: a591b...2a5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #10 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Blodt er strengt tatt ikke fint. Få barn med fyren du. Jeg har gitt blå øyne til to barn til tross for at 70% av nærmeste genetisk familie har brunt. Blått er like dominant som brunt. Anonymkode: 5f586...d09 Er det vel ikke, dette lærte vi allerede på grunnskolen. Anonymkode: 4f58f...bb8 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #11 Del Skrevet 16. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dette er ikke kødd. Jeg er helt seriøs. Føler jeg har et ansvar for landet mitt, og ikke burde blande ut genene, siden jeg er 100% norsk og er stolt av det Anonymkode: a591b...2a5 Jeg er enig med deg Anonymkode: 54c0f...417 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #12 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med deg Anonymkode: 54c0f...417 Problemet er at jeg ikke finner noen norske menn som er like fantastiske som han.. Norske menn drikker hver helg, ligger rundt, klarer ikke binde seg osv.. Jeg vil helst ha en mann som ikke drikker, som ikke har sex før meg, som er interessert i å gifte seg ganske tidlig osv. Anonymkode: a591b...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #13 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes naturlig blondt hår er helt nydelig. Synes så klart også at andre hårfarger er fint, men blondt og rødt er da ganske mye mer sjeldent. Er jo en kjent sak at mange rødhårede kun vil ha barn med andre rødhårede for å bevare genene Anonymkode: a591b...2a5 Sjeldent og fint er to vidt forskjellige ting for min del. Jeg har en brunsvart hår med rødt skjer i. Alle tror jeg har farget håret og jeg kan stolt si at denne fargen trolig dør med meg. Anonymkode: 5f586...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 007_008_007 Skrevet 16. januar 2019 #14 Del Skrevet 16. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at dette kommer til å høres tåpelig ut. Jeg er veldig interessert i en utenlandsk mann nå. Det eneste jeg tenker mye på, er det at hvite mennesker med blondt hår og blå øyne kommer til å bli utryddet med årene. Siden jeg er hvit med naturlig veldig lyst hår + blå øyne, føler jeg et slags ansvar for å produsere barn med de samme kvalitetene (altså finne en blond mann). Jeg vil liksom ikke svikte mitt eget land. Hva tenker dere? Anonymkode: a591b...2a5 Resett + Document.no propaganda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #15 Del Skrevet 16. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dette er ikke kødd. Jeg er helt seriøs. Føler jeg har et ansvar for landet mitt, og ikke burde blande ut genene, siden jeg er 100% norsk og er stolt av det Anonymkode: a591b...2a5 Det er ingen i norge som er 100% norsk, og blond og blåøyd er ikke et kriterium for å beviselig være 100% norsk. For en uvitende ide. Kanskje du ikke burde videreprodusere slik dumskap. Anonymkode: 078d6...fca 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #16 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sjeldent og fint er to vidt forskjellige ting for min del. Jeg har en brunsvart hår med rødt skjer i. Alle tror jeg har farget håret og jeg kan stolt si at denne fargen trolig dør med meg. Anonymkode: 5f586...d09 Brunsvart hår med rødt i er da ganske vanlig. Jeg synes blondt hår er fint, men det er tross alt ikke poenget hva som er fint i dine øyne, heller. 2 minutter siden, 007_008_007 skrev: Resett + Document.no propaganda. Det har jeg aldri hørt om. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen i norge som er 100% norsk, og blond og blåøyd er ikke et kriterium for å beviselig være 100% norsk. For en uvitende ide. Kanskje du ikke burde videreprodusere slik dumskap. Anonymkode: 078d6...fca Du skjønner hva jeg mener. Forfedrene mine langt bak har bodd og levd i Norge. Jeg er så norsk som det blir. Jeg vet at blond og blåøyd ikke er et kriterium. Anonymkode: a591b...2a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #17 Del Skrevet 16. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vel ikke, dette lærte vi allerede på grunnskolen. Anonymkode: 4f58f...bb8 Det du lærte på grunnskolen er feil. Det handler om hvor ofte hver farge er representert i genetisk slektskap. Vi trodde brun var dominant, men faktum er at brun dominerer de fleste genetiske slektskap. Jeg har gitt blått to ganger mot alle odds. Brunt avler ikke nødvedigvis brunt. Det er sjanse-matematikk Anonymkode: 5f586...d09 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stenalina Skrevet 16. januar 2019 #18 Del Skrevet 16. januar 2019 Siden du spurte hva "vi" tenker, så kan jeg iallfall svare for meg selv: Jeg synes dette er en ekkel tanke, det å basere hvem man skal få barn med på hvilken etnisitet de har. Jeg syns ingen "burde" få barn med hensyn til noen som helst spesifikk hudfarge i utgangspunktet, og det er et ganske spesielt utsagn av deg det der med å "svikte landet ditt" og at du føler en slags plikt til å få "hvite barn". Utrolig merkelig ting å henge seg opp i. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #19 Del Skrevet 16. januar 2019 Kødder du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #20 Del Skrevet 16. januar 2019 Just now, AnonymBruker said: Det er ingen i norge som er 100% norsk, og blond og blåøyd er ikke et kriterium for å beviselig være 100% norsk. For en uvitende ide. Kanskje du ikke burde videreprodusere slik dumskap. Anonymkode: 078d6...fca Jeg har tatt genetisk opphavstest, og resultatet var at jeg var 98.3% skandinavisk, og 1.7% baltisk. Så joda, jeg er ikke 100% norsk/skandinavisk, men det er jammen ikke langt unna. Blond og blåøyd er jeg tilfeldigvis også, men du har rett i at man ikke trenger være dette for å være vaskeekte skandinav. Anonymkode: 4f58f...bb8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå