Gå til innhold

Glattbarbert i fellesdusj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, padawan skrev:

Han prøver å sjekke deg opp. 

Tor Kristian? Hadde uansett ikke sagt nei takk til sex med en deilig voksen mann på 62. Tenner ikke på gutter på min egen alder (de er så barnslige) så menn i 40-60 årene er de beste elskerne.

J,18.

Anonymkode: f3255...65e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir igrunnen f.... i hva andre gjør

Jeg liker og syns det er deilig å være helt glatt

glaner ikke på andre

for min del kan de være kjønnsløse

Jeg har MIN kuk og lever fint med den 

den virker ihvertfall...

 

M@ster

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Em11mily skrev:

Hahaha, kunne ikke sagt det bedre selv. Har selv tatt felles badstu og følt hvordan enkelte menn har stirra meg lang opp i livmoren, er ikke spesielt behagelig.

Uff! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Uff! 

stirra tilbake jeg...…..på "den"...……...skal si typen gikk fort,hahahah

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Em11mily skrev:

stirra tilbake jeg...…..på "den"...……...skal si typen gikk fort,hahahah

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg og tilsvar på dette er slettet etter brudd på denne regelen. 

 Kontaktannonser. Dette omfatter også oppfordring til kontakt av seksuell karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn".

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.1.2019 den 19.56, BMW 5-serie 535D skrev:

Det tenker du ikke på før det er en homse du dusjer med som begynner å stirre som faen, sikle og få ståpikk. 

 

Har samme erfaring selv.. Ekkelt.

Anonymkode: f3255...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser aldri på andre kvinner i garderoben. Har aldri hatt noe interesse for å studere andres underliv. Jeg er mest opptatt av meg selv der inne.

Anonymkode: 4ef13...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2019 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske det var fellesdusj i norge. 😍Tenner på tanken å stå der og se på alle deilige glattbarberte menn der inne. Kanskje blikket mitt hadde gitt dem ståpikk. ;) Tror nok jeg kunne pirret en del menn. (helst gifte menn. blir bare ekstra kåt på tanken.)

J,18.

Anonymkode: f3255...65e

 

På 17.1.2019 den 13.57, AnonymBruker skrev:

Tor Kristian? Hadde uansett ikke sagt nei takk til sex med en deilig voksen mann på 62. Tenner ikke på gutter på min egen alder (de er så barnslige) så menn i 40-60 årene er de beste elskerne.

J,18.

Anonymkode: f3255...65e

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har samme erfaring selv.. Ekkelt.

Anonymkode: f3255...65e

 

lol

Anonymkode: 4ef13...c61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/17/2019 at 8:51 AM, Paramount said:

Seksualiteten er ikke et personlig valg eller et kulturelt fenomen, den er ikke noe du lærer av kulturen, den er medfødt og vil alltid være der. Kulturen lærer hva som er riktig (seksuell) oppførsel, men seksualdriften blir ikke påvirket av det, lysten vil alltid ligge under overflaten. Kulturen lærer deg å håndtere den på en måte som er riktig i det samfunnet du lever i.

At menn ikke tror at kvinner i bukser gir økt sjanse for sex, kan jeg være enig i, men det betyr ikke at lysten er upåvirket av hva kvinner kler seg i. Så klart blir menn opphisset av kvinner i trange bukser, det er heller ikke et personlig valg. En kan tilvennes gjennom kulturen, slik at inntrykket dempes, men at lysten påvirkes er utvilsomt. Jeg blir opphisset av å se en naken kvinne, ingen kultur har lært meg at det er riktig, ingen kultur har heller påvirket min lyst til å ha sex med nakne kvinner. Felles dusj for kvinner og menn kunne fungert på samme måte som samfunnet ellers, som et teater hvor følelser skjules, men de fjernes aldri av kulturen.

Mye av det du skrever er så selvfølgelig at det virker som om du har missforstått noe. Selvfølgelig har mennesker en grunnleggende seksualitet som er uavhengig av kultur. Heterofile men vil selvfølgelig alltid være interessert i kvinner. Men kulturen påvirker hvilken situasjoner vi opplever som seksuelle og påvirke når vi blir tenkt og når vi reagerer negativt. En mann som kun er vant med å se kvinner i seksuelle sammenhenger vil få vekket sin seksualitet hvis han plutselig blir oppgitt av nakne damer. Han vil da kunne oppleve det som positivt pirrende hvis han liker damene eller negativt/skremmende hvis han ikke finner dammene attraktive eller han av f.eks. moralske grunner finner de seksuelt uinteressante. Han vil i situasjonen få sin seksualitet konfrontert og mat ta et valg, om ikke annet på det teoretiske planet. En naturistmann derimot kan ha en fullstendig likegyldig holdning til det og ikke en gang i teorien vurdere om han finner damene attraktive eller ikke.

Hvis du pleier å bli opphisset av å se nakne kvinner så har kulturen lært deg å forbinde nakne kvinner med sex, enten ved at du har hatt sex med de eller ved du har tilfredsstilt deg selv ved synet av de. Ser du mange nakne damer hver dag og erfarer at det ikke betyr økt sjanse for seksuell uttelling så vil det raskt miste den seksuelle pirringen og sterkere signal må til. 

Anonymkode: 4c566...66b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye av det du skrever er så selvfølgelig at det virker som om du har missforstått noe. Selvfølgelig har mennesker en grunnleggende seksualitet som er uavhengig av kultur. Heterofile men vil selvfølgelig alltid være interessert i kvinner. Men kulturen påvirker hvilken situasjoner vi opplever som seksuelle og påvirke når vi blir tenkt og når vi reagerer negativt. En mann som kun er vant med å se kvinner i seksuelle sammenhenger vil få vekket sin seksualitet hvis han plutselig blir oppgitt av nakne damer. Han vil da kunne oppleve det som positivt pirrende hvis han liker damene eller negativt/skremmende hvis han ikke finner dammene attraktive eller han av f.eks. moralske grunner finner de seksuelt uinteressante. Han vil i situasjonen få sin seksualitet konfrontert og mat ta et valg, om ikke annet på det teoretiske planet. En naturistmann derimot kan ha en fullstendig likegyldig holdning til det og ikke en gang i teorien vurdere om han finner damene attraktive eller ikke.

Hvis du pleier å bli opphisset av å se nakne kvinner så har kulturen lært deg å forbinde nakne kvinner med sex, enten ved at du har hatt sex med de eller ved du har tilfredsstilt deg selv ved synet av de. Ser du mange nakne damer hver dag og erfarer at det ikke betyr økt sjanse for seksuell uttelling så vil det raskt miste den seksuelle pirringen og sterkere signal må til. 

Anonymkode: 4c566...66b

Ok, slik er det altså; seksualiteten er for det første uavhengig av kultur, deretter er den avhengig av kulturen. Håper jeg ikke misforstår denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2019 den 20.21, BMW 5-serie 535D skrev:

Heslig? 😂😂 alle heterofile menn har det som drøm

Ikke alle.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glatt glatt og dusjer i fellesgarderoben, men har aldri tenkt over hva andre er🤔  Det er vell sikkert en god mix uten at jeg noen gang har hatt noen interesse av å kartlegge akkurat det.

Anonymkode: 36e00...c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Paramount said:

Ok, slik er det altså; seksualiteten er for det første uavhengig av kultur, deretter er den avhengig av kulturen. Håper jeg ikke misforstår denne gangen.

Det prøver nærmest å fremstille det som en selvmotsigelse så det er åpenbart at du ikke ønsker å forstå. Det er ikke slik at det må være det ene eller det endre. Det kan være begge deler eller mer korrekt litt av begge deler.

Selvfølgelig er det noe som er instinkt. Heterofile menn vil være interessert i kvinner selv om alle gikk i nikab. Samtidig er det slik at hvor lett man tenner og i hvilke situasjoner er avhengig av kultur. Er du vokst opp meg at kvinner ikke skal håndhilse på menn så vil man lettere bli opphisset de første gangene enn en mann som håndhilser på flere hundre av det motsatte kjønn hver dag. En mann som er vant med at kvinner kun kler seg i nikab blir selvfølgelig lettere opphisset av nakne kvinner på en strand enn en naturist som har sett mange tusen kvinner nakne gjennom mange år.

Du forteller selv at du lett blir opphisset av nakne kvinner. Det er selvfølgelig fordi du er lite vant med nakne kvinner i en ikke-seksuell situasjon. Tror du at du hadde blitt like lett opphisset hvis du hadde vokst opp i et naturistmiljø og sette nakne jenter og kvinner hele tiden fra du var barn? Eller hva hvis du var homoseksuell: Tror du at du hadde blitt kåt av å dusje sammen med de andre guttene etter gymtimen hver eneste gang opp gjennom skolen?

Anonymkode: 4c566...66b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg hadde sett litt på damene. 😍🤤 Men bare når de ikke ser at jeg ser. ;) 

Anonymkode: f3255...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Du prøver nærmest å fremstille det som en selvmotsigelse så det er åpenbart at du ikke ønsker å forstå. Det er ikke slik at det må være det ene eller det andre. Det kan være begge deler, eller mer korrekt litt av begge deler.

Selvfølgelig er det noe som er instinkt. Heterofile menn vil være interessert i kvinner selv om alle gikk i nikab. Samtidig er det slik at hvor lett man tenner, og i hvilke situasjoner, er avhengig av kultur. Er du vokst opp med at kvinner ikke håndhilser på menn så vil du som mann lettere bli opphisset enn en mann som håndhilser på flere hundre kvinner hver dag. En mann som er vant med at kvinner kun kler seg i nikab blir selvfølgelig lettere opphisset av nakne kvinner på en strand enn en naturist som har sett mange tusen kvinner nakne gjennom mange år.

Du forteller selv at du lett blir opphisset av nakne kvinner. Det er selvfølgelig fordi du er lite vant med nakne kvinner i en ikke-seksuell situasjon. Tror du at du hadde blitt like lett opphisset hvis du hadde vokst opp i et naturistmiljø og sett nakne jenter og kvinner hele tiden fra du var barn? Eller hva hvis du var homoseksuell: Tror du at du hadde pleid å bli kåt av å dusje sammen med de andre guttene etter gymmen i skolen?

Anonymkode: 4c566...66b

Så mange skrivefeil at jeg måtte rette denne.

Anonymkode: 4c566...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cum Control

Gidder ikke lese absolutt alt... Veksler mellom glatt og frisert der nede. Ser ikke helt vitsen med å bry seg om hva andre tenker om det. Hvis det tilfeldigvis er en homofil mann i fellesdusjen samtidig, så tipper jeg at han ikke får ståpikk av å se en normal slapp penis.

Jeg ser jo om de andre i dusjen har buskvekst, trimmet, glatt osv., men det er jo glemt i løpet av 3 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hva er egentlig problemet med å vise seg barbert i dusjen ? Selv er jeg alltid glattbarbert og om noen vil se på meg i felles dusjen så bryr det meg fint lite.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2019 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Står virkelig voksne folk og studerer andre nedentil i dusjen? 

Anonymkode: 7108b...e7a

Kun de som er syke i hodet.

Anonymkode: fbd1e...2b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...