MiominMio Skrevet 2. oktober #961 Skrevet 2. oktober annelis skrev (5 timer siden): Det er sjarmerende å høre på hennes forklaringer om at hun ble syk og gikk ned i vekt. Akkurat på den tiden da slankesprøyten kom. Hun var så imot botox også, men panna blir glattere og glattere, og mindre bevegelig for hvert bilde og video 😎 det er tydelig at hun tok botox Vet du eller synser du? 1
GulleGull Skrevet 2. oktober #962 Skrevet 2. oktober annelis skrev (5 timer siden): Det er sjarmerende å høre på hennes forklaringer om at hun ble syk og gikk ned i vekt. Akkurat på den tiden da slankesprøyten kom. Hun var så imot botox også, men panna blir glattere og glattere, og mindre bevegelig for hvert bilde og video 😎 det er tydelig at hun tok botox Slik jeg har skjønt det så er hun også i perimenopause/overgangsalder. Jeg fikk som henne krystallsyke og masse annet, sammen med kvalme når jeg begynte slite med hormonbalansen. Jeg er slank men gikk ned 12 kg pga tull med hormoner. Krystallsyke kan også komme av fall i østrogen. Overgangsalder er ingen spøk for en del kvinner. Jeg tviler sterkt på at YM bruker slankesprøyter og kjøper fint forklaringer at helseproblemer er årsak til ufrivillig vektnedgang 11 1
Angel75 Skrevet 2. oktober #963 Skrevet 2. oktober GulleGull skrev (7 timer siden): Slik jeg har skjønt det så er hun også i perimenopause/overgangsalder. Jeg fikk som henne krystallsyke og masse annet, sammen med kvalme når jeg begynte slite med hormonbalansen. Jeg er slank men gikk ned 12 kg pga tull med hormoner. Krystallsyke kan også komme av fall i østrogen. Overgangsalder er ingen spøk for en del kvinner. Jeg tviler sterkt på at YM bruker slankesprøyter og kjøper fint forklaringer at helseproblemer er årsak til ufrivillig vektnedgang Hun vet ikke, hun fikk teste spray for å se om det hjalp. Så fort hun ikke føler seg normal fyker hun til legen.
Angel75 Skrevet 2. oktober #964 Skrevet 2. oktober Hver gang jeg titter innom henne er det umerket reklame av hennes eget merch. Hun som er så flink. 2
elisabeth30 Skrevet 5. oktober #965 Skrevet 5. oktober Angel75 skrev (På 2.10.2025 den 17.38): Hun vet ikke, hun fikk teste spray for å se om det hjalp. Så fort hun ikke føler seg normal fyker hun til legen. Men å komme i perimenopausen kan få deg til å føle deg unormal. Jeg ble skikkelig dårlig og har hatt god effekt av samme hormonspray som henne. Noen av symptomene kan være så ille at det kan være livstruende (vi snakker om at man blir så deprimert at den eneste utveien man ser er å ta livet sitt), så ikke se på dette som en svakhet fra henne å gå til legen! 1
GulleGull Skrevet 5. oktober #966 Skrevet 5. oktober Angel75 skrev (På 2.10.2025 den 17.38): Hun vet ikke, hun fikk teste spray for å se om det hjalp. Så fort hun ikke føler seg normal fyker hun til legen. Hun er vel på min alder og damer fra 40+ får fall i hormoner enten man vil eller ikke😅 Er litt forskjell på hvor hardt rammet man blir, for noen så blir man invalidisert rett og slett, andre igjen kjenner det knapt. Hormoner styrer alle funksjoner i kroppen, blir det krøll kan man rett og slett bli svært skrall. 1 1
annelis Skrevet 2. november #967 Skrevet 2. november MiominMio skrev (På 2.10.2025 den 9.35): Vet du eller synser du? Ingen vet sikkert 😆 men jeg ta botox selv og jeg har øynene og hjerne. Det er tydelig når man tar botox og det gjorde hun 1
MiominMio Skrevet 3. november #968 Skrevet 3. november annelis skrev (8 timer siden): Ingen vet sikkert 😆 men jeg ta botox selv og jeg har øynene og hjerne. Det er tydelig når man tar botox og det gjorde hun Og igjen - siden du virker å vite så mye om botox. Vet du hvorfor i såfall hun har tatt botox? Tenkt over at det kan være medisinsk dette og? Ikke alt hun trenger informere om når det gjelder f.eks behandling av et eller annet slag som kan være medisinsk.
merry Skrevet 12. november #969 Skrevet 12. november Holder hun fortsatt på med mest strikking på snap? Ble lei det så avfulgte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå