Gå til innhold

Du som har en elsker(inne) men ikke har planer om å forlate partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva svarte du egentlig da hun sa det, sånn mer eller mindre ordrett første setningen din etter hun sa hun elsket deg?

Temmelig ordrett gjengitt: «Du kan ikke si slik til meg!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt umulig å si..Det kommer jo an på hvor han er i prosessen i sitt liv, med kona. Hvor sterke følelsene er ovenfor deg. 

Anonymkode: 99d8d...cb8

Sant det. Jeg er vel ikke ute etter fasiten akkurat, men interessert i forskjellige erfaringer.. Erfaringen om at man bare er en av tre tømmestasjoner er jo forsåvidt også en legitim erfaring da, selv om den ikke stemmer overens med akkurat min situasjon.  

5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Temmelig ordrett gjengitt: «Du kan ikke si slik til meg!»

Oi, den har jeg faktisk hørt selv også. Og sagt selv! Og jeg hører for meg han jeg tenker på si det :ler:

Det er vel kanskje akkurat den følelsen man får. Elskerforhold kan ha et element av at nå må vi holde alt ryddig her og late som det bare er sex og flørt og holde hverandre på i det minste noen centimeters avstand emosjonelt sett. Så tar den ene og bare bryter hele den stilltiende avtalen, den fabelaktige illusjonen om at man kunne være elskere brister helt, og man får et siste dytt selv over kanten som man har strevd sånn med å holde seg innenfor.  

Anonymkode: f4ed6...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

 tar den ene og bare bryter hele den stilltiende avtalen, den fabelaktige illusjonen om at man kunne være elskere brister helt, og man får et siste dytt selv over kanten som man har strevd sånn med å holde seg innenfor.  

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...