Sharp75! Skrevet 13. juli 2023 #821 Del Skrevet 13. juli 2023 (endret) Malindalin skrev (24 minutter siden): Det er da fullstendig lov å poste bilde med alkohol. Det er å poste bilde av alkohol i sammenheng med reklame/spons som ikke er lov. Ja, og jeg er ganske sikker på at hun har hatt sitt merch på seg når hun har hatt vinglass i hånda. Endret 13. juli 2023 av Sharp75! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Rose Skrevet 13. juli 2023 #822 Del Skrevet 13. juli 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Ja, og jeg er ganske sikker på at hun har hatt sitt merch på seg når hun har hatt vinglass i hånda. Var det da hun var på Os? Solbakken hotell? Eller er det flere anledninger? Jeg synes hun var morsom og grei å følge før, men etter hun satset på å være influencer 100%, har ting endret seg etter min mening i negativ retning. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. juli 2023 #823 Del Skrevet 13. juli 2023 Lilly Rose skrev (23 minutter siden): Var det da hun var på Os? Solbakken hotell? Eller er det flere anledninger? Jeg synes hun var morsom og grei å følge før, men etter hun satset på å være influencer 100%, har ting endret seg etter min mening i negativ retning. Tidligere. Likte henne også mye bedre før, enig med deg, etter at hun satset 100% har hun endret seg i negativ retning. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 14. juli 2023 #824 Del Skrevet 14. juli 2023 Helt enig. Virker som penger gjør noe med en. Godt mulig jeg tar feil der altså. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 27. juli 2023 #825 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg er veldig for forbrukermakt og klager når firmaene/produktene ikke holder det de lover men når man går med paraply i kraftig vind og den vrenger seg og blir ødelagt, man ser er jo den komme eller? Jeg hadde aldri gått og klaget på det. Hva tenker andre? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 27. juli 2023 #826 Del Skrevet 27. juli 2023 Sharp75! skrev (12 minutter siden): Jeg er veldig for forbrukermakt og klager når firmaene/produktene ikke holder det de lover men når man går med paraply i kraftig vind og den vrenger seg og blir ødelagt, man ser er jo den komme eller? Jeg hadde aldri gått og klaget på det. Hva tenker andre? Nå har jeg avfulgt på snap, men hun tester vel ut hva som er mulig å få til med forbrukermakt. Når jeg fulgte henne så ble jo forbrukermakt en av hennes «kampsaker», det vil jo si at hun tester ut ekstremvarianten av hva man kan kreve som forbruker -tror ikke hvermannsen hadde giddet, men jeg ser jo at jeg er utrolig sløv ifht å klage og at jeg kunne blitt flinkere til det. Hun har fått meg til å reflektere rundt en del ting. Det er jo vi som forbrukere som har makt til å tvinge igjennom endring mtp hvor ting lages, hva som selger, bærekraft og kvalitet. Så det med en paraply blir jo bare en ting av mange hun tester forbrukermakten sin på og kan bruker som eksempel i sin fanesak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. juli 2023 #827 Del Skrevet 27. juli 2023 Sharp75! skrev (27 minutter siden): Jeg er veldig for forbrukermakt og klager når firmaene/produktene ikke holder det de lover men når man går med paraply i kraftig vind og den vrenger seg og blir ødelagt, man ser er jo den komme eller? Jeg hadde aldri gått og klaget på det. Hva tenker andre? Av ren nysgjerrighet, hva er det hun klager på nå? Har avfulgt for en stund siden. Dama ble for usmakelig for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. juli 2023 #828 Del Skrevet 27. juli 2023 Selvfølgelig vrenger paraplyer seg og blir ødelagte når det blåser nordavind fra alle kanter….barnelærdom for oss som har vokst opp ved kysten på et forblåst vestland i allefall. Men mulig Veronica ikke er vant med skikkelig værbruk🤷🏼♀️ Det er i allefall ikke noe å klage på, og jeg håper hun ikke får ny paraply. Heller sette det på leksa-lært-lista, og ta på seg klær etter vær når det blåser kraftig og regner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 27. juli 2023 #829 Del Skrevet 27. juli 2023 (endret) Bibbi_ skrev (7 minutter siden): Av ren nysgjerrighet, hva er det hun klager på nå? Har avfulgt for en stund siden. Dama ble for usmakelig for min del. Hun kjøpte en paraply i DK, hun er på Danacup. Hun brukte den i vind, den ble ødelagt, tror den vrengte seg i vinden. Hun gikk tilbake og klaget, fikk ny, men han i kassen sa noe om at hun burde vel være vandt med et slikt vær på Vestlandet i Norge. Endret 27. juli 2023 av Sharp75! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. juli 2023 #830 Del Skrevet 27. juli 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Hun kjøpte en paraply i DK, hun er på Danacup. Hun brukte den i vind, den ble ødelagt, tror den vrengte seg i vinden. Hun gikk tilbake og klaget, fikk ny, men han i kassen sa noe om at hun burde vel være vandt med et slikt vær på Vestlandet i Norge. Fikk hun faktisk byttet?! Det er vel ikke en reklamasjonsfeil når det er vindværet som ødelegger den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 27. juli 2023 #831 Del Skrevet 27. juli 2023 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Fikk hun faktisk byttet?! Det er vel ikke en reklamasjonsfeil når det er vindværet som ødelegger den!! Ja hun fikk ny, så sa hun noe om at hun fikk vente med å bruke den til bedre vær. Jeg er enig med deg. Jeg hadde ikke gitt ut ny paraply av den grunn 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. juli 2023 #832 Del Skrevet 27. juli 2023 Sharp75! skrev (52 minutter siden): Ja hun fikk ny, så sa hun noe om at hun fikk vente med å bruke den til bedre vær. Jeg er enig med deg. Jeg hadde ikke gitt ut ny paraply av den grunn 🥴 Jeg vil rett og slett kalle henne frekk og sleip! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 28. juli 2023 #833 Del Skrevet 28. juli 2023 @Yummymummy_snap Hei. Vet ikke om du har postet på Snapchat, klarer ikke følge med på alt. Men skjedde det noe nytt ang de diamant eller "pengene" man kan tjene på snap? Siste jeg fikk med meg var at du hadde fått endel poeng, men manglet litt for å ta de ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 29. juli 2023 #834 Del Skrevet 29. juli 2023 Hjertestein skrev (18 timer siden): @Yummymummy_snap Hei. Vet ikke om du har postet på Snapchat, klarer ikke følge med på alt. Men skjedde det noe nytt ang de diamant eller "pengene" man kan tjene på snap? Siste jeg fikk med meg var at du hadde fått endel poeng, men manglet litt for å ta de ut. Hun har helt sikkert tatt de ut, men håper at folk har glemt det. Hun er like pengegrisk som alle influencere. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummymummy_snap Skrevet 30. juli 2023 #835 Del Skrevet 30. juli 2023 Heia gjengen! Ingen grunn til bekymring: butikkeier var strålende blid da jeg gikk ut som fornøyd kunde med ny paraply. Oppfordrer alle til å bruke sin forbrukermakt med klokskap. Resultatet av god kundebehandling var jo at jeg brukte opp feriebudsjettet på butikken hans under oppholdet 😂🤑 Men det var dessverre ikke diamanter fra Snapchat. De «pengene» har jeg fortsatt ikke sett snurten av. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. juli 2023 #836 Del Skrevet 30. juli 2023 Yummymummy_snap skrev (58 minutter siden): Heia gjengen! Ingen grunn til bekymring: butikkeier var strålende blid da jeg gikk ut som fornøyd kunde med ny paraply. Oppfordrer alle til å bruke sin forbrukermakt med klokskap. Resultatet av god kundebehandling var jo at jeg brukte opp feriebudsjettet på butikken hans under oppholdet 😂🤑 Men det var dessverre ikke diamanter fra Snapchat. De «pengene» har jeg fortsatt ikke sett snurten av. Hadde aldri falt meg inn å klage / reklamere på en paraply hvis den ble ødelagt pga vindvær! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. juli 2023 #837 Del Skrevet 30. juli 2023 Yummymummy_snap skrev (59 minutter siden): Heia gjengen! Ingen grunn til bekymring: butikkeier var strålende blid da jeg gikk ut som fornøyd kunde med ny paraply. Oppfordrer alle til å bruke sin forbrukermakt med klokskap. Resultatet av god kundebehandling var jo at jeg brukte opp feriebudsjettet på butikken hans under oppholdet 😂🤑 Men det var dessverre ikke diamanter fra Snapchat. De «pengene» har jeg fortsatt ikke sett snurten av. Da har du vel slått av reklame mellom snappene da , siden du ikke tjener noe på det?? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 30. juli 2023 #838 Del Skrevet 30. juli 2023 Bibbi_ skrev (44 minutter siden): Hadde aldri falt meg inn å klage / reklamere på en paraply hvis den ble ødelagt pga vindvær! Helt enig. Litt sunn fornuft har de fleste heldigvis. Men sunn fornuft gir lite content så man får grafset til seg mer penger på å være unyttig influencer. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 30. juli 2023 #839 Del Skrevet 30. juli 2023 1 hour ago, Yummymummy_snap said: Heia gjengen! Ingen grunn til bekymring: butikkeier var strålende blid da jeg gikk ut som fornøyd kunde med ny paraply. Oppfordrer alle til å bruke sin forbrukermakt med klokskap. Resultatet av god kundebehandling var jo at jeg brukte opp feriebudsjettet på butikken hans under oppholdet 😂🤑 Men det var dessverre ikke diamanter fra Snapchat. De «pengene» har jeg fortsatt ikke sett snurten av. Hei! Hva tenker du om at det har kommet frem at «Happy flops» nå har endret markedsføring etter kritikk ? Det vil si det du har gått «god» for og reklamert for ikke stemmer? (kilde Anja Johansen IG) Hvorfor beholder du reklame på snap, når det ofte reklameres for ting som er imot dine verdier, grunnen til hvorfor du ble så populær er nettop for du var en motpol i influenser bransjen. Men så lenge du tjener penger på det er det ok likevel? har du tenkt på at når du reklamerer, så kan bedrifter blir redde for negativ omtale på dine kanaler, så du får mye bedre kompensasjon enn en vanlig forbruker ? Med det så mener jeg ikke at en ikke skal reklamere hvis noe er defekt, men at du først fikk prisavslag og så 5000,- igjen på det bordet eks.. du kjøpte det jo med viten om feilen bordet hadde ? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 30. juli 2023 #840 Del Skrevet 30. juli 2023 Yummymummy_snap skrev (2 timer siden): Heia gjengen! Ingen grunn til bekymring: butikkeier var strålende blid da jeg gikk ut som fornøyd kunde med ny paraply. Oppfordrer alle til å bruke sin forbrukermakt med klokskap. Resultatet av god kundebehandling var jo at jeg brukte opp feriebudsjettet på butikken hans under oppholdet 😂🤑 Men det var dessverre ikke diamanter fra Snapchat. De «pengene» har jeg fortsatt ikke sett snurten av. Kanskje du får svar fra snap hvis du skrur av reklamen, Yummy 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå